• Lid sinds 3 juli 2023

Snackbar Jaap

Arnhem

Arnhem heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arnhem's profielfoto
    Arnhem vindt de recensie door peter voor Snackbar Jaap leuk

Sorry Jaap, maar met deze troep sta je voor aap.

2. Arnhem's profielfoto
    Arnhem vindt de recensie door Kelly voor Snackbar Jaap leuk

Om 17.39 bestelling geplaatst, om 19.05 gekregen. Niets van de prijs afgegaan. Was geen ketchup, die was op. Heel erg veel saus over de patat...
    Ik bestel er niet meer helaas.

3. Zaak die niet bepaald klantvriendelijk met klachten omgaat. Eten over het algemeen goed. Vanwege de klantvriendelijkheid zien ze mij niet meer terug!

3,4
  4. Arnhem's profielfoto
    Arnhem heeft een recensie geschreven voor Snackbar Jaap

Voor mij is het vaak een ramp, omdat ik geen kaas kan hebben.

Als er iets klaargemaakt wordt, op de bakplaat, wordt het slecht of beter gezegd niet schoongemaakt.
    Personeel dat bezorgd, bakt zelf ook op de bakplaat, en doet wat ze zelf willen, en als het klaar is word het ook niet opgeruimd. Waar een ander de bestelling gewoon er op gooid, dus jou eten krijgt ook troep mee, van de vorige bestelling.

En als je er iets van zegt, ja moet je gelijk maar even zeggen dat je sommige dingen niet kan hebben.

En het iet te druk om even de bakplaat schoon te maken, wan het was te druk. Mijn Kipsnitsel lag dus op een rest van ei met ham en kaas.

Sorry mensen van jaap, het valt mij gewoon op dat er door sommige persoonsleden het niet echt met de hygiëne van voedsel.

Positieve reclame gaat langzamer dan negatieve reclame.