• Lid sinds 7 februari 2011

Wayos Place

Helden

Kwalitaria

Panningen

Bella heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bella's profielfoto
    Bella vindt de recensie door Bella voor Clevers leuk

Bella

Wij komen al jaren bij Clevers maar we gaan kiezen voor een andere ijssalon. De ijscoupes zijn belachelijk veel duurder geworden en de coupes die wij al jaren bestelden zijn van de kaart. Ik heb 't idee dat alles wat bewerkelijk is geschrapt is.Jammer, dus voegt het voor ons niets meer toe om daar een stuk voor te rijden.

2. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Clevers

3. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor De Belaeving
    Mediterraans Helden

Bella

Erg lekker gegeten met zijn vijven. Soms naar onze smaak een beetje te zout, maar dat komt ook omdat wij bijna geen zout gebruiken. Het restaurant ligt prachtig, is zeer sfeervol ingericht. De bediening is top! Wat wel erg jammer was dat wij boven zaten en het hier echt erg warm was!! Daardoor hebben we niet kunnen genieten zoals eigenlijk de bedoeling zou moeten zijn en zijn we gegaan zonder een nagerecht te hebben gegeten. Een ventilator zou al veel verschil hebben gemaakt.

4. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor oNz
    oNz 8
    Nederlands Panningen

De beste plek om te lunchen in Panningen. Jammer dat de inrichting (kleurstelling bedoel ik) zo koud is, net een mortuarium.

5. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Wayos Place

Bella

Teleurstellend!! Met 7 personen gegegeten. Bediening was minimaal, veel te weinig personeel. We zaten al 1,5 uur toen we pas ons eten kregen. Er is maar een keer gevraagd wat we wilden drinken. Het eten was teleurstellend, weinig smaak, droog vlees, inktvis als kauwgom. We houden van Grieks eten maar er zijn veel betere Griekse restaurants. We hebben maar geen nagerecht besteld want dat had waarschijnlijk ook weer belachelijk lang geduurd. Zelfs op de rekening moesten we absurd lang wachten, de eigenaar telt alles met een rekenmachine uit, misschien moet de automatisering nog komen. Dit restaurant is nog maar 4 weken open. We proberen het over een paar maanden nog eens.

6. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Toko Bharu
    Kleine eetwaren Weert

We hebben hier best lekker gegeten maar voor wat je krijgt is het vééél te duur.
    Daarom komen wij hier niet meer terug.

7. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor De Kraal
    Nederlands Venlo

Gisteren heerlijk gegeten bij de Kraal. Alles vers. Kalfslever in calvadossaus en Heilbot perfect klaargemaakt. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!!

8. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor oNz
    oNz 8
    Nederlands Panningen

Zeer ongezellige inrichting, eten is matig en fantasieloos. Zonde van 't geld.

9. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Clevers

IJs is altijd lekker, bediening ondanks de drukte altijd vriendelijk en snel. Onze favoriete ijssalon.

10. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Da Kepello

Ik vind het bij Da Kepello ongezellig en het eten niet echt lekker. Ik begrijp niet dat 't er altijd zo druk is. In Panningen kun je nergens echt lekker lunchen, daarom misschien, en het is heel betaalbaar.
    Ik betaal liever iets meer voor lekker eten.
    Bediening is ook niet echt goed.
    Koffie is veel te slap.
    Binnen vind ik het veel te donker.
    Buiten op het teras al betalen voor je je eten hebt vind ik echt niet kunnen.

11. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Portofino

Bella

Wij zijn hier toevallig terechtgekomen omdat alle restaurants waar we naar toe wilde gaan vol zaten, maar hebben hier geen spijt van. Erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening.Het interieur is helemaal niks, erg jaren 80.Maar alleen voor het lekkere eten gaan we hier zeker vaker naartoe.

12. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria

Wij gaan hier geregeld naar toe, eten is altijd goed, lekkere frites, vriendelijke bediening, niet duur.

13. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Wij komen al jaren in dit restaurant en toch gaat het jammer genoeg langzaam achteruit. Het vlees is altijd lekker maar je krijgt er steeds minder bij. De boerensalade was vroeger veel lekkerder, de drankjes worden steeds kleiner en de bijgerechten zijn belachelijk duur.
    Er gaat ook altijd wel iets mis. De leukste plaatsen zijn rechts in de nisjes, maar achterin zit je inderdaad niet leuk. Ook jammer is dat de kaart eentonig is en dat er overal gyros bij zit.
    Als het nog verder achteruit gaat gaan we op zoek naar een andere Griek.

14. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Goede Tijden

Super sfeer, vriendelijk personeel, maar het eten ziet er beter uit dan dat het smaakt.

6,1