• Lid sinds 11 december 2016

Djojo

Den Haag

Djojo

Den Haag

Armand heeft nog geen foto toegevoegd

1. Armand's profielfoto

Oh, dat is goed

2. Armand's profielfoto
    Armand heeft gereageerd op een recensie van Djojo

Nou, zie ik dat ik een 10 heb gegeven voor service, was niet de bedoeling. Had eigenlijk een 8,5 willen toetsen, maar ze zijn aardig op weg.

3. Armand's profielfoto
    Armand heeft gereageerd op een recensie van Djojo

Ja, het komt uit de magnetron, maar wordt wel op de dag zelf gemaakt en dan afgekoeld en op gewarmd, dat doet u thuis zeker nooit...
    Het is geen 5 sterren restaurant maar een eethuis. Alles wordt daar vers gemaakt en vers betekent op de dag en niet gisteren...

4. Armand's profielfoto
    Armand heeft een recensie geschreven voor Djojo
    Surinaams Den Haag

Ben gisteren weer eens langs geweest bij Djojo.
    Ik heb daar weer heerlijk gegeten, de sauto was lekker en de bami was heerlijk.
    Ik kom al een tijdje daar eten en de sfeer is prettig.
    De afhaal en restaurant is gescheiden, hierdoor storen de mensen elkaar niet.
    Er is een dame die daar werkt en vaak alleen staat die af en toe een babbeltje maakt, heel aardig en is correct.
    Spreekt mij meestal aan met "dag meneer". Dat kom je nog weinig tegen in deze tijd.

Soms heeft ze het best druk en dan zie je haar echt lopen en doet haar best, maar je kan niet iedereen tevreden houden. Dus als het een keer niet Ok is, betekent het niet dat het altijd zo is, maar een zondebok is altijd makkelijk te vinden.

Ik blijf hier, voor zo lang als het kan, mijn maaltijden eten.

Blijf zo door gaan...

5. Armand's profielfoto
    Armand heeft een recensie geschreven voor Djojo
    Surinaams Den Haag

Vandaag weer lekker gegeten bij Djojo, de sauto is lekker, de telo, nasi en bamie.
    Ik zou het aanraden voor als je in de buurt bent. En qua prijs valt het best mee. Blijf zo door gaan.

6. Armand's profielfoto

Ze waren met vakantie