Nieuwste foto's in Arkel

Laatste updates in Arkel

1. aj's profielfoto
    aj heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië
    Chinees-Indisch Arkel

Wat een waardeloos eten kipkerriesaus met bami in 1bak. Geen saus en taai. Nog nooit meegemaakt dat dit gerecht in 1 bak ging. En de sambal is op de bon. Mag ik m'n geld terug?

2. verbeek's profielfoto
    verbeek heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië

verbeek

Net een maandmenu gehaald. Zat als verrassing kroeppoek bij van 2 x 3 cm… wauwwww. Eten was brrrrr. Gortdroge babi panggang echt niet te eten. Die kip in de kerrie smaakte nergens naar dus veel saus over gedaan. Het is dat het te warm is om op en neer te rijden dus bak wel een tosti. Zonde van die 25 euro.

3. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië
    Chinees-Indisch Arkel

De beste Chinees in de weide omgeving. Wij halen hier regelmatig ons eten en hebben nog nooit bij een andere Chinees zo lekker gegeten. Inrichting is eenvoudig maar eten geweldig lekker. Echt een aanrader.

4. Ernst's profielfoto
    Ernst heeft een recensie geschreven voor Sandwich House

Geweldige eetgelegenheid, schone zaak met lekkere dingen en gezellige professionele mensen.

5. lon mulder's profielfoto
    lon mulder heeft een recensie geschreven voor Sandwich House

lon mulder

Bij de hygiëne zetten wij een vraagteken?? Wij vinden de hygiene daar slecht, de baas loopt o.a. met een vette vuile schort rond en dat vinden wij een heel negatieve ervaring. Tafels niet schoon etc. Toilet heel vies! Hygiëne vinden wij in de tegenwoordige tijd een eerste vereiste!

6,5
  6. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië
    Chinees-Indisch Arkel

In het restaurant gegeten en dat was zeer matige ervaring. Bediening was weinig flexibel qua bestelling. Er was onduidelijkheid over beschikbaarheid menu items. Gangen werden traag uitgeserveerd. Gerechten waren middelmatig qua smaak.

7. Rodney's profielfoto
    Rodney heeft een recensie geschreven voor Sandwich House

Was een heerlijk broodje. En het ijs dat ze hadden was ook heerlijk. Service was prima en geen gekke prijzen. Ik kom gauw terug.

8. Giovanni's profielfoto
    Giovanni heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië
    Chinees-Indisch Arkel

Wij halen hier al jaren eten! Heerlijk eten voor een eerlijke prijs!

9. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor De Nijl

Slechte ongeïnteresseerde bediening, zout en slecht eten, hier komen wij nooit meer.

10. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Sandwich House

Lisa

I.p.v. even naar de Action (die er naast zit) en een broodje eten, gaan wij voor de broodjes en de Action is echt bijzaak.
    Wat een heerlijke broodjes hebben ze hier, altijd vers en ruim belegd. Er is een ruime keuze aan broodjes. De bediening is erg vriendelijk en het ziet er schoon uit. Prijs/kwaliteit is goed.

11. L.Reijmerink's profielfoto
    L.Reijmerink heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië
    Chinees-Indisch Arkel

Wij laten 2 maal per jaar een buffet bezorgen voor 40 personen in De Peperhof te Arkel, geweldig lekker, van alles ruim voldoende en goed gesorteerd.Beslist aanbevolen.

12. Kees Beets's profielfoto
    Kees Beets heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië

Kees Beets

Wij komen hier regelmatig. Het eten is altijd lekker, bediening is vriendelijk en de prijs redelijk. Wat ons betreft een aanrader!

13. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië
    Chinees-Indisch Arkel

Gisteren hier een loempia met nasi + bami pangang gehaald. De loempia bestond voor 99,9% uit taugé, dus niet echt gevuld met andere ingrediënten als ham of ei. Bij de Nasi miste ik de kruiden, het leek wel witte rijst en de koeloejoek ballen waren zurig. De bami pangang was echter wel prima, goed geroosterd en pittig. De porties waren wel goed en de bediening was vriendelijk, het eten vond ik echter tegen vallen.

4,5
  14. De Hamer (locatie Arkel)'s profielfoto
    De Hamer (locatie Arkel) heeft een recensie geschreven voor Snackbar Molenzicht

Keurige zaak waar voldoende tijd wordt genomen om alles lekker klaar te maken.

Netjes en schoon en een goede sfeer.

15. Nels's profielfoto
    Nels heeft een recensie geschreven voor Nieuw-Azië
    Chinees-Indisch Arkel

Wat hebben we bij dit restaurant heerlijk gegeten. De kwaliteit was werkelijk geweldig, heerlijk vlees verse groente. We hadden onze borden leeg gegeten om geen hap te missen. Bezorgd kwam mevrouw vragen of we wel genoeg hadden gekregen. Ga daar beslist eens eten, u zult niet teleurgesteld naar huis gaan en zeker daar weer terug komen.

16. Merwede Isolatie's profielfoto
    Merwede Isolatie heeft een recensie geschreven voor Snackbar Molenzicht

Merwede Isolatie

Prima (schone)zaak, goede service en alles is keurig klaargemaakt (op een schone werkplek) en goed te eten. Dat zie je helaas wel eens anders in een frietzaak... maar deze is gewoon zoals het hoort!