in Zaandam

Pure ingrediënten en verfijnde smaken

1. Lisa Arnold

Met 3 vriendinnen gegeten. Tent was halfvol. Echtpaar naast ons kwam later binnen en kregen eerder hun eten en drinken.

Wij kregen na een uur twee gerechten en de andere twee 10 minuten later. Bij twee van de gerechten ontbrak de patat, die we moesten vragen en waar we lang op moesten wachten. Wij wilden graag mayo erbij. Dit was de ober vergeten en na nog een keer vragen kwam hij met 3 potjes, die we moesten betalen ipv de 2 die we hadden besteld.

Toen ons hoofdgerecht op was, werd niet gevraagd of we een nagerecht wilden, de borden werden stilzwijgend weggehaald. Onze glazen waren alle 4 leeg en er werd niets aangeboden.

Uiteindelijk besloten we om maar de rekening te vragen. Deze meneer ging eerst allerlei andere dingen doen en het leek of hij het vergeten was.

Kortom: lekker eten, maar buitengewoon onachtzame en slordige bediening. Ons zien ze voorlopig niet meer!

6,5