• Lid sinds 20 november 2017

Ootmarsum
  3. -

't Pannekoekschip

Groningen

A. heeft nog geen foto toegevoegd

1. A.'s profielfoto
    A. heeft een recensie geschreven voor De Heikamp
    Pannenkoekenhuis Ruurlo

Lekkere pannenkoeken voor een eerlijke prijs. Een gezellig restaurant.

2. A.'s profielfoto
    A. heeft een recensie geschreven voor Twents Gastenhoes

Gezellig, goed restaurant, waar je fijn en erg lekker kunt eten!

3. A.'s profielfoto
    A. heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Groningen

Een paar jaar geleden hebben we heerlijk gegeten aan boord van dit schip. Helaas werd ons etentje afgelopen zaterdag een dieptepunt. We kregen een tafeltje in het tweede gedeelte van het schip, daar waar bijvoorbeeld ook een tafel is voor 20 personen. Het begon gezellig, we kregen vlot ons drinken. Maar helaas, tegen de tijd dat wij onze pannenkoeken kregen, was er ook een grote groep (40 personen?) binnengekomen, die ontzettend veel kabaal maakten, grof taalgebruik hadden, vloekten en geen enkele rekening hielden met de andere gasten. We vroegen om een tafel in het voorste gedeelte, maar daar was geen plek meer vrij. We konden elkaar (3 volwassenen, 2 kinderen) aan tafel niet verstaan. Onze lol verging. De bediening zei dat de groep groter was dan verwacht en dat ze hadden gevraagd of ze stiller wilden doen. Toen er uiteindelijk (bij het nagerecht) wel een tafeltje voorin vrij was, zijn we daar naar verhuisd. Maar helaas, ondertussen was een deel van de groep voorin gaan zitten, want ze kregen uitleg over een 'speurtocht' die ze door de stad gingen houden. En zij hadden net zoveel kabaal als de groep achterin. Pas de laatste minuten werd het rustig en konden we nog even genieten. Geen enkele compensatie gehad. Het is makkelijk verdienen zo voor het restaurant. Ons etentje was verpest!