• Lid sinds 26 juni 2014

Alexandros

Apeldoorn

de Kok & de Walvis

Warten

Anjelina heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anjelina's profielfoto
    Anjelina vindt Malkenschoten leuk

Anjelina

2. Anjelina's profielfoto
    Anjelina heeft een recensie geschreven voor Alexandros

We hebben hier heerlijk gegeten. Niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst. Tapa's, met een bon. De ouzo werd helaas vergeten omdat er een nieuw personeelslid was. Opnieuw heerlijke gerechtjes gekregen. Alleen beetje jammer dat je niet zelf kunt kiezen uit een aantal hapjes. Want ik ben zooo dol op feta hapjes en die zaten er dit keer net niet tussen. Maar verder absoluut geen klachten.

3. Anjelina's profielfoto
    Anjelina heeft een recensie geschreven voor de Kok & de Walvis

We hebben er op een sneeuwdag heerlijk gegeten. De houtkachel was gezellig aan en het was er ondanks het matige weer lekker druk. De bediening was prima, het eten heerlijk en goed verzorgd. En zelfs bij dit weer konden we nog naar buiten kijken. Tussen de gangen door werd ruimte gegeven om even rustig te praten en na te genieten.

Een echte aanrader. Zeker zomers als je dan ook nog buiten kunt zitten.

Enige minpuntje: de houten stoelen zaten bij langer dineren niet echt heel comfortabel.

4. Anjelina's profielfoto
    Anjelina heeft een recensie geschreven voor Galamadammen Recreatie

Kerstbrunch hier gegeten. Super ontvangst. We hadden om een tafeltje aan het raam gevraagd en dat kregen we ook. Raam stond open omdat het nog wel warm zou worden, maar als we er last van hadden moesten we het aangeven.

Soep werd aan tafel geserveerd, daarna super goed buffet met warme en koude gerechten. Vlees en vis, diverse soorten kaas. Drinken werd keurig geregeld, bediening was prima. Geen haast, als we even rustig aan wilden doen kon dat.

Het toetje, een grand dessert, werd weer aan tafel geserveerd. Daarna nog koffie. Het bedrag viel ons alleszins mee.

Jammer alleen dat we de ons toegezegde reserveringsbevestiging niet gekregen hebben. Verder geen enkel minpuntje te ontdekken.

5. Anjelina's profielfoto
    Anjelina heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Brekken

Uitstekend restaurant. Wij hadden wat wensen ten aanzien van het eten en het opdienen. Was in het geheel geen probleem. Prima service, verrukkelijk eten, vriendelijke en klantgerichte bediening. Nergens ook maar iets op aan te merken. Heerlijk rustig plekje aan het water, niet te dicht bij anderen zodat privacy gewaarborgd wordt.

6. Anjelina's profielfoto
    Anjelina heeft een recensie geschreven voor De Baron
    Internationaal Epe

Een zeer slechte service. Direct bij het bestellen van 2 tosti's hebben wij aangegeven dat wij haast hadden omdat wij naar een begrafenis moesten. Geen probleem volgens hen. Daarna nog ruim 20 minuten moeten wachten. De kok was eerst iets anders gaan doen!! Op het allerlaatste moment toen mijn man ging afrekenen, kwamen de tosti's, niet eens heel warm. Uiteindelijk maar op straat op gegeten. Echter geen korting niets gekregen voor de late service. Uiteindelijk bijna een half uur op 2 tosti's gewacht. Is echt belachelijk lang.