• Lid sinds 2 augustus 2012

Ume

Roermond

De Griekse Keuken

Weert

An heeft nog geen foto toegevoegd

1. An's profielfoto
    An vindt de recensie door Marieke voor Ume leuk
    Japans Breda

Zeer goed restaurant. Ik ben razend op sushi en dit is echt een leuk restaurant om mensen die het nog niet kennen hiermee te laten kennismaken. Alles is vers en heerlijk en het is leuk dat er eend en saté is voor mensen die niet van vis of sushi houden. Het concept lijkt wat ingewikkeld in het begin en sommige mensen houden er niet van op deze manier te bestellen. Ik had er geen last van, waar voor je geld, veel keus en heel belangrijk: er zijn maatregelen genomen om verspilling te vermijden. Niet opeten? Afrekenen. Super. Ik hou niet van verspilling van voedsel en zeker niet in de hoeveelheden zoals je in die vreetschuren ziet. Ik kan iedereen dit restaurant aanraden!

2. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Ume

Ik moet dit even zeggen. Net na de opening hier geweest in december, dat was een slechte ervaring toen. Bediening die niet goed nagewerkt was, keuken die niet liep, computersysteem niet op orde. Eten smaakte wel goed toen. Mer de manager toen gesproken en hij beloofde beterschap.
    Nu 3 maanden later terug. TOP!
    Eten werd snel gebracht, smaakte erg goed. Sushi zalig! Bediening zeer vriendelijk.
    Wij eten heel regelmatig sushi en dit behoorde echt in de top!
    Dit is echt een aanrader. Bovendien beloofde de manager toen beterschap en hij heeft het waargemaakt. Mensen, gaan!

3. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Wat een nieuwe ervaring in de Griekse restaurants waar we vaak dineren. Echt authentieke Griekse gerechten die je in andere restaurants weinig op de kaart ziet. Nu al paar keer hier gegeten en altijd goed. Echt een aanrader! En prijzen zijn zeer normaal! Echt niet duurder dan andere Griekse restaurants. Voor een gemiddeld standaard grill gerechtje betaal je rond de 16 euro. Gastheer ook zeer vriendelijk.