• Lid sinds 3 december 2009

Kokido

Mijdrecht

Golden River

Lekkerkerk

André van de Werken heeft nog geen foto toegevoegd

1. André van de Werken's profielfoto
    André van de Werken heeft een recensie geschreven voor Kokido

Netjes ontvangen in dit leuk (warm) ingerichte restaurant. We werden begeleid naar onze tafel in de patio waar de temperatuur iets lager was, maar dit was niet heel storend. Er werd ons brood met gepofte knoflookteentjes aangeboden. Bleek echter dat ze ook een proeverij van voorgerechtjes hadden en deze hebben we ook besteld. Dit was erg veel lekker eten waardoor het brood vooraf wellicht wat overdadig was. De kip was heerlijk mals met een lekkere Piri Piri saus.
    Toen het erg hard ging regenen werd het snel wat kouder in de patio maar er werd netjes aan ons gevraagd of we binnen verder wilden eten. Bediening attent en zeer beleefd en ze probeerden goed mee te denken met 1 van onze tafelgenoten die ene gluten intolerantie heeft.

2. André van de Werken's profielfoto
    André van de Werken heeft een recensie geschreven voor Golden River
    Chinees-Indisch Lekkerkerk

Al heel wat jaren kom ik hier op zeer regelmatige basis.

Het eten is hier altijd van uitstekende en constante kwaliteit.

De menukaart biedt een grote selectie aan voorgerechten en naast de gebruikelijke Chinese hoofdgerechten, biedt de kaart een keuze uit heerlijke teppan gerechten. De wisselende chef-kok menu's zijn ook het proberen waard.

Het stoofpotje biefstuk uit één van de vorige chef-kok menu's is nog altijd mijn favoriet.

De gastheer Barry-Lai is altijd vriendelijk.