• Lid sinds 25 mei 2012

Dara

Amersfoort

Mahanakorn

Utrecht

AnneWil heeft nog geen foto toegevoegd

1. AnneWil's profielfoto
    AnneWil heeft een recensie geschreven voor Dara
    Internationaal Amersfoort

Al vaker in dit restaurant gegeten en prima ervaringen gehad. Gisteravond viel het eten erg tegen. Ik had zeebaars besteld, maar deze was niet gaar. Toen de tweede versie arriveerde waren mijn tafelgenoten al bijna uitgegeten. De vis was deze keer iets gaarder, maar nog niet voldoende. Verder erg lang op de drankjes zitten wachten. Personeel was verder vriendelijk. Ik zal er niet snel opnieuw naartoe gaan.

2. AnneWil's profielfoto
    AnneWil heeft een recensie geschreven voor Mahanakorn

Hoewel we al een menukaart hadden gekregen en het bestek al op onze tafel was gelegd, zijn we toch weggegaan. Het personeel was zo onvriendelijk en ongeïnteresseerd dat we er geen vertrouwen in hadden hier een leuke avond te hebben. Echt een restaurant dat het moet hebben van dagjesmensen/toeristen en waar het personeel (dus) niet z'n best doet zich in te spannen om gastvrij te zijn. De aankleding van het terras was erg ongezellig en de prijzen behoorlijk hoog. Ik weet dus niet hoe het eten zou zijn geweest.

3. AnneWil's profielfoto
    AnneWil heeft een recensie geschreven voor De Kleine Parade

Wat een gezellig en sfeervol restaurantje! En ook nog eens heel vriendelijk personeel, dat het je enorm naar de zin maakt. Heerlijk gegeten. Echt een feest om hier te zijn!
    Wel jammer dat er bij mooi weer een volledig open verbinding is met het terras buiten waardoor alle sigarettenrook naar binnen waait. Wij hadden de pech in de buurt van kettingrokend stel te zitten. Maar goed, daar kan het restaurant niks aan doen.

4. AnneWil's profielfoto
    AnneWil heeft een recensie geschreven voor Buiten

Een gezellig restaurantje waar je op een prettige, ongedwongen manier bediend wordt. De kwaliteit van het eten is zeer wisselend. De gerookte ganzeborst die we als voorgerecht kregen was ijskoud en daardoor niet smakelijk.
    De parelhoen crepinette als hoofdgerecht was buitengewoon lekker. De diamanthaas was zeer taai. De groenten als bijgerecht veel te zout.
    Het nagerecht met limoen cheesecake viel erg tegen. Kortom een leuk plekje om naartoe te gaan, maar waar je niet al te hoge verwachtingen van moet hebben.