• Lid sinds 13 november 2014

De Konditorei

2. De Konditorei

Traiteur Friso

Terneuzen

Bianca van Schaik heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bianca van Schaik's profielfoto
    Bianca van Schaik heeft een recensie geschreven voor Moy Fa
    Chinees-Indisch Axel

Het eten is echt geweldig! Vooral de carte blance is een aanrader; de kok maakt echt de geweldigste creaties voor je. Als je er bent terwijl het niet druk is, is het echt een geweldig avondje uit en krijg je een super bediening. Je moet echter niet de pech hebben dat het druk is, want dan faalt de bediening gigantisch (2 uur moeten wachten voor het eerste gerecht en in die tijd is er maar 1x gevraagd of we iets te drinken wilden). Toen we daar wat van zeiden, omdat we ondertussen flink geïrriteerd werden dat mensen die na ons kwamen al aan het dessert zaten, werd ons een gratis drankje aangeboden en kwamen de gerechten daarna gelukkig redelijk vlot.
    De kwaliteit van de gerechtjes was gelukkig dusdanig hoog (ook het speciale veganistische menu) dat het ze vergeven werd. Bij de rekening kregen we nog een cadeautje voor de baby's (we waren met 1 vier maanden oude baby en een hoogzwangere vrouw).
    Voor het eten zou ik zeker terug komen, maar dan wel door de weeks en niet in het weekend.

2. Bianca van Schaik's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Bianca van Schaik's profielfoto
    Bianca van Schaik heeft een recensie geschreven voor De Smulhoek

Service wisselt erg in kwaliteit. De ene keer heel gezellig, open en hartelijk. De andere keer wat nors en word je bijna genegeerd.

De patat is zelf gemaakt en als je er niet bij zegt dat je het hard gebakken wilt, krijg je slappe patat. Snacks zijn oké. Zout moet je zelf even over de patat doen. De vegetarische kipnuggets (niet op de kaart) zijn echt een aanrader voor vegetariërs. De milkshakes zijn echt heerlijk! Maar wel veel te duur. De stokbroodjes zijn ook erg goed maar het duurt wel heel lang voor deze klaar zijn.

Tot nu toe ben ik in Zeeuws-Vlaanderen nog geen één goede snackbar tegengekomen en deze snackbar is dan toch één van de betere, maar helaas wel erg duur en niet echt standvastig (de ene keer is een €5,- frietzak veel groter dan de andere keer). Snacks zijn veel te duur en ik heb een keer €3,- moeten betalen voor een heel klein beetje sla, komkommer en tomaat.

4. Bianca van Schaik's profielfoto
    Bianca van Schaik heeft een recensie geschreven voor Traiteur Friso

Geweldige broodjesbar! Je zou het niet denken als je er langs loopt. Ziet er wat verouderd en saai uit. Ook van binnen is het niet echt boeiend en helaas zitten ze ook niet echt in de binnenstad. De bediening is echter goed (vooral als je je bedenkt dat het voornamelijk studenten zijn).

Ruime keuze uit broodjes en wil je iets speciaals, is dit geen probleem. Vooral als de enthousiaste eigenaar aanwezig is. Deze maakt met plezier een geweldige creatie voor je waar je smaakpupillen van ondersteboven gaan. De kwaliteit van het eten is echt geweldig en de prijs is laag.

Echt een aanrader om een broodje af te halen! Als ik trek heb en in Terneuzen ben ga ik het liefste hier naartoe.

5. Bianca van Schaik's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Bianca van Schaik's profielfoto
    Bianca van Schaik heeft een recensie geschreven voor De Konditorei

Ik lunch hier heel erg graag. Bediening is top, locatie is ook geweldig om even binnen te wandelen tijdens het shoppen, de sfeer is heerlijk rustig en ontspannen en het eten is geweldig.

Ze hebben een zeer uitgebreide kaart met heerlijke lunchgerechten. Echter voor een veganist stond er niks op. Even vragen en na wat uitleg kwamen we op een salade met stokbrood. De salade was echt heerlijk en ik heb echt zitten smullen!

Paar weken later nog eens terug gekomen. Ze wisten het nog en maakten met plezier dezelfde salade nog een keer. Deze keer nog even extra aangekleed en weer net zo lekker. De prijs van sommige gerechten is iet wat duur voor een lunchroom, maar de kwaliteit van het eten maakt het zeker goed.

Echt een aanrader!