Nieuwste foto's in Brielle

Laatste updates in Brielle

1. KDDB's profielfoto
    KDDB heeft een recensie geschreven voor Chez Andre

High Tea genoten op een dag met mooi weer. Het terras buiten zat stampvol, binnen was het ook druk en boven een paar groepjes. Ondanks deze drukte een enorme fijne middag gehad. De high tea was heerlijk én veel. Even wennen dat het niet op een etagère geserveerd werd maar de smaak en hoeveelheid was erg goed. Het meisje wat ons bediende was vrolijk en gezellig. Kortom, een aanrader!

2. Shannon Van Dijk's profielfoto
    Shannon Van Dijk heeft een recensie geschreven voor Chez Andre

Vandaag, 1 april geweest om wat te drinken.
    Een vriendelijk meisje hielp ons. Het duurde erg lang, maar oke begrijpelijk op deze feestdag.
    Toen wij naar beneden kwamen hoorde we het meisje achter de kassa ontzettend te keer gaan tegen gasten. Ook tegen het personeel! Op het moment dat ik er een opmerking over maakte, werd er heel arrogant gezegd. “uh wat zeg je“. Met een houding waar je eng van word.
    Benoemt naar de betreffende dame dat ik haar onvriendelijk en ongastvrij vond.
    Dit kon ze blijkbaar niet waarderen, kreeg een grijns op haar gezicht en liep gelijk weg.

Mij niet bellen voor deze tent.
    Niet al het personeel is onvriendelijk. Maar 90% is echt niet capabel voor dit werk!!
    Chagrijnen doe je maar lekker in je eigen tijd als je met je reet op de bank zit thuis. Had je maar een ander vak moeten kiezen. Echt belachelijk dit personeel!

3. Jurgan Bhikha's profielfoto
    Jurgan Bhikha heeft gereageerd op een recensie van Wij eten thuis Surinaams

Els hartstikke bedankt voor je recensie!!!

4. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Wij eten thuis Surinaams

Heerlijk gegeten, hele leuke lieve bediening, zalig rijst ijsje, het was allemaal af!!

5. Joke Verkaik's profielfoto
    Joke Verkaik heeft een recensie geschreven voor Gewoon Lekker Surinaams

Komen er niet meer. De hoofdprijs betaald. En ondere andere een Surinaams broodje ei besteld, niets Surinaams aan, een wit pistoletje met plakjes gekookt ei, dat was het. De rotirol en gevulde bara bevatten precies dezelfde vulling. Dit was de laatste keer, jammer.

6. Alain's profielfoto
    Alain heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Brielle

We werden gastvrij ontvangen en heel goed bediend door al het personeel. Het eten was heel lekker en zeer gevarieerd. We hebben echt heel erg genoten

7. Karen houtman's profielfoto
    Karen houtman heeft een recensie geschreven voor Chez Andre

Karen houtman

Voor de 2e keer gereserveerd en niks genoteerd! Je mag dan boven een plekje zoeken maar voorin zit het vol en achter in is heel ongezellig zitten! Toch maar gedaan. Maar na 15 min nog niemand geweest, weer op gestaan en ergens anders gaan eten! Prijs is wel netjes en de keren dat we gegeten hebben ook lekker maar de reserveringen mogen echt beter.

8. Rene donks's profielfoto
    Rene donks heeft een recensie geschreven voor Lotus

Rene donks

Ik kan mezelf niet. Vinden in de slechte recensies hier… ik ben al jaren klant vaak afgehaald en de kwaliteit was altijd super… vrij regelmatig wezen eten waarvan het buffet van hoog nivo is en dan bedoel ik alle gerechten die aanwezig zijn… de bediening is erg netjes en vriendelijk. Of je nou in 3delig costuum binnen stapt of met je korte broek en bad slippers(in de zomer) altijd even netjes… ook op het buiten terras prima bediening… ik ben dan ook vol lof en kijk alweer uit naar ons volgende bezoek.

9. John Richard's profielfoto
    John Richard heeft een recensie geschreven voor Vishandel Schot-Bout

John Richard

Mijn dagelijkse ritje langs de viskraam voor een overheerlijke bakje kibbeling, of gebakken kabeljauw, een lekker broodje haring.
    Ut is altijd toppie.

10. Ed van Dort's profielfoto
    Ed van Dort heeft een recensie geschreven voor Snackbar Reede

Prima snackbar met heerlijke chinese gerechten. Mijn persoonlijke favo is de Loempia speciaal. Loempia, saté, gebakken eitje en nog wat garnering. Echt een aanrader. Zoals alles is hij de afgelopen jaren wel behoorlijk in prijs gestegen, maar nog steeds het geld waard. Ook het maandmenu is een aanrader, al kan dat beter decenniummenu worden genoemd want het is al jaren hetzelfde maar wel lekker.

11. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor De Smaeck van Brielle

Heerlijke lunch, prettige bediening en lekker warm interieur. Top.

12. Asa's profielfoto
    Asa heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Brielle

Nieuwjaarsdag. Erg druk. Konden niet van de kaart kiezen anders zou t te lang duren voor we ons eten kregen. Konden wel voor buffet kiezen maar dat was ons veel te druk. Als we kozen wat onze ober samenstelde duurde het korter. Eten was goed en lekker.

13. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Tapasbar 1572

Op de avond dat wij kwamen was de zaak duidelijk onderbemand en kregen we een compleet ander beeld dan dat we van een eerder bezoek gewend waren. Het duurde een uur, inmiddels half 9, voor we na vragen het 1e broodje op tafel kregen, ook toen pas werden de eerste bestellingsplankjes opgehaald.
    Vervolgens duurde het echt heel lang voor de dingen kwamen. Wisten ze soms niet te vertellen wat ze precies neerzette en werden er ook verkeerde dingen gebracht.
    Toen we aangaven dat we door deze vertraging wel langer wilde bestellen werd dat geweigerd. We konden wel nog na 21.45 een dessert bestellen.
    Doordat het zo traag verliep was de sfeer bij ons aan tafel een beetje weg en het 60 jarige huwelijksfeest van mn schoonouders verpest.

Tussen 21.30 en 21.45 kwam ineens alles los en werd onze tafel overstroomt met gerechtjes nog van de 1e, 2e, 3e en 4e ronde. Daarnaast kwam er ook nog vanalles wat we niet hadden besteld. Een soort turbo vreetfestijn wat de gezelligheid ook geen recht meer deed en het op zich goede eten geen recht meer deed.

Hoe jammer ook, want we vonden het een leuke zaak en ondanks dat de jongelui die er rondliep duidelijk nog niet alles wisten deden ze echt wel hun best ondanks dat ze een hoop gemopper moesten aanhoren, maar wij gaan er nooit meer heen.

14. Leo Hoekstra's profielfoto
    Leo Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Brielle

Wij gingen op zondagavond voor het buffet. Keuze genoeg en het smaakte prima. Goede en vriendelijke koks die heel klantgericht zijn. Compliment!

15. Marijke Lutz's profielfoto
    Marijke Lutz heeft een recensie geschreven voor Lotus

Marijke Lutz

Zeer gezellige sfeer, leuke bediening en goed eten.

16. Jolien's profielfoto
    Jolien heeft een recensie geschreven voor Oriental Fusion

Echt nooit meer. Was echt geen leuke ervaring doordeweeks dag en totaal niet druk. Personeel had er geen zin in al kauwgom kauwend werden wij geholpen. Bij binnenkomst werden wij niet aan gekeken of gegroet. Dalend van bediening waren druk met social media op hun telefoon. Eten werd ook naar ons idee bewust niet snel gebracht zodat je minder kon eten en sushi was van zeer slechte kwaliteit.

1,8
  17. Gert van Velthuizen's profielfoto
    Gert van Velthuizen heeft een recensie geschreven voor Chez Andre

Gert van Velthuizen

We waren hier vanmiddag (lees 1 september 2023 om 16:20 uur) we wilden koffie drinken met wat lekkers erbij. Beneden zat het vol en we vroegen of we boven mochten zitten. Dit kon niet, we mochten achter in de zaak bij mensen aan tafel gaan zitten want zo zei de jonge dame we gaan zo dicht. Volgens Facebook sluit Chez Andre om 18:00 uur. We hebben maar direct rechts omkeer gemaakt en zijn vertrokken. Gastvrijheid is hier dus ver te zoeken.

18. Blanker's profielfoto
    Blanker heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Brielle

We bestellen regelmatig bij Lotus en komen met vrienden een paar keer per jaar eten. Ons eten dat we afgelopen weekend bestelden was echter ver beneden wat we gewend zijn. De smaak van al het eten was laf de Sate waterig De Foejonghai echt niet lekker. Na telefonisch contact met de eigenaar krijgen we 4 stokjes Sate en klein bakje Foejonghai bij onze volgende bestelling.
    Ik heb hier voor bedankt, de volgende bestelling zal niet plaatsvinden.

3,2
  19. Rocky81's profielfoto
    Rocky81 heeft een recensie geschreven voor De Smaeck van Brielle

Niet zo lang geleden hier geluncht. Het is er niet heel erg ruim, maar ook weer niet te krap.
    Verder hebben wij hier prima gegeten.
    De indeling is klein en knus. Voor de 1 prettig voor de ander niet.

De bediening is aardig maar niet erg geïnteresseerd. Het is bediend worden en meer niet. Daar is nog veel in te behalen.

Met mooi weer kun je buiten zitten wat wel erg gezellig is.

20. cornelis riedijk's profielfoto
    cornelis riedijk heeft een recensie geschreven voor Snackbar Reede

cornelis riedijk

Al jarenlang trouwe klant. Het Chinese gerecht Nassi for Foe is een topper. Uitstekend van smaak en goede verhouding kwaliteit / prijs én hoeveelheid. De eigenaren zijn de vriendelijksten in de Brielse horeca, zowel mevrouw, meneer als de zonen. Een aanrader.