• Lid sinds 22 januari 2017

Silvester's

Sittard

Andre Beijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Andre Beijer's profielfoto
    Andre Beijer vindt de recensie door Ton voor Silvester's leuk

Bib Gourmand restaurant waar je sterren-eten krijgt. Ongedwongen, zeer hartelijke sfeer. De bediening doet er alles aan om je te verwennen. De wijnen en de bijpassende uitleg van hoog niveau. Ja, en dan het eten: verfijnd, smaaksensaties, licht, intens, prachtig opgemaakt. Je ziet hoe het in de open keuken met liefde en zorg wordt gecomponeerd door een perfect op elkaar ingesteld team. Wij hebben een reusachtige avond gehad en willen jullie daarvoor hartelijk danken.

Ton Offermans en Hedy Tiber.

2. Andre Beijer's profielfoto
    Andre Beijer vindt de recensie door Haan voor Silvester's leuk

Zeer lekker gegeten, mooi opgemaakte borden en goede correcte service. Absoluut voor herhaling vatbaar.

3. Andre Beijer's profielfoto
    Andre Beijer heeft een recensie geschreven voor Silvester's

Ontvangst was uitstekend, de sfeer en het eten subliem. We hadden gasten bij ons die voor bepaalde voedingsstoffen allergisch waren. Dit was geen enkel probleem en in overleg met de keuken hebben we een subliem 4 gangen verrassingsmenu gehad. Bij het naar het buitenland gaan zei mijn nicht dat ze nog nooit zulk een lekker nagerecht had gehad en dat ze zich waande in Masterchef Australië maar dan wel de finale.
    Voor ons was dit de 2e keer bij Silvester en ik ben blij dat ik weer gekozen heb voor Silvester want het was zeer zeker de moeite waard.