Irodion in Zaandam

Pure ingrediënten en verfijnde smaken

Irodion laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 16:30 - 22:00

Omschrijving

Welkom bij het vernieuwde restaurant Irodion in Zaandam. Wilt u een avond genieten van de Griekse Mediterrane keuken? Romantisch met zijn twee of gezellig met een grote groep? U bent van harte welkom om de heerlijke gerechten en de warme sfeer te komen proeven!

De Griekse keuken staat voor pure ingrediënten, verfijnde smaken en een breed scala aan verschillende gerechten.

Een bekend begrip is Mezedes, wat in de volksmond beter bekend is al Tapas. Door vele diverse, kleine porties van verschillende gerechten op tafel te zetten is er altijd voor ieder wat wils. Dit zorgt niet alleen voor een geweldige variatie aan smaken, maar creëert ook een levendige sfeer waar de Grieken om bekend staan.

• Bezorgen

1320610066 76
1388082005 79
1714196378 84

1. Lex van Batenburg

Irodion is voor ons altijd een gezellig avondje uit. De bediening is ontzettend vriendelijk en gastvrij en het eten is er heerlijk. We komen daardoor ook vaak terug.

2. Heerlijk eten. Grote hoeveelheid. Goede nette en vriendelijke bediening. Fijne sfeer

3. Marjon Joustra

Heel gezellig en lekker gegeten.
    Gezellige sfeer, fijne bediening.

4. Al eerder ervaren. Prima restaurant, goede sfeer, vriendelijk personeel, en heerlijk eten.
    Prijs was toch wel een klein beetje schrikken ten opzichtte van de vorige keer. Ja okay alles is duurder geworden. Maar 110,00 met z'n tweetjes is toch best behoorlijk.
    Het was wel weer heeeeeeeeel errg lekker dussssss. Tja…

5. Tamara Recanatini

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, heel lekker gegeten.

6. Rob

Altijd goed en gezellig.

7. We hebben in alle rust kunnen genieten van de mixed grill. Heerlijk gegeten.

8. Erg leuke sfeer in het restaurant en aardig personeel! Eten was lekker met veel keuze op het menu😊

9. Al heel wat jaren komen wij bij Irodion. Heerlijk eten en goed van smaak. De tzatziki was vroeger meer met knoflook bereid. Dat is aangepast en mag wel ietsjes meer met knoflook. Saladebar prima al staat hij wel op ongemakkelijke plek ivm met doorgang. Voor mij persoonlijk omdat als je ouder wordt niet zo veel meer kan eten zou een senioren maaltijd goed van pas zijn op de menukaart ipv van kindermaaltijd kiezen op een armoedig plastic kinder bord. Dan liever ietsje duurder betalen en zonder appelmoes maar daar ipv tzatziki en gewoon stenen bord. Denk dat voor vele ouderen dat fijn is ipv veel te moeten laten staan. Dank voor jullie lekkere eten al die jaren!

10. Doreke

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.

11. Zoals altijd heerlijk! Niks op aan te merken.
    En vriendelijk personeel!
    Hebben weer genoten.

12. Altijd even gezellig. Prima tafel gezellig druk. Goede bediening. Niet te opdringerig. Meer dan voldoende keus aan eten. Echt lekker. Goed gevulde maag. Kortom, wij komen heel graag weer langs! Misschien iets meer aandacht aan de toilet. Mag regelmatiger schoongemaakt worden.

13. Petra de Vos

Het eten was geweldig en de sfeer in het restaurant gezellig.
    Alleen een aantal personeelsleden waren niet echt betrokken bij hun werk.
    Dat zijn we niet gewend.
    Altijd vriendelijk en betrokken personeel.
    Alleen die dag duidelijk wat minder.

14. Met een groot gezelschap gegeten bij Irodion. De sfeer is ongedwongen en erg gezellig. Het eten was fantastisch. De “Griekse Tafel” is een aanrader

15. Heerlijk gegeten, flinke porties, gezellige sfeer door het gekakel van de mede gasten, enorm vriendelijk personeel. Aller fijnste is dat tussen de gangen door er voldoende tijd zat en je niet het gevoel kreeg vlug te moeten eten omdat je tafel al aan de volgende gereserveerd is.

16. Marion Daalman

Het was heerlijk, fijne bediening en betaalbaar! Super gezellig!
    Een 10!

17. Vroeger daar gewerkt en was altijd top. Gezellig en leuke "Griekse sfeer". Helaas is dat(voor ons gevoel) weg. Service was redelijk na 1× drinken vragen geen over meer gezien. Het eten was redelijk alleen zeer snel koud.
    Je mag niet vergelijken met vroeger maar jammer genoeg is het niet meer wat het geweest is.

3,6
  18. Johan van Hattem

Ik kom hier denk ik al ruim 30 jaar en vindt het nog steeds een geweldig restaurant met heerlijke gerechten.

19. Alice Hin

Het was lang geleden dat ik bij irodion heb gegeten dus was zeer benieuwd… de sfeer /ambiance is goed en het voorgerecht was top. Alleen vond ik het hoofdgerecht veels te lang duren (1 1/2 uur gewacht) en de patat was oud en het ossenhaasje was zó taai, dat ik niet zo gauw weer voor Irodion zou kiezen… voor de rest niks te klagen, zeer vriendelijk personeel.

3,4
  20. Echt vergane glorie, vroeger daar veel gegeten maar nu is de fut eruit. De rode huiswijn smaakt zuur en het eten is matig. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer, was echt een heel goed restaurant.

2,6
  21. Vreselijke bediening, 2.5 uur moeten wachten op het eten en we moesten zelf drinken gaan halen. Lege glazen niet weggehaald, halve tafel stond vol. En toen we er wat van zeiden werden we smakkelijk uitgelachen. We hadden tijdens t reserveren aangegeven dat er iemand allergisch is voor scherpe kruiden, tijdens t bestellen werd er gezegd dat alles al gekruid is en hierdoor kon zij niets eten. Schandalig, wij komen er nooit meer.

22. gerrit van dijk

Dus niet lekker gegeten, volgens jullie was er besproken. Kom daar binnen grote chaos. Na een aardige woordenwisseling kon ik met mijn vrouw weer opstappen. Wij waren niet de enige, er waren nog meer mensen met hetzelfde probleem. De baas had mijn een mail gezonden dat het niet door kon gaan. Jullie hebben mij een bevestiging gestuurd dat het oke was. Dus daar stond ik. Net of ik de hele dag op de mail kijk, niet dus. Naar mijn mening is dit niet de eerste keer dat jullie klachten krijgen van dit bedrijf. Ook heel slecht van jullie geen enkele terug koppeling van jullie. Al met al bar slecht reserveren via eet nu en irodeon.

23. Onverwachts met vrienden hier gegeten. Niet de eerste en ook zeker niet de laatste keer. Eten was veel en heerlijk. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker snel terug.

24. Na het lezen van alle recensies beslote. Wij om dit Griekse restaurant ook eens te bezoeken. Wederom dus vandaag gegeten bij (de moderne griek van nu) irodion, in Zaandam.

Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een nette dame, die ons naar onze tafel bracht. Wij kregen even de gelegenheid om te gaan zitten.

Vaak hebben wij in griekse restaurants, dat wannneer wij gaan zitten de menukaarten in onze handen worden geduwd. Dit is hier niet het geval.

Drankjes besteld, goed op tijd.

Tijd voor het voorgerecht.
    Wij besloten om verschillende hapjes te nemen. Feta in bladerdeeg, Tzatziki, mosselen in tomatensaus, knoflookbroos en kalamari.
    HET WAS VERUKKELIJK.
    Super vers en alles stond mooi opgediend op het bord, het water liep uit mijn mond. Nu was de vraag, gaat dit smaken. Na de eerste hap kon ik niet meer stoppen. Alles was binnen 10 minuten op.

Bij het hoofdgerecht lieten wij ons verassen door de kok. En dat was inderdaad verassend. Een op maat gemaakte schotel, combinatie van vis en vlees. Helaas konden wij dit niet op krijgen. Wel hebben wij hier een doggybag voor gevraagd. :) morgen ga ik dit alsnog eten!

Aan het toetje kwamen wij helaas niet, wij hadden simpelweg teveel gegeten.

Aan het eind kregen wij nog een drankje van het huis.

Ik heb echt een top avond gehad!

Vooral de jonge eigenaar, wat een topgozer. Mij zien jullie snel weer terug.

25. Maandenlang wekelijks goed gegeten maar sinds 2 weken onvoldoende; de portie mousaka is gehalveerd, de friet was vergeten evenals de geitenkaas en de yoghurtsaus was bedorven. Erg jammer maar zo hoeft het voor ons niet meer.

3,7
  26. E de Jong

Reservering was oke. De bediening was niet optimaal, dat was de laatste keer dat we daar waren stukken beter. Verkeerde wijn ingeschonken. Niets verteld over de salade bar, kregen als antwoord oh sorry vergeten. Voorgerecht viel heel erg tegen, maar smaken verschillen. Kregen als antwoord zal het in de keuken vertellen of dit gebeurd is vragen wij ons na deze ervaring af. Is het voor hun te hopen dat ze beter hun best gaan doen, gewoon geen voldoende waard. Je kon het wel merken het was er heel erg stil. we gaan de volgende keer maar weer ergens anders naar toe.

27. Goed restaurant.
    De bediening was wel iets minder, maar voor de rest was alles prima in orde.

28. Wagenvoort

We hebben heerlijk gegeten, het was niet de eerste keer dat wij bij Irodion te gast waren. Maar we komen ook zeker nog een paar keer terug. Het was bij binnenkomst al leuk, we werden heel leuk ontvangen. We zaten gezellig met z,n vijfen bij het raam.Thuis moesten we altijd ons bord leeg eten en dat hebben we ook overal gedaan, helaas is het bij Irodion niet gelukt ! De borden waren zo goed gevuld dat het niet iedereen lukte om de borden leeg te maken. Je hoeft echt niet later op de avond naar een snackbar te lopen want je heb echt je buikje rond. Bediening bedankt, en de komplimenten aan de kok.

29. We zijn al 15 jaar vaste klant en altijd goede ervaring gehad.Maar afgelopen dinsdag was mijn dochter jarig en normaal gesproken krijgt de jarige het hoofdgerecht gratis, maar omdat we geen voorgerecht hadden besteld (wel een nagerecht) kregen we deze korting niet. Terwijl dit in januari toen mijn vrouw jarig was geen probleem was.Dit vond ik wel kinderachtig. Ik weet niet of we hier nog terugkomen.

30. F hondsmerk

Het is en blijft een goede zaak. Vriendelijke eigenaar en personeel.
    Eten prima verzorgt en lekker. beslist een aanrader als je van Grieks
    Eten en gezelligheid houdt.

31. Ineke Baas

Onze ervaring was niet zo positief. Via de site had ik gereserveerd. Het duurde erg lang voordat het ter plekke duidelijk was dat dit klopte. Wij werden aan een kleine tafel vlak naast een pilaar geplaatst. Het gaf ons het gevoel dat we er tussen 'gezet' waren.
    Het voorafje van stokbrood met kruidenboter was heerlijk en werd snel geserveerd. Daarna moesten we bijna 1 uur wachten op het hoofdgerecht. Helaas was het menu nr. 42 niet zo mals als ik had gehoopt.
    De bediening was goed.

32. Kwaliteit goed maar het eten wat geserveerd worden is te weinig

33. J. Grootes

Hedenavond 1e Kerstdag met z'n achten daar gegeten. Ik had gereserveerd voor de 2e lichting van 20.00 uur.
    Iets te vroeg binnen, maar de tafel was niet vrij moesten maar even wachten bij de bar. Slecht begin mijn inziens, als je bij de 1e groep hoort moet je gewoon op tijd vertrekken. Voordat het voorgerecht doorkwam was het 21.00 uur en na klagen dat het wel erg lang duurde kregen we om 22.00 uur het hoofdgerecht. Ter compensatie werd wel een liter rode wijn aangeboden.
    Vermoed dat het personeel door een invloedrijke Griek geactiveerd werd die ons hoorde klagen. Op zich was het eten verder goed, maar omdat het allemaal zolang duurde was het geen echt kerstsfeertje.

34. We hebben heerlijk gegeten. Alles was zo vers en heel veel.. Goeie sfeer. Op drankjes serveren zou iets meer gelet mogen worden. Wij vroegen om een voorgerecht, maar de jonge bediende aan onze tafel wist niet wat voor een gerecht dat was. Geen kaart kennis.

35. Monique Dokter

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, top.

36. Nooit meer daar eten, slechte bediening, eten veel te zout en ossenhaas is gewoon biefstuk. En dat voor 25.50. Je wordt door die nieuwe eigenaar goed geflest.

2,2
  37. De Jong

Na 1.5 uur wachten nog geen hoofdgerecht, anderen die na ons kwamen zaten eerder te eten.
    Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt dus zijn wij weggegaan

38. Esther Duarte

Goed eten voor een goede prijs. Goed personeel, fijne sfeer. Kortom fijn restaurant.

39. Goeie sfeer, uitstekende kwaliteit en porties meer dan voldoende! Prijs/kwaliteit dik in orde! Je gaat er niet met honger weg, je bent financieel niet leeg gelopen, kortom een aanrader!

40. Het was erg gezellig bij Irodion. Sfeervol. Het eten is verrukkelijk en de bediening snel, komt af en toe langs, en weet je als klant te waarderen. Prima.

41. Art jansen

Prima restaurant! Alleen wanneer het drukker word, word de bediening wat rommeliger. Elk personeelslid in zijn/haar eigen "wijk" zou beter zijn. Nu krijg je verschillende mensen aan tafel die van elkaar niet weten wat de klant wil!!

43. Ontvangst heel vriendelijk, perfecte plaats, er werd ons een eetsuggestie gegeven en dat was super lekker. Heerlijke tapas inclusief dessert. Bediening was snel en wij hebben een heerlijke avond gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

44. Vertaal van English naar Nederlands

You expected good food and what you get instead is the oil and bland flavor - Seems like for a third day of year 2015 the kitchen had "something special". Dish 38 for two persons - 4 scampi, 2 tuna, 2 salmon, squid and fried clams taste consisted mainly of oil. Pieces of salmon were eatable, tuna is too dry and everything else just disgusting. Old Pre-Christmas squid rings without any taste just an oily one. Scampi has the honour of being the worst not well cooked thing we have ever put in our mouths. We even left our Irish tea on the table and went to pay as fast as we could.

45. Met de broers en zus en hun aanhang met z'n achten bij Irodion gegeten, ieder jaar organiseert een van hun de "Oma-dag", ze wonen verspreid door het land en nu was mijn man aan de beurt. Ik had op het internet gezocht naar een restaurant en kwam door de goede recensies bij hun terecht.
    Iedereen was enthousiast over het mooie en gezellige restaurant, de vriendelijke en behulpzame bediening en het eten was fantastisch, we hadden allemaal wat anders maar kregen het tegelijk opgediend. Wij zijn voor de verbouwing ook wel eens wezen eten daar met vrienden en dat vonden we toen ook heerlijk. Kortom een aanrader! En zo makkelijk te reserveren online.

46. Joey

47. Bas en Mar

Prachtig restaurant! Heerlijk gegeten! Culinair uit mijn comfortzone gestapt en op alle fronten beloond! Hier gaan we vaker naartoe!

48. B. de Vries

Met een groepje collega's daar gaan eten wegens een jubileum.

Had al vaker bij Irodion gegeten en ook deze keer was het weer prima! Collega's die hier niet eerder geweest waren, hadden het naar hun zin en hebben heerlijk gegeten. Aan het eind van de avond nog een rondje van het huis.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

49. Rianne van Schaardenburg

Onze familie komt al jaren graag eten bij Irodion. Het eten is er heerlijk, de bediening is super. Nu na de verbouwing is Irodion nog leuker om te gaan eten. Het is er binnen erg ruimtelijk en knus tegelijk. De Athene mix van de grill is echt een aanrader.

Echt een aanrader.

50. Super lekker eten en heel veel! Personeel mag vriendelijker het is druk dus moet er wel wat oog voor de klanten zijn.

51. Met zes personen verschillende gerechten gegeten. Alles was van goede kwaliteit, ruime porties en iedereen kreeg gelijktijdig het gerecht. Voor een donderdagavond rustig, waardoor wij lekker lang konden tafelen. Ronde tafel maakt dit zeer gezellig. Met name de ouderen (hollandse pot) vonden het voor herhaling vatbaar.

52. aly heijltjes

We hebben met ons zessen heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en snel.
    Na afloop werd ons nog een drankje namens de zaak aangeboden:-)
    We komen zeker weer eens eten bij Irodion!

53. Vandaag gegeten in het nieuwe Irodion. Een echte aanrader. De "oude" situatie zijn we al regelmatig geweest en de service is onveranderd. Maken plaats voor mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel. De Griekse tapas is goed bevallen zij het dat het teveel is voor kleine eters dan zou het zonde zijn daar je na de eerste gang eigenlijk al vol zit.

54. Lisa Arnold

Met 3 vriendinnen gegeten. Tent was halfvol. Echtpaar naast ons kwam later binnen en kregen eerder hun eten en drinken.

Wij kregen na een uur twee gerechten en de andere twee 10 minuten later. Bij twee van de gerechten ontbrak de patat, die we moesten vragen en waar we lang op moesten wachten. Wij wilden graag mayo erbij. Dit was de ober vergeten en na nog een keer vragen kwam hij met 3 potjes, die we moesten betalen ipv de 2 die we hadden besteld.

Toen ons hoofdgerecht op was, werd niet gevraagd of we een nagerecht wilden, de borden werden stilzwijgend weggehaald. Onze glazen waren alle 4 leeg en er werd niets aangeboden.

Uiteindelijk besloten we om maar de rekening te vragen. Deze meneer ging eerst allerlei andere dingen doen en het leek of hij het vergeten was.

Kortom: lekker eten, maar buitengewoon onachtzame en slordige bediening. Ons zien ze voorlopig niet meer!

6,5
  55. We waren gisteren voor het eerst bij Irodion en ik kan niet anders zeggen dan dat het een erg leuke ervaring was, vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, prima eten en een leuke sfeer. Al met al een ervaring waar we graag nog een keer voor terugkomen.

56. Fam. C.A. Bonger

24-11-2013. Met de familie bestaande uit 9 personen uitstekende avond gehad in het Griekse restaurant Irodion te Zaandam. De bediening vanavond was helemaal top en verder was al het bestelde eten heerlijk en liep alles voortreffelijk ondanks dat het aardig druk was. Jammer dat de bananen op waren, dus geen bananen royal als toetje, maar er waren nog genoeg andere heerlijke nagerechten te bestellen.

57. Heerlijk gegeten bij Irodion. Wat we erg konden waarderen, was het voorgerecht (je), waar we niet om gevraagd hadden, maar erg lekker was!!!
    Bediening verliep goed, ze waren erg vriendelijk, goede sfeer, dus......hier gaan we nog eens naar toe!

58. Wij hebben tussen voor en hoofdgerecht ruim 1 1/2 hebben moeten wachten. Tot onze verbazing werd dit niet echt serieus genomen door het bedienend personeel. Ja u moet ff wachten tussen voor en hoofdgerecht even praten...na onze opmerking dat dit geen 1 1/2 uur mag zijn kregen we een drankje van het huis. Met daarna de opmerking dat de klant misschien wel koning mag zijn maar als de keizer in de keuken staat de koning niets meer te vertellen heeft. Chaos bij de deur doordat mensen niet geïnformeerd werden dat de zaak vol zat. Dit is de allerlaatste keer dat wij naar Iriodion zijn geweest.

4,1
  59. Stefanou

60. Super gegeten! Erg gezellig en leuke bediening. Zeker voor herhaling denkbaar.

61. Tamara Markus

62. Afgelopen zondag bij Irodion gegeten, het was heerlijk, maar we waren maar met zijn tweeën en kregen voor vier te eten. Het was er erg druk, maar gezellig en de ruimte was goed geventileerd. Volgende keer gaan we weer.

63. Ellen Wieringa

Bij binnenkomst waren we zeer verrast,het was ruim opgezet en we werden vriendelijk onthaald.
    Het eten was heerlijk en de service was fantastisch, alleen een minpuntje: de muziek stond wat hard.
    Verder hebben we een geweldige avond gehad.
    Voor herhaling vatbaar.

64. Zaterdag weer heerlijk gegeten bij Irodion. Het restaurant is heel mooi verbouwd en het eten was zoals altijd heel goed. Ondanks een kleine communicatie stoornis tussen keuken en bediening( Ze wilden voor -en hoofdgerecht gelijktijdig serveren) zeer vriendelijke bediening.
    Enig minpuntje is dat ze de gerechten snel na elkaar serveren. Hadden net het hoofdgerecht op en toen kwamen ze de bestelling voor het desert al opnemen.

Al met al een heel goed restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten!

65. Woensdag 13 feb gegeten bij Irodion, mooi verbouwd en prima eten, niets op aan te merken. Sfeer is helaas niet meer wat het geweest is, nieuwe eigenaar? Erg stugge man die absoluut niet vriendelijk overkomt, jammer hoor want naast het goede eten ( waar ik niets over te klagen heb) is gezelligheid ook belangrijk om er een leuke avond van de maken.

Fam. Boot

66. We hebben vandaag heerlijk gegeten bij irodion. Lekkere verschillende voorgerechten. Een leuke sfeer en een prachtige verbouwing. Het enige was wel dat we de Griekse muziek af en toe miste. De sirtaki maakt het altijd gezellig.

Zeker mijn favoriete griek.

67. Daarnet met zijn 6ń prima gegeten. Vriendelijke bediening. timing oke. Mooie zaak geworden. Klein puntje van aandacht, de nooduitverlichting was aan, op zich niet zo erg maar toch jammer deze nogal felle ledlampen in de mooie nieuwe zaak.

Flinke porties !

68. Zaterdag 26 jan 2013. Mooi verbouwd. Voorgerecht brood was goed. Daarna bijna een uur moeten wachten op het hoofdgerecht voor 2 personen. Ondertussen bij de deur een chaos van wachtende mensen. Ook die hoorden wij mopperen. Moest zelf achter het personeel aan om te vragen waar ons eten bleef. Na weghalen voorgerecht niemand meer aan onze tafel gezien. Beide vleesgerechten waren veel te zout en patat droog. Salade wat erbij werd geserveerd niet erg inspirerend.
    In het verleden ook al slechte ervaringen gehad over kwaliteit van het eten en het lange wachten.

69. De 2de kerst uit eten bij Irodion, mijn voorgerecht was garnalen coctail. Helaas zat er geen smaak aan de garnalen, de dressing was goed daar lag het niet aan. Tot 3x aan toe een andere cocktail gehad, maar ik denk dat ze mij niet snapten, de dressing was goed maar ik vindt dat als je garnalen eet het goed moet smaken zonder dressing ect. Voor de rest was alles goed en veelvuldig!
    De hernieuwde inrichting was grandioos, smaakvol en alles goed in balans. Altijd voor herhaling vatbaar!

70. We hebben gister lekker gegeten bij het verbouwde irodion. Lekkere voorgerechten en heerlijk gegrilld vlees zoals voorheen. De zaak is verbouwd en mooi geworden en het eten is nog steeds uitstekend gebleven.

71. Op zondag 2 december ging ik met mijn gezin vanwege de sinterklaas uit eten. Er stonden goede recensies vermeld, dus ik had een tafel voor 6 personen gereserveerd om 6 uur.
    De binnenkomst was oke, het welkomstdrankje aardig en het personeel dat onze bestelling op kwam nemen vriendelijk. De tijd dat wij op ons voorgerecht moesten wachten was normaal en er kwam tijdens het opeten van het voorgerecht ook nog een personeelslid vragen of wij nog wat te drinken wilde. Echter na het weghalen van de borden van het voorgerecht begon de narigheid. Er liepen heel wat personeelsleden en naar ik aanneem ook de bedrijfsleider of mogelijk zelfs de eigenaar maar niemand vroeg of we nog iets te drinken wilde of gevraagd of we soms de kaart wilde. Voelde me een paria en de stemming aan onze tafel zakte. Na minstens 50 minuten gewacht te hebben, uiteindelijk een personeelslid aangesproken. De jongeman was beleefd en ging eens informeren. Kwam terug, zei dat het er zo aankwam en bood ons een drankje van de zaak aan. Toen er uiteindelijk weer 35 minuten verstreken waren nu een dame van het personeel aangesproken en gevraagd of het de bedoeling was dat we zelf gingen koken. En gezegd dat als het eten er niet met 10 minuten was dat we dan graag de rekening wilde. Uiteindelijk hebben wij de rekening gevraagd. Toen kwam er iemand pas op ons af die zijn verontschuldigingen aanbood, dat wij gelijk hadden etc. Maar wij hadden het wel gehad. Dus nee nooit meer irodion, wat ons betreft een dikke onvoldoende. Wel moet ik de jongeman nog noemen die ons bij vertrek nogmaals zijn excuses aanbood; hij had het in de keuken gemeld maar helaas het had niet geholpen.

72. Irodion is verbouwd.. alles is veranderd, onherkenbaar! En de keuken is ook nieuw. En ik zal jullie zeggen, het is werkelijk een geweldig restaurant geworden. Prachtig!
    Echt een bezoekje waard, ik kan niet omschrijven hoe mooi het is geworden.
    U moet het zelf beoordelen!! Doen!!

73. Zondagavond weer heerlijk gegeten bij Irodion. Wat een klasse, goede organisatie, lekker verse aan de saladebar en het eten overheerlijk. Ook de lamskoteletjes en gegrilde tonijn waren weer top. Erg gastvrij.
    Kortom mijn favoriete restaurant

74. Afgelopen week bij Irodion geweest. Ik kom er al jaren en altijd tevreden geweest. Eerlijk is eerlijk het eten is nog steeds prima en ook de saladebar is lekker en vers. Maar naast eten is sfeer ook heel belangrijk, deze is op dit moment ver te zoeken. Er schijnt een nieuwe eigenaar te zijn maar deze heeft weinig verstand van zaken, loopt ongeinteresseerd langs en gunt je geen blik. Waar is de gezelligheid en de sfeer gebleven? Jammer hoor. Tuurlijk je komt voor het eten maar ook sfeer is belangrijk om het geheel tot een geslaagde avond te maken.

Ik hoop dat Irodion weer wordt zoals vroeger! Heb dit ook aan degene proberen door te geven die achter de kassa staat alleen spreekt zij helaas gaan nederlands.

Wilde dit toch even kwijt.

75. Het eten bij deze Griek smaakt hetzelfde als in Griekenland zelf. Prima! Heerlijk mals vlees. De saladebar zag er zeer goed uit. Alles vers. Obers waren vriendelijk. Echt heerlijk gegeten.

76. We hebben laatst heerlijk gegeten. Je kan gebruik maken van de salade bar wat overigens lekker en vers is. Het is een goede zaak en bestaat al zeer lang. Er is ons verteld dat ze binnenkort gaan verbouwen. We zijn benieuwd. Een aanrader.!

77. Wij komen al jaren bij Irodion, altijd gezellig. Het is gewoon een Grieks restaurant zoals het moet zijn. Lekker eten en drinken. Leuk personeel, snelle bediening en altijd in voor een dolletje of een praatje. Het is geen sterrenrestaurant maar wel goed eten voor een mooie prijs.

78. Geweldig eten in een fijne sfeer met voortreffelijke bediening.

Het reataurant was vol (goed teken) maar desondanks was de bediening keurig op tijd en met aandacht.

79. mitch

80. Kwam wel vaker bij Irodion. Altijd goed bevallen, maar de laatste 3 keer waren er toch te veel min punten.

De bediening is chaotisch en vergeetachtig. Het is geen uitzondering dat je 10 verschillende obers op een avond aan je tafel hebt staan.

Het eten leek ook van mindere kwaliteit dan vroeger.

Door de chaotische indruk die het personeel achterlaat kan je zelf ook niet lekker gezellig genieten.

Al met al besloten voorlopig hier niet meer naar toe te gaan.

5,5
  81. Het eten was deze keer niet echt geweldig. En nu weet ik ook waarom : nieuwe eigenaar.

De souvlaki was zo dun als carpaccio, het eten was gewoon koud. Ik kom er nu 16 jaar, maar zo slecht heb ik het nog nooit gehad. Het personeel spreekt amper nederlands, dat is nog zo’n minpunt.
    Als je namelijk je vlees op een bepaalde manier wil, kunnen ze het niet eens verstaan. Jammer hoor. Voorlopig gaan wij niet meer heen.

82. Zaandam kun je in 2 helften verdelen, hierbij doel ik dan niet op de oost- en westzijde van de zaan maar op de beide grote Grieken Irodion en Rodos.

Sinds jaar en dag zijn er uitgesproken pro's en anti's als het gaat om deze succesvolle restaurants.

Rodos, altijd de kleinere maar daarmee ook intiemere van de twee, is deze maand verhuisd naar een aanzienlijk grotere en prominentere locatie aan de Dam.

Een nieuw hoofdstuk in de competitie lijkt daarmee begonnen!

Mijn eerste meetpunt bij Irodion was meteen raak. Blijkbaar met de hete adem van de concurrent in de rug leek iedereen net even beter zn best te doen. In een afgeladen vol restaurant was het goed en gezellig en het eten nog weer wat beter dan de vorige keer.

Binnenkort eens kijken hoe het bij de collega aan de Dam er toe gaat!

83. Altijd goed eten, vriendelijke mensen, heerlijke salades. Het is voor mij meestal een beetje te druk, maar ja, dat weet je als je uit eten gaat.

84. Het was altijd een van mijn favorieten, maar de laatste 3 keren was het superslecht. Mijn favoriet, lamskoteletten, waren droog en een soort van eenhapscracker.

De saladebar waar iedereen over roemt, is voor mij overbodig. Voor mensen met een allergie is het niet makkelijk. Geef mij maar gewoon een salade bij het eten, waarbij ik direct aan kan geven waar ik allergisch voor ben. Een alternatief wordt niet geboden.

Ik heb mij voorgenomen hier niet meer naar toe te gaan.

3,6
  85. Gerard van Leeuwen

Een goede hap tegen een goede prijs!

86. Restaurant is geweldig, kwaliteit van het eten is uitstekend, personeel is aardig, en zeker kindvriendelijk!

Echt een aanrader.

87. Altijd gezellig druk, vriendelijke bediening, eten is goed en relatief niet duur. Ik eet er regelmatig en blijf dit ook zeker doen. Echt een aanrader!

88. Met gehele familie hier gegeten met ruim 18 mensen.

Bediening slecht, onsamenhangend, onvriendelijk en bij tijd en wijle onbeschoft, niet wat ik gewend ben van bediening in restaurants.

Het eten was over het algemeen goed en voldoende, maar er worden schotels en bijgerechten vergeten.

De baklava wordt gedresseerd met een overheersende kersen of aardbeiensaus welke de smaak van de baklava overheerst.

Jammer, zal het restaurant niet aanraden.

89. Ellis 44 punten

Rumoerig.

Beetje vreetschuur idee.

Eten wel goed.

Prijs/kwaliteit is in verhouding.

Ik ga liever naar de concurrent.

Wel een pluspunt:de saladebar!

90. Heerlijk eten, vorige x hadden we zo een lol om een serveester, hartstikke leuke meid!

We hebben er heel lang gezeten, het is inderdaad luidruchtig maar dat krijg je als er zoveel mensen door elkaar heen zitten te praten, maar ik vind dat juist heel gezellig!

En het eten was nogmaals echt heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.

91. De keren dat we hier gegeten hebben was het er erg druk. Ondanks reservering toch een half uur moeten wachten op een tafeltje. Daarna heeft het zeker nog een uur geduurd voor we aan ons eerste gerecht zaten.
    Het eten was wel oke, de bediening was duidelijk gestressed.
    Jammer van zo'n restaurant.
    Wij komen er nooit meer.

92. Bediening erg onvriendelijk! Eten was niet bijzonder van smaak en het was veel te luidruchtig

1,7
  93. Heerlijk gegeten, heel erg veel maar beter te veel dan te weinig. Je krijgt in ieder geval waar voor je geld.

94. Zeer tevreden!

95. Karel van Wesing

Zeer slechte bediening!
    Eten was niet bijzonder.

2,5
  96. unknown

heb hier altijd goed gegeten was de eerste keer samen met mijn vriendin en nu gaan we 1s per maand daar ete egt een aanrader lekker

97. raymond fidder

Zeer lekker en gevarieerd eten. De hoeveelheid is eigenlijk wat veel van het goede, maar beter te veel als te weinig :)

98. Wij eten hier iedere woensdag we vinden het gezellig,lekker en goed.

99. Lekker eten, Leuke sfeer, en goede bediening. Wel een beetje massaal.
    prijzen zijn oke

100. Héérlijk eten! Precies zoals een griek hoort te zijn. En ook lekker vegetarisch.