• Lid sinds 28 november 2014

Bistro Bonne Foi

Terneuzen

SYDNEY

Terneuzen

Andrea heeft nog geen foto toegevoegd

1. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor Brasserie Iets Anders

Afgelopen vrijdag met vrienden gegeten bij "Iets Anders" te Wemeldinge. De dagen daarvoor de kok al gesproken i.v.m. vegetarisch, geen tarwe en geen melk producten. Hier heeft hij prima rekening mee gehouden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wederom weer heerlijk gegeten.

Echt een aanrader. Tot de volgende keer!

2. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor Eetmosfeer Het Elfde Gebod

Heerlijk gegeten met vrienden. De tafels staan goed opgesteld in een mooie ruimte met goede verlichting. Je kijkt niet in elkaars bord en kan goed een gesprek voeren zonder dat er mensen kunnen mee genieten. Wij hadden een 4 gangen menu met bijpassende wijnen, ook voor mij als BOB was dit keurig geregeld. Ik wilde graag één slokje van elke wijn proeven, dit was keurig verzorgd. De frietjes zijn ook erg lekker!
    Kortom, voor ons vier hebben wij een super avond gehad! Het is een aanrader in Goes, voor een sfeervolle avond vol met goede gerechten en een persoonlijke bediening!

3. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor SYDNEY

Gisterenavond met een groep van 12 collega's heerlijk tapasmenu gegeten, heerlijk! Een aanrader als je van diverse hapjes houdt. Sydney heeft een zeer mooie locatie en is zeer sfeervol ingericht. De dames deden super hun best en zijn enthousiast. Tot de volgende keer.

4. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor Bistro Bonne Foi

Na het lezen van de onderstaande recensies was ik toch heel benieuwd... wij hebben afgelopen dinsdag 6-1 met een groep collega's hier gegeten... wat een geweldige bistro! De gezellige sfeer van het interieur met daarbij de muziek op de achtergrond... En het eten was ook nog eens heerlijk! De dame die ons bediende was zeer enthousiast en klant gericht! Kortom een aanrader... Bistro Bonne Foi, ga zo door!

5. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

In één woord super! Afgelopen vrijdagavond 5/12 voor de tweede keer met vrienden gaan eten! Heerlijk gegeten. Het buffet is netjes, ruime keuze, verse producten... heerlijk. Ik ben zeer tevreden over dit Indisch Restaurant.

6. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor De Viskêête

Afgelopen vrijdag 28-11 hebben we samen met mijn ouders heerlijk gegeten bij de viskêête! Mijn ouders zijn hier al een paar keer geweest en waren erg tevreden! Wij snappen het! Verse producten, heerlijke frietjes en aardige dames die kwamen serveren. Kortom hier gaan we vaker naar toe!