• Lid sinds 17 juni 2019

2. Benny's

Sint-Niklaas

Nummer 7

Middelburg

Banketbakker heeft nog geen foto toegevoegd

1. Banketbakker's profielfoto
    Banketbakker heeft een recensie geschreven voor Benny's
    Vertaal van English naar Nederlands

Een taverne met eenvoudige dagelijkse kost. All in menu met vrienden gaan eten, meermaals moeten vragen om zowel de wijn als water bij te schenken, vrij onverschillige bediening.
    Kregen bij een vraag als antwoord "ik heb ook maar twee handen", vind ik vrij grof.
    Te dure prijs betaald voor voorgerecht met één kroketje, hoofdschotel vis of vlees, maar niet lekker, en een eenvoudig dessert. Zowel de witte wijn als de rode wijn vrij simpele (goedkope) wijntjes, bij het schenken als informatie "deze is France wijn". Wij gaan zeker niet terug.

2. Banketbakker's profielfoto
    Banketbakker vindt Benny's niet leuk

Banketbakker

3. Banketbakker's profielfoto
    Banketbakker heeft een recensie geschreven voor Nummer 7

Het menu dat we gegeten hebben was goed, maar was niet wat ons werd voorgesteld. Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, maar omdat mijn vrouw niet alles lust, toch maar gevraagd om te zeggen wat het menu inhield. De ober stelde voor:eerst mosseltjes dan rund, en dan lam, dit laatste zou voor mijn vrouw vervangen worden door vis. Kregen eerst dunne schijfjes rosbief met een groente marinade, dan gebakken vis, en dan kalfsvlees, wat in feite rundvlees was. Dus gans anders wat ons voorgesteld was. De uitleg van de ober, een miscommunicatie met de keuken? Als dessert vroegen we kaas. Het was geen bordje maar een bereiding. Een mascarpone met Munster kaas, en toefjes geitenkaas. Een zeer gedurfd dessert. Zeer sterk van smaak door de krachtige smaak van Munster kaas, en fel afsmakende geitenkaas, en een zoete smaak op de achtergrond. Ik lust alle kazen, maar een tweede maal zou ik dit zeker niet nemen. Het vernietigde de smaakherinneringen van de voorgaande gerechten. Rode wijn werd "koud" geschonken?!! Domaine de Pesquier(Rhône)
    aan elke tafel werden er frietjes bediend, niet bij ons? De ober was vergeten zeggen dat dit extra moest worden besteld, (en betaald). Het eten was zeker goed, maar we zijn teleurgesteld omdat we niet gekregen hadden wat was voorgesteld, hier is nog wat werk aan de winkel.