in Zaandam

Pure ingrediënten en verfijnde smaken

1. Na het lezen van alle recensies beslote. Wij om dit Griekse restaurant ook eens te bezoeken. Wederom dus vandaag gegeten bij (de moderne griek van nu) irodion, in Zaandam.

Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een nette dame, die ons naar onze tafel bracht. Wij kregen even de gelegenheid om te gaan zitten.

Vaak hebben wij in griekse restaurants, dat wannneer wij gaan zitten de menukaarten in onze handen worden geduwd. Dit is hier niet het geval.

Drankjes besteld, goed op tijd.

Tijd voor het voorgerecht.
    Wij besloten om verschillende hapjes te nemen. Feta in bladerdeeg, Tzatziki, mosselen in tomatensaus, knoflookbroos en kalamari.
    HET WAS VERUKKELIJK.
    Super vers en alles stond mooi opgediend op het bord, het water liep uit mijn mond. Nu was de vraag, gaat dit smaken. Na de eerste hap kon ik niet meer stoppen. Alles was binnen 10 minuten op.

Bij het hoofdgerecht lieten wij ons verassen door de kok. En dat was inderdaad verassend. Een op maat gemaakte schotel, combinatie van vis en vlees. Helaas konden wij dit niet op krijgen. Wel hebben wij hier een doggybag voor gevraagd. :) morgen ga ik dit alsnog eten!

Aan het toetje kwamen wij helaas niet, wij hadden simpelweg teveel gegeten.

Aan het eind kregen wij nog een drankje van het huis.

Ik heb echt een top avond gehad!

Vooral de jonge eigenaar, wat een topgozer. Mij zien jullie snel weer terug.