• Lid sinds 26 juni 2011
Van restaurant:

Alice Koelewijn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alice Koelewijn's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Alice Koelewijn's profielfoto
    Alice Koelewijn heeft gereageerd op een recensie van Marktzicht

Goedenavond Jan, Ik heb u vanmiddag bediend en het klopt inderdaad dat de soep niet heet genoeg naar uw zin was opgediend, dit door een fout in onze keuken waarvoor ik mijn excuses aan u heb aangeboden. Wij hebben voor u nieuwe soep in het pannetje verwarmd, zoals wij dat ook aan het begin van onze lunch doen. Dit gaat niet ten koste van de smaak. Ik heb bij u aangegeven dat als dit wel het geval is naar uw gevoel dat u vrijblijvend iets anders van de kaart mocht kiezen en de soep aan mij kon teruggeven. Bij navraag was alles naar wens en de smaak prima. Jammer dat u uw ongenoegen niet direct aan ons kenbaar heeft gemaakt. Dan hadden we het direct voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, alice koelewijn-duijst eigenaresse grand café marktzicht.

4. Alice Koelewijn's profielfoto
    Alice Koelewijn schreef: