Nieuwste foto's in Zierikzee

Laatste updates in Zierikzee

1. Joy's profielfoto
    Joy heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Hele fijne avond gehad met ons 13 koppige gezelschap. Vriendelijke eigenaren, hoge kwaliteit eten, goede service en bovenal een fijne sfeer.
    Absoluut aan te raden! Bedankt en tot de volgende keer.

2. Marco Van Der Zant's profielfoto
    Marco Van Der Zant heeft een recensie geschreven voor Tafelen bij Zeeuws Meisje

Marco Van Der Zant

Heerlijke gemoedelijke sfeer, eten was super en bediening lekker ongedwongen en ook nog een goed wijn advies! Zelden zo fijn uiteten geweest. Echt een aanrader!!!!

3. N.A. van Putte's profielfoto
    N.A. van Putte heeft een recensie geschreven voor Tafelen bij Zeeuws Meisje

N.A. van Putte

Top eten goede wijn voor betaalbare prijs

4. Gregory Imschoot's profielfoto
    Gregory Imschoot heeft een recensie geschreven voor Tafelen bij Zeeuws Meisje

Gregory Imschoot

Er wordt teveel opgedrongen om continu te drinken! Eigelijk beetje veel teveel wat uw eind bedrag stukken duurder maakt, al de kwaliteit eten en wijn zeer goed zijn!

6,3
  5. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Heerlijke smaakcombinaties met de super verse vis als basis kan het niet mis!

6. Jack Harms's profielfoto
    Jack Harms heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Jack Harms

Zeer smakelijk, leuke locatie, gezellige sfeer, en zelfs voor persoonlijke wensen staan ze klaar, gewoon een toprestaurant om zeker terug naar toe te gaan.
    Goed gedaan, groetjes Jack

7. Hilda van der Veen's profielfoto
    Hilda van der Veen heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Hilda van der Veen

Super gezellig restaurant, met echt goede en vers gemaakte sushi. Prachtig opgemaakt, en de smaak is vol, perfect. Ook de vegan sushi rolls zijn met zorg bereid. De bediening is heel attent, en het restaurant is sfeervol ingericht. Hierdoor kan je echt genieten van de sushi. De thee keuze is ongekend. En zelfs nog vegan choco bites erbij.

8. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Tafelen bij Zeeuws Meisje

Mooie ambiance. Heerlijk culinair gegeten van mooi opgemaakte gerechten van goede ingredienten vergezeld van een goed wijnadvies. Aanrader.

9. B.P.Ramondt's profielfoto
    B.P.Ramondt heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Marktzicht

Het was heel gezellig en goed verzorgd.

10. Karlijn van de kerkhof's profielfoto
    Karlijn van de kerkhof heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Karlijn van de kerkhof

Wat hebben we heerlijk gegeten! Top bediening! Echt een aanrader. We kregen deze week zelfs 8% korting omdat ze 8 jaar bestaan! Dus mocht je dit restaurant een keer willen proberen, dan zou ik zeggen niet twijfelen maar doen!!!

Groetjes van de twee docenten van het Ostrea!

11. Jessica Scherp's profielfoto
    Jessica Scherp heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Jessica Scherp

Heerlijke ambiance, hele gezellige gastheer en gastvrouw. Ze komen alle sushi gerechten uitleggen en geven daarnaast ook extra informatie over de lokale streek producten die ze gebruiken. Echt fantastisch lekker eten! Mijn nieuwe favoriete restaurant.

12. Jeannette's profielfoto
    Jeannette heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Jeannette

Wij hebben gekozen voor de poké bowl Zierikzee. De sushirijst was verrukkelijk. De gerookte zalm voortreffelijk. De gamba's zeer verfijnde gerookte smaak. Een prachtige balans van groente/ zeewier.
    Het dessert Mochi ijs in een bolletje rijstcake was een sensatie 3 bolletje met intens verschillende smaken.
    En daarbij gekozen voor een exclusieve thee 'Witte Thee', gemaakt van jongste knoppen van de theeplant. Deze werd zeer toegewijd bereid en geschonken in wijnglazen. Heel subtiel, bloemachtig van smaak.
    Kortom genoten van dit bezoek in het sushi restaurant qua eten, sfeer, gastvrijheid.

13. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Heerlijk gegeten! Prettige sfeer en plezierig personeel.

14. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Eten was wederom heerlijk!

• Eindcijfer 9
  15. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Zaterdagavond met z’n vijven gegeten bij de Zeeuwse Schatkamer in Zierikzee op aanraden van onze dochter. Ze was er al eerder geweest. Wat een gezellige huiselijke sfeer en wat een heerlijk eten! Sushi met alle er op en er aan. Smaak, creativiteit, heerlijk! Oh ja, eerste kregen we een aperitief bevangen het huis, een verrassende pruimenwijn. De manier waarop het werd opgediend was heel leuk. Bijzonder is het theedrinken bij de sushi. Wat een prachtige ervaring. Fantastische smaken en mooie combinaties. Dat gold overigens ook voor de wijnen. Leuk ook dat je sushi kon bij bestellen. Tip: wees niet inhalig. Dat overkwam ons wel en dan eet je teveel!
    Na afloop werden de dames van ons gezelschap nog verrast met een doosje chocolade. Een top plek, met heerlijk eten en drinken en heel gezellig.

16. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Hong Fa

Zaterdag toch maar weer geprobeerd om eten te bestellen om 18.40 besteld om 20.20 toch maar eens gebeld waar m'n eten bleef ze gingen kijken en vragen aan collega leg vervolgens wel goed de telefoon weg zodat ik niet mee kan luisteren beetje dom zijn we vergeten hoorde ik 5min kwam ze aan de telefoon om 20.00 sluit de keuken maar een sorry en of we het nog wilden ja natuurlijk had niks in huis ze gingen ermee aan de slag om 21.15 ja hoor daar kwam de bestelling zeg die muts doe het afleverde hier nog een lekker gratis kroepoek erbij. Ja daar zat ik echt op te wachten muts.
    Jammer hoor zo'n gemiste kans weer dit maar helaas was echt de laatste keer rij desnoods wel naar renesse toe.

17. Mathijs's profielfoto
    Mathijs heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Eerst keer eten bij de schatkamer, nav goede verhalen.
    Goede uitleg, passie voor hun werk, zo ook in chocola. Thee en bij verkoop.

18. Bianca Nijhuis's profielfoto
    Bianca Nijhuis heeft een recensie geschreven voor Tafelen bij Zeeuws Meisje

Bianca Nijhuis

Zalig gegeten! Hele fijne en vriendelijke ontvangst! Voor herhaling zeker vatbaar.

19. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Zeeuwse Schatkamer

Het was heel erg leuk en gezellig en het eten was geweldig! Beste sushi die we ooit gehad hebben!

20. Jean Pierre's profielfoto
    Jean Pierre heeft een recensie geschreven voor Tafelen bij Zeeuws Meisje

Jean Pierre

Heerlijk eten in romantische sfeer