• Lid sinds 25 oktober 2013

La Rosa Bianca

Geleen

De Rechtbank

Utrecht

B heeft nog geen foto toegevoegd

1. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Mas Montagne

B

Vandaag voor het eerst geweest nu dit restaurant nieuwe uitbaters heeft en niet meer "Het Berghuis" maar "Mas Montagne" heet. Ze hadden zeer lekkere chocoladetaart en de koffie was ook goed (in tegenstelling tot de koffie bij de vorige uitbaters). Ik begreep er uit dat de kaart komende tijd uitgebreid gaat worden. Zou mooi zijn, vooral de lunch brood opties. Ze werken verder met regionale producten.
    Verder wellicht goed om te weten voor mensen die hier komen met kids: de (aftandse) speeltoestellen buiten van vroeger zijn verdwenen. Hopelijk komen die terug want die vielen altijd goed in de smaak.

2. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor In Geuren en Kleuren

B

Na hartelijke ontvangst duurde het vervolgens wel 10 minuten totdat we de menukaart in handen kregen. Vreemd want beide personeelsleden waren niet druk en maakten een praatje met elkaar.
    Bij het bestellen vroegen wij om een aangepast menu, hierop volgde een onvriendelijke reactie. Gelukkig werd hier vervolgens wel gehoor aan gegeven en het eten (lam en alle groentes erbij) was vervolgens erg goed. Duidelijk een goede kok! Amuses tussendoor maar duurde toch vrij lang allemaal. Vrouwelijk personeelslid wel erg vriendelijk. Hoge prijs.
    Door de negatieve ervaring m.b.t. de service komen wij hier niet terug. Er zijn gelukkig genoeg andere restaurants in de buurt.

3. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor De Reünie
    Internationaal Zeist

B

Lekker gedineerd. Porties klein of groot naar keuze. Tournedos was erg goed. Bediening was prima & vlot. Rustige sfeer binnen, ook op een vrijdagavond. Aanrader.

4. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor De Taveerne
    Internationaal De Koog

B

Tijdens een bezoek op Texel in de herfstvakantie besloten hier te dinneren. Bediening was goed, al vonden we het wel apart dat we niet meteen een kaart kregen, die kwam pas na de eerste drankjes.
    Wij zijn gegaan voor alleen een hoofdgerecht, te weten een lamsduo. Wij vonden beiden het vlees echt voortreffelijk, verder geserveerd met lekkere groentes en frietjes. Heerlijk.
    Qua prijs was het misschien wat aan de forse kant. Wij waren met twee personen ca 60 euro kwijt voor alleen een hoofdgerecht en twee mineraalwaters. En toch, het eten was zo lekker dat we hier een volgende keer vast weer gaan eten!

5. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Bella Toscana

B

Gegaan voor alleen een hoofdgerecht: twee pizza's. De dunne krokante bodem was prima maar verder vond ik de topping niet supersmakelijk, ik maak ze thuis een stuk lekkerder. Mijn tafelgenoot vond haar pizza wel erg lekker. Bediening was verder vriendelijk en snel (ca 15min. tot serveren). Wij aten op een rustige woensdag. Prijs was prima, wij waren ca 22 euro kwijt voor 2 pizza's en 2 drankjes.

6. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor De Plasmolense Hof

B

Mooi terras. Appeltaart buitengewoon lekker.

7. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor De Rechtbank
    Internationaal Utrecht

B

Leuk terras buiten. Prima voor zowel lunch als dinner. In de middag een broodje genomen, niks op aan te merken. Als avondeten gekozen voor een Black Angus, deze was erg lekker. Bediening was zowel vlot als professioneel, men ging goed om met onze wensen die soms wat afweken van de kaart. Zeker aan te bevelen, zowel prive als zakelijk.

8. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Fusto d'Oro

B

Op het terras aan de gracht op een zondagmiddag gegeten, mooie plek. Ben gegaan voor een pizza, deze kreeg ik al na 15 minuten geserveerd. Prima kwaliteit. Dunne bodem, zoals het hoort. Ook de bediening was prima.

9. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Kreta

B

Veel, maar vooral ook erg lekker eten voor een goede prijs. Bediening is vlot: ca. 15 min. voor alleen hoofdgerecht.
    Twee jaar terug ook hier gegeten op vakantie en is nog steeds dezelfde kwaliteit. Mochten we in de toekomst weer in de buurt zijn, dan komen we zeker terug.

Enig kritiekpuntje is niet over eten of bediening, maar de temperatuur: buiten was het 20C maar binnen leek het wel 27C! Dit ondanks dat we vlak bij de deur zaten. Je vraagt je af hoe dit in de zomer is. Wellicht dat er iets aan ventilatie of koelling gedaan kan worden?

10. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor La Rosa Bianca

B

Prima ontvangst, kregen snel iets te drinken. Gekozen voor alleen een hoofdgerecht (pizza). Zoals door anderen reeds opgemerkt, moet je hier inderdaad geduld hebben; na 45-60 minuten werd het eten geserveerd, dit terwijl het verder niet druk was. Tijdens het wachten zouden broodjes wel op z'n plaatst zijn geweest, maar helaas.. niks.

Pizza had een dunne, krokante bodem zoals het hoort. Smaakte goed, maar was ook weer niet uitmuntend. Door de lange wachttijd hebben we verder afgezien van een nagerecht.

Jammer, als men de wachttijd terug zou brengen naar 20-30 minuten zou dit volgens mij een prima restaurant zijn.

6,7
  11. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Bella Toscana

B

Op een woensdag in de herfstvakantie deze Italiaan bezocht. We hadden niet veel later moeten komen want de mensen na ons moesten al wachten op een plekje. We kregen meteen authentieke broodjes met kruidenboter (zoals het hoort). De pizza's kwamen na 30 minuten en waren erg lekker... dunne bodem, geen overdadige kaas of saus zoals bij sommigen, gewoon zoals een echte Italiaanse pizza hoort te zijn.