• Lid sinds 21 augustus 2017

Brasserie 21

Assen

Afc heeft nog geen foto toegevoegd

1. Afc's profielfoto
    Afc vindt de recensie door Hartman voor Brasserie 21 leuk

Hartman

Werd slecht gecommuniceerd. Erg lang op het eten moeten wachten. Werden mensen die veel later dan ons kwamen eerder geholpen, die waren al lang klaar met eten toen wij nog steeds ons eten niet hadden. Toen wij hier de serveerster op attendeerde kregen we een heel onprofessioneel antwoord. Dat ze geen snackbar waren etc en kwam ze met een verhaal wat niet klopte. Daarna werden we compleet genegeerd.

2. Afc's profielfoto
    Afc vindt de recensie door Pieter voor Brasserie 21 leuk

Prima lunch, leuke aankleding. Wel veel te duur voor wat je krijgt.

Kleine maaltijdsalade met zalm zonder dressing en weinig aangekleed voor 12 euro. Niet in verhouding.

Bediening oké

4,5
  3. Afc's profielfoto
    Afc vindt de recensie door FW voor Brasserie 21 leuk

Behoorlijk rauwe mini hamburger op een minibroodje waar je met de bediening over in discussie moet om het anders te krijgen. Lang moeten wachten, een ander stel heeft op het punt gestaan weg te gaan.

1,1
  4. Afc's profielfoto
    Afc heeft een recensie geschreven voor Brasserie 21

Halfrauw, zurig donkerroze glazig varkensvlees, in dikke repen gesneden, dat voor pulled pork moet doorgaan wordt hier als lunchgerecht op brood geserveerd. Toen ik hierover klaagde bij de serveerster en zei dat ik dit niet wilde eten, was het eerste dat ze zei, dat wij dit gewoon moesten betalen, ook al liet ik het staan. Want anderen vonden dit altijd wel lekker, dus wij hadden ongelijk. En inderdaad stond het gewoon op de rekening. Geen aanrader deze overpriced, semi hippe tent. Er is geen discussie mogelijk met de arrogante bediening, die heeft altijd gelijk en de klant bekijkt het maar.

1,3