Schrijf een bericht

Login om een bericht te plaatsen op dit profiel.

Berichten van Bart

1. Adriaan, mijn recensies voor De Leuf en Pure C staan er iniddels op voorzien van foto´s

2. Dank je!

Het plaatsen van foto´s is nog een beetje stroef. Je kan nu maar 4 á 5 foto´s plaatsen. Anders geeft hij een foutmelding.

Schijnt een server probleem te zijn. Maar er wordt aan gewerkt.

3. Ja we zijn die avond een beetje meet een dubbel gevoel van tafel gegaan....
      De brigade is er ook erg jong...wellicht heeft het daar mee te maken.

Er viel nog wel eens wat op de grond en soms werd een gerecht door iemand neergezet die meteen was gevlogen, om vervolgens een minuut (of 2) werd toegelicht door een ander lid van de brigade.
      Niet wat ik ben gewend... (met het risico verwend te klinken :)

1. Goed te weten van de foto´s Rianne. Mocht ik volgende recensie mijn foto´s niet kwijt kunnen zet ik ze op de mail.

goeie service ;)

1. In de mail wisselingen die ik met eet.nu heb gehad, kwam ik er achter dat jullie ook gewoon profielen hebben op de site...
      (beetje laat, maar toch ;)
      Ben sowieso een beetje aan het pionieren. Heb mijn twitteraccount gekoppeld aan de site nu en ben weer lekker aan het recenseren.
      Succes met de site, groeten Bart

2. Jeroen,

Ik ben een beetje aan het pionieren op de site en heb mijn twitteraccount gekoppeld aan mijn eet.nu profiel.
      Ik krijg mijn twitternaam alleen niet zichtbaar op mijn profiel. Hoe kan deze zichtbaar maken?

Alvast bedankt,

Bart

1. Hey Jeroen,

al een paar keer via mail contact gehad. Ook maar eens tijd om je als vriend op de site aan te melden.
      Ik krijg er steeds meer lol aan om hier met leden van gedachtes te wisselen en recensies te schrijven. En deze site bied daar een mooi platform voor.

gegroet Bart

2. Bedankt!

Jeroen, hoe krijg ik mijn twitter naam op mijn profiel erbij? Ik heb hem al gekoppeld,maar het is nog niet zichtbaar in mijn profiel?

3. Vraag even aan Gerard die moet dat weten.

1. Mooie site heb je Tom-Eric. En het is een leuk platform om met gelijk gezinden van gedachten te wisselen over wijn en spijs.

Keep it up ;)!

1. Hey Adriaan,

schitterende recensie over de Hofstee in Bladel! Ik ga 14 april met vrienden, ben erg benieuwd!

2. Hofstee en Prikkels zijn beide erg goed bezig, ze hebben me ook wel behoorlijk in de watten gelegd met een VIP ultra behandeling. Da Vinci is voor mij net wat te eenvoudig en ik vind het behoorlijk aan de prijs.

Prikkelz is mijn langste bezoek, binnen om 11:45 en weg om 17:45 maar de Hofstee was ook een lange zit 12:00 binnen en weg om 17:30.

We hebben nog wel wat op de lijst, deze week: Boreas en de Fuik, volgende week Lindehof verder op programma Zuyd, LN2, SED en mogelijk de Meulen.

Veel plezier bij Aubergine in Steyl, groetjes Ad

3. Voor een doordeweekse lunch kan ik de verwenlunch van Avant Garde zeer aanbevelen, bij je om de hoek, groetjes Ad

4. Avant Garde heb ik ooit eens bezocht nét na de opening en nog eens nét na het behalen van hun ster, maar telkens voor het diner.
      Sterren lunches zijn een fenomeen waar we pas sinds afgelopen jaar mee kennis hebben gemaakt. En dat beviel goed. De prijzen vallen in verhouding ook erg mee.

Ik ga je tip zeker ter harte nemen. Het is per slot van rekening bij de deur...
      Voor de lunch staan o.a. Bretelli en de Treeswijk hoeve op de lijst voor komend jaar.

5. Bretelli ken ik nog niet, Treeswijkhoeve reeds 2x bezocht zeer goed maar net niet toppie. Ik ben benieuwd wat jij ervan vind. Ik zag dat je Soenil al bezocht hebt, een van mijn absolute toppers.

6. Bretelli in Weert is absoluut de moeite waard met haar moderne italiaanse invloeden.

Voor wat betreft de Treeswijk deel ik je mening. Maar voor de lunch heb ik het nog niet bezocht.

Soenil heb ik inderdaad al bezocht. Dit was nog voor de verbouwing. Ik heb daar fantastisch gegeten. ik heb er zelfs één an mijn beste gerechten gegeten.
      De lindehof is ook een restaurant met een zeer professionele brigade. Voor ons pallet viel één van de wijnen tegen. In onze optiek bleef deze niet overeind tegen de intense smaak van de reerug en specerijen in de saus.
      De wijze waarop dit werd gecorrigeerd getuigde van grote klasse! De wijn die wij hierna kregen was su-bliem!
      Ik ga hier zeker weer een keer terug.
      Jammer trouwens dat hij zijn tweede ster niet heeft gekregen dit jaar.

Mijn recensie van Ivy is trouwens klaar. Ik heb me er eindelijk toe kunnen zetten om er even voor te gaan zitten.

(ik heb trouwens per ongeluk een bericht aan je verwijderd...dikke vingers ;) )

7. Je hebt er een uitgebreid verhaal van gemaakt Bart, leuk om te lezen!

8. het is ook leuk om te schrijven....als ik er de tijd maar voor kan vinden.

1. Het klopt, Iete is inderdaad de opvolger van Niels geweest.

1. Hey Adriaan,

bedankt voor je berichtje. Ik zal het Niels de volgende keer als ik hem zie. Als ik naar het jaartal kijk dan moet dat ongeveer kloppen.

Bedankt voor je compliment voor wat betreft mijn schrijfstijl. Ik doe er mijn best op. Ik verheug me er nu al op om dit jaar een recentie te schrijven over nummer 1 op mijn verlanglijstje: Ivy!

Ik zeg; smakelijk dit weekend!

groeten Bart

1. Bon soir Adriaan,

Ik mag je recencies graag lezen. Zo te zien is proeven ook meer dan een hobby voor je.
      Ook ik heb de spreekwoordelijke pen recentelijk opgepakt om als spreekbuis te laten fungeren voor mijn gretige smaakpapillen ;)
      Ik kan helaas niet altijd de tijd vinden om dit zo uitgebreid te doen als jij, maar geef het wat tijd.
      Ik lees dat wijn-spijs voor jou een bijzonder punt van aandacht is. Een van mijn beste vrienden is de sommelier geweest bij de Lindehof in Nuenen en heeft mij ook meegesleept in de wondere wereld van wijnen en champagne. Dus ik mag graag recencies lezen waarin dit punt wordt belicht.

Keep up the good work.

Salut Bart

2. Hoi Bart, bedankt voor je hele leuke reactie op mijn profiel. Als je vriend de voorganger is van Iete dan ken ik hem van zien en heeft hij ons 2x van wijnen voorzien eind 2008. Je hebt ook al aardig wat recensies en je schrijfstijl is leuk om te lezen, groetjes Ad