Nieuwste foto's in Appelscha

Laatste updates in Appelscha

1. Lies's profielfoto
    Lies heeft een recensie geschreven voor De Bosberg

Vanmiddag een aantal uur op het terras van de Bosberg gezeten. Door de wind viel de menukaart om tegen mijn wijnglas die daardoor ook omging, terwijl die echt net op tafel stond. Een nieuwe besteld, die ik ook moest afrekenen. Als ik ‘m nou zelf om had gegooid, geen probleem maar dit vind ik niet echt klantvriendelijk. Vooral ook omdat er meerdere glazen sneuvelden op het terras door de wind…

2. emmen's profielfoto
    emmen heeft gereageerd op een recensie van De Appelsche Hof

Mochten we nog eens in de buurt zijn dan komen we zeker even binnenlopen voor een kop koffie.
    Ik zal bevindingen dan ook met u delen.

Verder vind ik het super netjes dat u de recensies beantwoord.

Succes en tot ergens in de zomer.

3. Hanneke Westerbrink's profielfoto
  8. Hanneke Westerbrink's profielfoto
  9. Hanneke Westerbrink's profielfoto
  10. Hanneke Westerbrink's profielfoto
    Hanneke Westerbrink heeft gereageerd op een recensie van De Appelsche Hof

Beste meneer Lubbers, wij houden ons hoofd prima boven water. Wij zijn één van de weinige bedrijven die ook in de jaren van Corona super goed gedraaid hebben. Wij hebben de afgelopen jaren duizenden recensies gekregen veelal positief. Wij nemen uw advies wel degelijk ter harte. Maar wij zijn allemaal goed opgeleid. O.a. Middelbaar Hotelschool Groningen en Hogere Hotelschool Leeuwarden. Wij zullen best wel steken laten vallen. Maar het is altijd heel vervelend als er mensen zijn die een mening geven via het internet. Ik zou zeggen loop eens een weekendje met ons mee. Dan heeft u een beter beeld van het geheel.

11. emmen's profielfoto
    emmen heeft gereageerd op een recensie van De Appelsche Hof

Jammer dat u ervaart dat u goed bezig bent.
    Neem iemand in de arm die verstand heeft van horeca en volg een cursus hoe met mensen om te gaan.
    Heel veel succes verder en houd jullie hoofd boven water.

12. Hanneke Westerbrink's profielfoto
    Hanneke Westerbrink heeft gereageerd op een recensie van De Appelsche Hof

5 jaar later? Inmiddels gelukt?

13. Hanneke Westerbrink's profielfoto
    Hanneke Westerbrink heeft gereageerd op een recensie van De Appelsche Hof

Elke winter verbranden wij meer 4 dan kuub eikenhout in onze houtkachel altijd super sfeervol. Wij antwoorden altijd als u niet gereserveerd heeft u mag een plekje uitzoeken. Inmiddels gaan de zaken zo goed dat we op 1 mei 2024 een extra vestiging openen. Wij hebben inderdaad goud in handen en daar zijn we heel blij mee ook met ons personeel. Helaas kunnen we geen mailadres van uw vinden. HHC Lubbers Emmen permanent gesloten.

14. emmen's profielfoto
    emmen heeft een recensie geschreven voor De Appelsche Hof

Wat is het jammer dat op de horeca gelegenheid mensen zitten due 0 binding hebben met horeca.
    Je wordt toe geschreeuwd vanaf achter de bar of je gereserveerd hebt! En dan roepen ze, ga daar maar zitten.
    Heel onprofessioneel. Verder loopt het voltallige personeel met lege handen door de zaak. Terwijl er nog spullen op tafel staan die allang leeg zijn!

Beste meneer/mevrouw de eigenaar. Wilt u uw tent verkopen? Mail mij dan!
    Uw heeft goud in uw handen, alleen doet u er niets mee.

Een glimlach en tot ziens zeggen kost immers niets.
    Begin daar eens mee, en o ja, een brandende kachel zou fijn zijn dan hoef je de jas niet aanhouden tijdens het eten!.

HHC Lubbers

15. Marion en Henk's profielfoto
    Marion en Henk heeft een recensie geschreven voor De Hildenberg

Marion en Henk

We zochten een adres waar wij een catering konden bestellen voor onze familie op een vakantiepark nabij Appelscha.
    Al snel kwamen we op de website van de Huldenberg terecht..Duidelijke informatie en het eten was kortom geweldig!!
    Lekkere smaak en kleur combinaties ruime portionering en vooral de gerechten waren perfect op temperatuur.
    Zeker een aanrader, als we weer een weekendje in de omgeving zijn gaan we zeker weer bestellen.

16. Alie Dijkstra's profielfoto
    Alie Dijkstra heeft een recensie geschreven voor De Hildenberg

Alie Dijkstra

Wij hebben niet gegeten bij de Hildenberg, maar catering voor 37 personen besteld. Wij kozen voor het Bourgondisch menu. Het eten was van zeer goede kwaliteit en erg lekker. Er was ruim voldoende. Communicatie vooraf verliep perfect via de mail. Er werd vlot en vriendelijk gereageerd en in overleg waren er aanpassingen mogelijk. Met dieetwensen werd goed rekening gehouden. Kortom wij zijn super tevreden. Zeker een aanrader!

17. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor De Bosberg

Zeer slecht. Oud vet. Kaassouffleetjes voor een kind waren zeer pittig en sommige met kruidenkaas, dit stond niet op de kaart. En werd ook niet aangegeven bij het bestellen. Toen we dit melden werden we zeer onbeschoft behandeld.

18. Lisette Bentvelzen's profielfoto
    Lisette Bentvelzen heeft een recensie geschreven voor De Hildenberg

Lisette Bentvelzen

Hoewel het eten niet slecht was, zijn we eigenlijk zo snel,ogelijk weggegaan. Het was verschrikkelijk koud en we konden de gesprekken van de mensen die naast ons zaten letterlijk volgen. Er was geen muziekje dat het geluid had kunnen dempen. Daarnaast was het best wel donker. Al met al niet gezellig uit eten geweest.

19. Helenus's profielfoto
    Helenus heeft een recensie geschreven voor De Hildenberg

Restaurant is verkocht.
    Niet alles was er nog.
    Gerechten werden incompleet geserveerd.
    We zijn eerder dan het plan was weggegaan (na het hoofdgrecht).
    Zonde.

3,9
  20. johanna corpier's profielfoto
    johanna corpier heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Bar Hulst

johanna corpier

Super lekker gegeten.
    Heerlijk de eigen gerookte carpacio als voorgerecht 10+ 👍👍
    de plate biefstuk top. Goed medium gebakken.
    En als desert coupe dame blanche.

Vriendelijk personeel.
    Vlot het eten op tafel.