Laatste updates in Watergang

1. CATHE KOLSTEEG-WILLEMS's profielfoto
    CATHE KOLSTEEG-WILLEMS heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuis
    Internationaal Watergang

Vanavond hier mosselen gegeten. Het was werkelijk heerlijk, super van smaak en zacht als boter. Het restaurant zat lekker vol en er was een top sfeer. De service was perfect en de prijs kwaliteit verhouding was prima.

We komen hier vaker en zijn elke keer weer heel erg tevreden. Mooi terras aan het water waar het bij mooi weer goed toeven is.

2. 't Dijkhuis heeft een nieuwe foto
  3. 't Dijkhuis heeft een nieuwe foto
  4. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto

Geachte G/Spin,
    U slaat de plank helemaal mis!!!
    Waar u zegt het menu laat te wensen over mis ik, maar ook alle gasten die dit lezen enige duidelijkheid hierover.
    Idem dito: is proefbaar van te voren bereid???
    Wij krijgen op dit moment 300 tot 600 gasten per week, wat betekend dat er 2 a 3 man in de keuken al vroeg bezig zijn met de voorbereiding van de dag.
    Om het verhaal dikker te maken ( weinig of geen groenten) U bent de eerste in 2016 met deze klacht.
    En u denkt ook nog te kunnen oordelen in een split second dat eigenaar en personeel niet met grote drukte om kunnen gaan. Wel zo'n 120 gasten in 5 uur tijd te kunnen verwerken gaat idd niet vanzelf, maar als daarvan maar 1 gast is die klaagt vinden wij dat we goed gepresteerd hebben. En kunnen er mee leven dan ook mee leven als u zich niet kan vinden in onjuist prijs kwaliteit verhouding. Overigens bedankt voor het compliment van de uitstekende ambiance.

5. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto

Geachte mevrouw Sinita,
    Onze hartelijke dank voor uw reactie. Wat betreft de borden weghalen gaan wij zeker ons best voor doen. Wat betreft de verf betreft en de kleuren die u niet vind passen, zou ik graag meer van u willen hoe u dat bedoelt ?
    Die reactie kan naar info@eetcafedijkhuis.nl

Mvgr Loek van Horn

6. G. Spin's profielfoto
    G. Spin heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuis

G. Spin

Restaurant met mooi terras op een geweldige locatie, zeker bij mooi weer.
    Het menu laat te wensen over, is proefbaar (ver) van te voren bereid. Weinig of geen groenten of salade.
    Eigenaar en personeel kan niet goed omgaan met een grotere groep en drukte op het terras.
    Al met al een uitstekende ambiance met een onjuiste prijs kwaliteit verhouding.

7. Sinita van twiller's profielfoto
    Sinita van twiller heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuis

Sinita van twiller

Ik vond het heerlijk eten en drinken, heb echt genoten. De bedienden waren ook erg aardig, maar het duurde erg lang voordat ze eindelijk bij ons waren en het allemaal weg werd gehaald. Het is erg gezellig daar, niet te groot, de verf laat alleen wel een beetje los wat ik zonde vind en ik vind niet alle kleuren mooi bij elkaar passen. De prijs vond ik voor de kwaliteit van het eten en hoeveel je kreeg erg goedkoop, ik zeg houden zo.
    Heb een heerlijke avond gehad.

8. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto

Geachte heer/mevrouw,
    onze oprechte excuus voor de salade waar u terecht een klacht over had. Wat ik wel jammer vind is dat u met 1 of meerdere personen heeft gegeten, die waarschijnlijk geen klachten hadden. Maar wel overal een 1 achter zet?
    Verder heb ik u in een privé bericht aangegeven dat wij het gerecht met smaak en presentatie hebben aangepast en daarbij u en partner een gratis diner hebben aangeboden, waar wij helaas nog geen reactie op hebben gehad.
    Graag horen wij van u.

9. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto

Beste Tineke van Gellekom,

Onze hartelijke dank voor uw positieve reactie.

10. Tineke van Gellekom's profielfoto
    Tineke van Gellekom heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuis

Tineke van Gellekom

Positief! Alle vier een ander menu, allen zeer tevreden. Bediening goed. Sfeer gezellig.

11. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuis

De locatie is erg leuk.
    De lunch was slecht. Een salade niçoise met een beetje tonijn een half eitje, echt minimaal. Brood hebben we apart besteld want dat zat er niet bij. Het duurde erg lang voordat het brood kwam.
    Het was in verhouding erg duur.

12. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto

Geachte heer Verkerk,
    Onze hartelijke dank voor uw complimenten.
    Mvgr Dhr van Horn

13. M. Verkerk's profielfoto
    M. Verkerk heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuis
    Internationaal Watergang

Vanavond met een gezelschap van 4 personen heerlijk gegeten. Lamsschenkel, biefstuk, spicy spareribs.... allemaal even lekker. Ook de rode huiswijn was zalig en de mannen hebben genoten van de speciale biertjes. Na het lezen van de reviews voor deze eetgelegenheid gekozen en beslist geen spijt van. We komen zeker zeer snel terug.

14. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto

Geachte heer Andre,
    Onze hartelijke dank voor uw leuke recensie.

15. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuis
    Internationaal Watergang

Heerlijke biefstuk gegeten, gezellige bediening. Restaurant voor herhaling vatbaar.

16. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto
    eetcafe het Dijkhuis heeft gereageerd op een recensie van 't Dijkhuis

Wij zijn dan ook heel blij met onze nieuwe Chef Kok Michel Velkers. Hij heeft een goede opleiding genoten en in de betere restaurants het vak geleerd.

17. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto

Beste Kees en Gerda,
    Heel hartelijk dank voor al uw complimenten

18. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto
    eetcafe het Dijkhuis heeft gereageerd op een recensie van 't Dijkhuis

Onze hartelijke dank voor al uw complimenten, bediening en keuken medewerkers stellen dat ook zeer op prijs.

19. eetcafe het Dijkhuis's profielfoto
    eetcafe het Dijkhuis heeft gereageerd op een recensie van 't Dijkhuis

en heel fijn dat u onze biefstuk in eigen jus zo weet te waarderen