Nieuwste foto's in Oude Niedorp

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Oude Niedorp

1. stefan's profielfoto
    stefan heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Zou nog even terugkomen op de recensie.

Heb contact gehad met de baas van the irish cotage, met een uitleg en exuses wat het nog niet goed maakt of het compenseert, maar ter compensatie van de vervelende avond zou ik een dinee bon twv 50 euro toegestuurd krijgen.

Even afwachten of deze komt, en dan natuurlijk de proef op de som om te zien of het ook anders kan...

2. gerrit en karen's profielfoto
    gerrit en karen heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

gerrit en karen

12-08-2011

We keken uit naar een gezellig etentje met dochter en schoonzoon, maar het werd helaas een domper. Het eten wat we besteld hadden (brood met cheddar en knoflook) werd alleen cheddar het sodabrood werd helemaal niet geserveerd. De hoofdmaaltijd werd in tweeen geserveerd door stommiteit van de bediening mijn schoonzoon kreeg pas zijn eten nadat mijn dochter, vrouw en ik het al op hadden, met duizend excuses en een gratis drankje koop je dit niet zomaar even af een GROTE FLOP dus. Wat een avond BAHHH. Gerrit en Karen.

1,1
  3. stefan's profielfoto
    stefan heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Slechte ervaring gehad.

Begon leuk een biertje in de pub, gevoel zat er lekker in samen met schoonouders en vrouw.

Weg vervolgd naar het restaurant.

Daar kregen we 2 x brood met chedderkaas ipv 1 met chedder en 1 met knoflook, het soda brood kregen we ook niet.

Hoofdgerecht, saus was niet meer, of er een andere saus bij het gerecht toegevoegd mocht worden... ok dan maar..

Uiteindelijk kregen 3 van ons 4 de maaltijd voorgeschoteld en kwam de ober naar me toe dat hij fout had gemaakt mbt uitleggen/opnemen van mijn bestelling, wat resulteerde in dat ik nog geen maaltijd had terwijl de rest inmiddels aan het eten was begonnen ivm koud worden.

Dit zou 4 minuten in beslag nemen om een vervangende maaltijd klaar te maken, inmiddels 15 minuten verder kreeg ik dan uiteindelijk een klein stukje kip (schoonmoeder had hetzelfde welke 2 x zo groot was) inmiddels had de rest van de tafel het eten al op en toen mocht ik nog eens beginnen.

Ter compensatie 1 rondje bier... en 160 euro lichter.

Erg slechte zaak.. heb een email gestuurd naar dit restaurant, even afwachten hoe dit zijn verloop neemt... kom hier nog op terug.

In ieder geval voor mij een zeer ongeslaagde avond te samen met mijn schoonouders en vrouw.

2,7
  4. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Leuk uitziende pub/restaurant. Goed gegeten, er zat alleen geen prik meer aan de cola, maar de serveerster lostte dit zeer vriendelijk op. Weinig aanmerkingen, wat mij wel opviel is dat er maar een vlotte serveerster rondliep die alles lopende hield, en dat de andere twee er een beetje achteraan hobbelden.

Maar goed, al doende leert men. De vriendelijke sfeer en leuke bediening maakte het wat langer wachten meer dan goed.

5. Floppie's profielfoto
    Floppie heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Floppie

Het eten was echt super. Echte kwaliteitsproducten, leuke kaart, enthousiaste bediening! Gewoon gezellig! Ze doen daar net even een stapje harder voor je. Ik zeg een echte aanrader!

6. M.R.'s profielfoto
    M.R. heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Wij komen hier al vele jaren. Om een Iers biertje te drinken, voor de muziek en ook om te lunchen en soms te dineren met of zonder muziek. Het is er altijd goed toeven. Er is aandacht voor de klant en... ze kennen je als je er meerdere malen bent geweest. Bij veel restaurants is dit niet meer zo door het steeds wisselende personeel en/of desinteresse. Gelukkig is het hier niet zo. Het geeft dan ook een beetje het gevoel van "thuis komen". Het eten is van goede kwaliteit, veelal van de Ierse keuken afgeleide recepten en het is smakelijk bereid. Er is keus genoeg. Het pubgedeelte heeft ook pubfood en er is ook een apart restaurant. Voor als je uitgebreider en wat chiquer wilt eten. Voor de liefhebber is er ook high tea. Ik zou zeggen oordeel zelf.

7. j.g.dommerholt   Ursem's profielfoto
    j.g.dommerholt Ursem heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

j.g.dommerholt Ursem

De ervaring was weer goed te noemen, lekker eten al jaren zeer constant van kwaliteit, fijne omgeving prettige bediening.

Een aanrader, ook voor groepen zeer goed en gezellig.

8. Esther van Rems's profielfoto
    Esther van Rems heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Esther van Rems

Hier hebben wij onze bruiloftsdiner gehad. Diner van 30 man, goed voorbereid, mooi gearrangeerd met goede wijnen.

Absoluut een aanrader!

9. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Heerlijk gegeten. Interessante gerechten op de kaart, ruim voldoende keus. Hele verfijnde smaak. Echt een aanrader!

10. Willemijn's profielfoto
    Willemijn heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Willemijn

Afgelopen zaterdag hier gegeten, en hebben echt genoten! Gezellige sfeer, nette bediening en heerlijk gegeten. Dit gaan we zeker nog eens doen!