Nieuwste foto's in Burgum

M van Ommen heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

M van Ommen

Fantastisch restaurant.
    Komen hier al meer dan 20 jaar;
    Heerlijk eten, fijne sfeer en altijd vriendelijk personeel.
    Wij blijven komen!

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Pleats
    Nederlands Burgum

De Pleats is rustig en vriendelijk. Het eten was goed.

3. Ko Klijn's profielfoto
    Ko Klijn heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Burgum

Heerlijk “menu B” afgehaald en gelukkig viel het mij op dat de zaak druk bezocht werd…. Eten was heerlijk en het personeel vriendelijk

4. sjoukje's profielfoto
    sjoukje heeft een recensie geschreven voor De Pleats

sjoukje

Heel hartelijk ontvangen door vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Alle garnituren kunnen bijgevuld worden mocht dit nodig zijn, maar dit was voor ons meer dan voldoende.

5. Ciska Ramaker's profielfoto
    Ciska Ramaker heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Burgum

Als ik een halve ster kon geven dan deed ik dat. Mensen bespaar je geld en ga hier absoluut GEEN SUSHI HALEN!!!. Wij hadden gebeld en in de opmerkingen geschreven dat wij geen pittige sushi wouden. Ze zeggen ja maar doen nee. De sushi is droog en valt uit elkaar als of het al een dag in de koelkast stond en er zaten bij sommige stukjes nog visgraat in en bij de zalm sake waait de zalm van het stukje sushi af. Je krijgt minimaal soja saus en helemaal geen stokjes 🤣. BESPAAR JE GELD en bestel daar niet

6. Nynke's profielfoto
    Nynke heeft een recensie geschreven voor 't Roodhert

Eten, drinken, sfeer en bediening prettig, als altijd! Heerlijke plek!

7. H. Riemersma's profielfoto
    H. Riemersma heeft een recensie geschreven voor De Pleats

H. Riemersma

Familiebuffet 2e kerstdag 2022. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Best prijzig voor een matig buffet. Het eten was flauw en gewoon niet heel lekker. Hoge verwachtingen bij het zien van het menu maar viel erg tegen. Jammer! Ik vond het ook erg massaal. Veel te veel mensen op een kluitje.

1,6
  8. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor De Pleats
    Nederlands Burgum

Heerlijk eten, gezellig en mooi restaurant en vriendelijk personeel

9. Geesje Duursma's profielfoto
    Geesje Duursma heeft gereageerd op een recensie van De Pleats

Fijn dat u de moeite neemt om een recensie te schrijven en dat u goed gegeten heeft.. Wij zijn van vlot, maar dat mag niet gehaast worden. Normaliter gebruiken wij een een andere ruimte als restaurant. Wij zullen uw feedback met de bediening bespreken

10. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor De Pleats
    Nederlands Burgum

Het eten was goed, de bediening had haast, de zaal was vol met mensen waardoor het dusdanig rumoerig was, dat een goed gesprek aan tafel erg lastig was. Kortom prijs kwaliteit ver onder de maat. Gelukkig was het eten wel goed. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5,3
  11. P. v/d Ploeg's profielfoto
    P. v/d Ploeg heeft een recensie geschreven voor Pyramide

P. v/d Ploeg

Eten was heerlijk! Restaurant is sfeervol ingericht en de bediening was erg vriendelijk. Helaas door de maatregel kunnen wij niet lang na zitten maar wij komen zeker vaker.

12. Thalia's profielfoto
    Thalia heeft een recensie geschreven voor Pyramide

Sfeervol restaurant. Uitgebreid menukaart. Eten opgehaald, Pizza’s en pasta waren heerlijk! We gaan zeker vaker bestellen. Een aanrader

13. Kooijman's profielfoto
    Kooijman heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Burgum

Bij het eten waren sommige dingen gewoon vies, één gerecht was wel erg weinig, Een groenteschotel met alleen taugé en wortel is niet wat we verwachten. We hebben het doorgegeven maar er werd niets mee gedaan. We gaan er niet meer heen.

14. Kuipers's profielfoto
    Kuipers heeft een recensie geschreven voor 't Luifeltje

Een prachtig sfeervolle uitstraling, met zeker de allure van een restaurant.
    Maar het eten was zeer tegenvallend. Een jongetje van 16 plus bakte patat, die bleek en keihard was. Wat een tegenvaller. Nog geserveerd in zeer kleine plastic!! bakjes, niet van deze tijd.

Echt tegenvallend was, dat het aardige meisje in de bediening niet opmerkte dat de koffiekopjes van de vorige gasten er nog stonden. Dit bleef de hele tijd staan.

Voor ons niet weer!

15. W. Bijma's profielfoto
    W. Bijma heeft een recensie geschreven voor De Pleats
    Nederlands Burgum

Op vrijdag 10 september 2021 heb ik met een klein groepje gedineerd in de Pleats.
    Op en top gastvrij, zéér klantvriendelijk, góede kwaliteit en bediening, indien nodig kon er ook bijgevuld worden en men staat ook open voor eventuele vragen, héél ontspannen en vrij en prettige sfeer, géén enkele klacht gehoord, kortom; locatie de Pleats in Burgum áánbevolen!

16. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor De Pleats
    Nederlands Burgum

Het betreft een buffet op locatie (32 personen). Het voorgesprek was helder en duidelijk.
    De uitvoering volgens afspraak. Het buffet was perfect en de zorg van aankleding / presentatie meer dan voortreffelijk. Al met al een zeer geslaagde avond, m.a.w. alle lof voor "De Pleats" en is van harte aan te bevelen. Prijs / kwaliteit een dikke tien!

17. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Döner Home

Zoals altijd ontvangen met een glimlach. Korte wachttijd hoewel terras en restaurant vol zaten. En het belangrijkste: het eten was zoals altijd geweldig: grote portie en lekker gaar vlees.

18. Noorland's profielfoto
    Noorland heeft een recensie geschreven voor 't Luifeltje

Noorland

05-06 Bezoek aan luifeltje. Zijn in Eernewoude op vakantie. Komen uit Limburg waar patat frites heet.

Heerlijk lekker gegeten. Leuke maar zeker goede bediening. Hadden van te voren gedacht, ijs na, maar dat ging er niet meer in hadden alle twee bordje helemaal leeg gegeten.

19. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor De Pleats

Sander

Wij hadden het eten telefonisch besteld (take-away). De persoon aan de telefoon was zeer vriendelijke, meedenkend en behulpzaam. Bij het ophalen van de bestelling werden wij vriendelijk ontvangen en kregen wij een korte rondleiding door het authentieke gedeelte van het restaurant. Het eten was goed verdeeld in verschillende tassen (koud / warm) en ook één tas apart met glutenvrij eten (i.v.m.) allergie. Thuis aangekomen was het eten nog goed op temperatuur en kon alles gemakkelijk in / op borden worden verdeeld. Het eten was zeer smakelijk en goed geportioneerd. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

20. Lucia van Oene's profielfoto
    Lucia van Oene heeft een recensie geschreven voor De Pleats

Lucia van Oene

Steevast ga ik met vriendinnen heerlijk high-teen bij de Pleats in Burgum. Het bevalt altijd zo goed, dus besloten mijn vriend en ik om dit jaar een Paasbrunch af te halen bij de Pleats. En waar feestje zowel verpakt in een mooie doos als natuurlijk de smaak. Zeer uitgebreid en een absolute aanrader!