• Lid sinds 25 augustus 2009

De Beleving

Sint-Oedenrode
  2. Santorini

Veghel

Barbara Spanos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Barbara Spanos's profielfoto
    Barbara Spanos heeft gereageerd op een recensie van Santorini

Geachte heer Piet,

Allereerst betreurt het mij ten zeerste dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar wens is verlopen.
    Graag zou ik met u in contact willen komen om te kijken of we samen eventueel tot een oplossing kunnen komen.
    U kunt ons telefonisch bereiken op nummer 0413-352950 en per mail op info@santorini-veghel.nl

Hopelijk hoor ik van u.

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Barbara Spanos's profielfoto
    Barbara Spanos heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Eerste keer dat we er waren. Goed gegeten met goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Barbara Spanos's profielfoto
    Barbara Spanos heeft gereageerd op een recensie van Santorini

Geachte mevr. Van dijk,

Allereerst betreurt u ons ten zeerste dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar wens is verlopen. Wat betreft de carpaccio, elk land maakt gerechten op eigen wijze vandaar dat er ook in onze Menukaart staat vermeld op Griekse wijze.
    Wat betreft het hoofdgerecht waar u aangeeft krieltjes is voor ons niet begrijpelijk daar wij Roosevelt aardappeltjes ,er rozemarijn en tijm uit de oven serveren.
    De reden dat wij altijd aan de gasten vragen of alles naar wens is en of het voldoende is is om te voorkomen dat mensen niet voldoende hebben gekregen. Zoals u aangeeft heeft u tegen ons maar gezegd dat het voldoende was terwijl dit voor u niet het geval was. Als u dat had aangegeven dan hadden we extra geserveerd. Nogmaals daarom vragen wij ook of het voldoende en naar wens is.

Graag zouden wij u willen vragen of even contact met ons op te nemen dit kan natuurlijk telefonisch maar ook per email.
    Wij zijn al jaren heel serieus met ons restaurant actief en dat is ook de reden dat wij nu gelijk reageren omdat wij graag alle mensen tevreden naar huis laten gaan.

In afwachting van uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Jiorgos en barbara Spanos