• Lid sinds 23 juni 2017

2. De Veestallen

Breda

Proeflokaal Bregje

Oosterhout

Anja van Oosterhout heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anja van Oosterhout's profielfoto
    Anja van Oosterhout heeft een recensie geschreven voor De Veestallen
    Internationaal Breda

Karig en koud eten en geen oog voor de klant.

2,5
  2. Anja van Oosterhout's profielfoto
    Anja van Oosterhout vindt De Veestallen niet leuk
    Internationaal Breda
  3. Lekker eten voor een klein prijsje! Leuke inrichting, vriendelijke bediening. Prijs en kwalitieit zijn prima in verhouding.

4. Anja van Oosterhout's profielfoto
    Anja van Oosterhout heeft een recensie geschreven voor Croy Boschlust

Het eten was koud. Ik weet dat Croy geen eigen keuken heeft en dingen opwarmt. Maar opwarmen is blijkbaar al moelijk genoeg. Personeel moeten smeken of we aub nog iets mogen drinken. Nee niet meer naar Croy voor ons

1,6
  5. Anja van Oosterhout's profielfoto
    Anja van Oosterhout heeft een recensie geschreven voor Brasserie Woods

Vandaag hier met zijn 3e gaan lunchen. Duurde erg lang voordat we onze broodjes kregen. We hadden daarvoor al 3 drankjes op. Drie stelletjes die na ons gearriveerd waren, waren ondertussen zelfs al klaar met eten. Broodje mozerella met tomaat uit de oven was dan ook al helemaal koud, en dat voor die prijs) er zat ook een groep (stuk of 10) kwekkende vrouwen op het terras naast ons, zo erg dat we elkaar ook helemaal niet konden verstaan. Toen zijn we op een gegeven moment maar verplaatst van plek. Terwijl ik van mening ben dat eigenlijk die kwekkende (dus niet normaal weten te gedragen mensen) moesten verkassen en niet wij. Omgekeerde wereld… Ook is het een terras waar veel honden liggen/lopen/drinken etc. Op zich geen probleem als die honden geen andere mensen hinderen… zoals bv onder je tafel snuffelen en rond je benen lopen. Bah!

6. Anja van Oosterhout's profielfoto
    Anja van Oosterhout heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

7. Anja van Oosterhout's profielfoto
    Anja van Oosterhout heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Ten eerste een top locatie. Lekker makkelijk je auto parkeren. 3 gangen menu voor 12.50. Voor een grote eter misschien een kleine portie. Maar voor ons prima! Prijs kwaliteit verhouding is prima. De sfeer op terras was gezellig! Vriendelijke gastvrouw, wij komen zeker nog een keer terug.

8. Anja van Oosterhout's profielfoto
    Anja van Oosterhout heeft een recensie geschreven voor Groen
    Nederlands Teteringen

Wezen eten bij het nieuwe concept Grill en Roasted .Viel tegen geef ons het oude groen maar terug. Prijs en kwaiteit is niet in verhouding, komen teveel vragen voor iets te drinken dus als je niet oppast dan zit je vol met drinken en houd je weinig ruimte over in je buik voor het eten. Eten is ook niet om naar huis te schrijven, te lang wachten tussen gangen door terwijl het niet zo druk was