• Lid sinds 6 juli 2015

Tapazza

Alphen nb

Basso heeft nog geen foto toegevoegd

1. Basso's profielfoto
    Basso heeft een recensie geschreven voor Tapazza

Basso

Dit "restaurant" mag van mij op de nominatie van de smaakpolitie! Ben nog nooit ergens weggelopen, maar gisteren dus wel.

Je komt binnen in een "tuin", met oude aanhangers tegen het hek en al. Binnen ziet het eruit alsof je in de eetzaal van een goedkoop all-in hotel loopt. Totaal geen sfeer.

Dan wat te drinken. Bier? Ja flesjes... vooruit. 4 Corona aub... Lauw!

Vervolgens na een kwartier hebben we zelf uitgevogeld dat het buffet binnen is en de "barbeque-gerechten" buiten.
    De salade was verlept, de sauzen op. Buiten komen we erachter dat er een rookmachine staat waarin niets wordt gerookt en de bbq staat uit. Dus de rook uit de roker is om een bbq-illusie te wekken. Al het vlees was of niet gaar, of overgaar en gortdroog, of lauw.

We waren er om 18u, maar veel dingen waren al op, en werden niet bijgevuld. We zijn 20 minuten gebleven, om onze lauwe Corona op te drinken. Dessert nog geprobeerd; muffe/droge browniestukken. Watermeloen, met vliegenzwerm. En iets wat ik niet wilde proberen, leek op een strooptaartje ofzo.

Ik ben normaal echt niet moeilijk, maar dit mag gewoon niet verkocht worden.

Afrader!!