Nieuwste foto's in Capelle aan den IJssel

Laatste updates in Capelle aan den IJssel

1. Rien Eschbach's profielfoto
    Rien Eschbach heeft een recensie geschreven voor Dé Vis Juwelier

Rien Eschbach

Prachtige zaak, heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, een aanwinst voor Capelle aan den IJssel!!

2. Theo Wetzel's profielfoto
    Theo Wetzel heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Zaterdagavond hebben we met z’n 8en weer heerlijk gegeten bij jullie. Het smaakte super. Hele vriendelijke bediening. En we waren op tijd uitgegeten zodat we voldaan naar “de buren” het Isala theater konden.
    Tot de volgende x maar weer.

3. Speld's profielfoto
    Speld heeft een recensie geschreven voor Golden Dragon

Eten goed. Service slecht, wachttijd langer dan 1 uur. Bij telefonisch navragen word de verbinding verbroken.

4. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor De Roode Leeuw

Goed eten en alles op en top geregeld! Zeker een aanrader.
    Alleen voor de echte smaakliefhebbers

5. Mar Meijler's profielfoto
    Mar Meijler heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Heerlijk gegeten met lieve vrienden, diamanthaas biefstuk, kipsate en een bourgondische schnitzel, heerlijk! Supervriendelijke bediening, en heerlijke toetjes!

6. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Altijd

- Bij de bakplaat: 1 knijptang word voor meerdere rauw vlees / vis gebruikt, maar word ook gebruikt voor bereiding van vlees/vis. (Ook rauwe kip)

- Bij aanspreken van manager zegt hij dat dit hoort, en ze niet bij ieder vlees/ vis soort (rauw) een andere knijptang kunnen neerleggen, en ook niet steeds kunnen afwisselen bij rauw vlees pakken en bakken op de bakplaat.

- Vis en vlees word op dezelfde plaat bereid, volgens manager is dit normaal en gebeurd dat overal.

- De tip gegeven om eens te verdiepen in HACCP, maar volgens hem werkte ze volgens de richtlijnen.

Voor ons, NOOIT MEER! ik heb ook een melding gedaan bij nvwa.

7. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Bram Ladage

Helaas was men de bamischijf vergeten bij onze afhaalbestelling! Na telefonisch contact werd de bamischijf thuisbezorgd met excuses en 2 gratis milkshakes! Onze complimenten, 3 pluimen voor deze uitmuntende service! En het eten was heerlijk!

8. Gregory's profielfoto
    Gregory heeft een recensie geschreven voor Warung Iengie

Dit is de derde keer in drie jaar dat ik hier eten haal. Ik wilde het weer eens proberen omdat ik elke keer ontevreden ben geweest. Ik heb een bami met geroosterde kip- en varkensvlees en een saté besteld voor bijna €23,-. Vrij prijzig in vergelijking met andere eetgelegenheden in hetzelfde segment, maar als het eten goed is dan accepteer ik dat wel. De satéstukken waren zeer groot. Hompen vlees waarvan de buitenkanten zeer gaar/haast aangebrand waren en van binnen bijna rauw. De bami was overladen met sojasaus en veel te zoet. De kip en het varkensvlees waren gelukkig iets beter bereid. Voor een echte kenner van Surinaams eten is dit erg teleurstellend en vooral zonde van het geld.

2,8
  9. Sylvia van der velden's profielfoto
    Sylvia van der velden heeft een recensie geschreven voor Chicken House

Sylvia van der velden

Ik bestel voor 70 euro eten, en de helft is koud, woon kilometer afstand, gebeld ja is onderweg 20 minuten later was eten er, hoedan zonde van me 2 euro fooi! Dan bel je met ze, hangen ze je op. Helden echt.

10. Fam. Pijkeren's profielfoto
    Fam. Pijkeren heeft een recensie geschreven voor De Bank

Fam. Pijkeren

Een familie diner wat met enige regelmaat wordt georganiseerd door een van de verschillende leden. Deze keer aan mij de eer. Hier kom je terug. Niets op aan te merken. Bediening, gastvrij. Alles ok.

11. Fam. Pijkeren's profielfoto
    Fam. Pijkeren heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Fam. Pijkeren

Ter gelegenheid van mijn 81e verjaardag (maak je maar 1x mee) gedineerd. Prima gegeten. De gerechten uitstekend samengesteld en ruim voldoende. Hier is men niet zuinig met de wijn bij de maaltijd. Elders wel eens anders gegemaakt. Bediening ok, vlot en attent. Een aanrader.

12. Jos Reuser's profielfoto
    Jos Reuser heeft een recensie geschreven voor Rasa Sayang

Jos Reuser

De diversiteit, de smaak en de prijs-prestatieverhouding zijn uitstekend.
    Het personeel zou wel wat vriendelijker mogen zijn.

13. Marieke Buijse's profielfoto
    Marieke Buijse heeft een recensie geschreven voor Jack's Rippies

Marieke Buijse

Helaas viel het tegen. Op de ribben zat nog een vlies wat ik er lastig af kon krijgen. Hierdoor was het eten van de ribben niet prettig. Qua smaak was het niet naar verwachting. De friet was flauw en lauw. Het waren voornamelijk kleine stukjes dus niet een goede bak met friet. Erg jammer.

14. LN's profielfoto
    LN heeft een recensie geschreven voor L'Oeuf

Diner in dit sfeervolle restaurant was geen succes. De menukaart staat vol onwaarheden van wat je op je bord krijgt. Een BBQ hamburger is geen hamburger maar een broodje Buikspek. Niet met een hamburger van rundvlees, zoals het hoort als je een hamburger besteld. Na reclamatie deze terug en in de plaats een Ladyburger. Een broodje kipfile dus. Deze was koud en taai als een schoenzool. Ook niet verder opgegeten.
    Als een van hapje het huis een soort van saucijzen of worstenbroodje. Daarmee geprobeerd de honger te stillen. Direct na de eerste hap uitgepuugd. Was koud zacht en smerig. Bediening vriendelijk en correct.
    Helaas wel voor beide burgers moeten betalen.

2,3
  15. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Roode Leeuw

Hebben heerlijk gegeten en de bijpassende wijnen geweldig. Kies het menu en je hebt een top avond. Komen zeker weer

16. S Swart's profielfoto
    S Swart heeft een recensie geschreven voor Chicken House

Opnieuw besteld en het was weer prima, op tijd, ruim voldoende en heerlijk gegeten!

17. joost de graav's profielfoto
    joost de graav heeft een recensie geschreven voor Warung Iengie

joost de graav

Eerg vriendelijke mensen. Je betaalt misschien een beetje meer, maar wat je krijgt is top-notch: heerlijk eten dat elke cent waard is. Dit is zo'n plek waar je graag wat meer uitgeeft voor die kwaliteit die je proeft in elk gerecht.

18. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Chicken House

Bakje fijn besteld heel erg nat en anders van smaak. Patat harde kleine stukjes en heel erg glazig. Kipdonner ook heel erg nat. En het eten was koud. Het is heel hard achteruit gegaan. Was jaren klant maar ga er absoluut niet meer bestellen.

2,9
  19. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor De Roode Leeuw

Heerlijk gegeten en de sfeer was goed ;))

20. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Fong Shou

Te duur, smakeloos en kleine porties. Chagrijnig personeel. Nooit meer!