in Zaandam

Pure ingrediënten en verfijnde smaken

1. Op zondag 2 december ging ik met mijn gezin vanwege de sinterklaas uit eten. Er stonden goede recensies vermeld, dus ik had een tafel voor 6 personen gereserveerd om 6 uur.
    De binnenkomst was oke, het welkomstdrankje aardig en het personeel dat onze bestelling op kwam nemen vriendelijk. De tijd dat wij op ons voorgerecht moesten wachten was normaal en er kwam tijdens het opeten van het voorgerecht ook nog een personeelslid vragen of wij nog wat te drinken wilde. Echter na het weghalen van de borden van het voorgerecht begon de narigheid. Er liepen heel wat personeelsleden en naar ik aanneem ook de bedrijfsleider of mogelijk zelfs de eigenaar maar niemand vroeg of we nog iets te drinken wilde of gevraagd of we soms de kaart wilde. Voelde me een paria en de stemming aan onze tafel zakte. Na minstens 50 minuten gewacht te hebben, uiteindelijk een personeelslid aangesproken. De jongeman was beleefd en ging eens informeren. Kwam terug, zei dat het er zo aankwam en bood ons een drankje van de zaak aan. Toen er uiteindelijk weer 35 minuten verstreken waren nu een dame van het personeel aangesproken en gevraagd of het de bedoeling was dat we zelf gingen koken. En gezegd dat als het eten er niet met 10 minuten was dat we dan graag de rekening wilde. Uiteindelijk hebben wij de rekening gevraagd. Toen kwam er iemand pas op ons af die zijn verontschuldigingen aanbood, dat wij gelijk hadden etc. Maar wij hadden het wel gehad. Dus nee nooit meer irodion, wat ons betreft een dikke onvoldoende. Wel moet ik de jongeman nog noemen die ons bij vertrek nogmaals zijn excuses aanbood; hij had het in de keuken gemeld maar helaas het had niet geholpen.