Nieuwste foto's in Oosterhout

Laatste updates in Oosterhout

1. Sabesli's profielfoto
    Sabesli heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Heerlijk buiten gezeten, mooi terras, slim ingericht, maar iets meer ruimte zou nog prettiger zijn.
    Eten is erg lekker, maar een te grote variatie aan kleine liflafjes op je bord. Hoofdgerecht is dan ook geen echt hoofdgerecht. Vegetarisch hoofdgerecht net zo klein als een amuse.
    Voor ons liever minder variatie maar een paar heel goede gerechten serveren.

2. claudia coutts's profielfoto
    claudia coutts heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

claudia coutts

Een heel hartelijke ontvangst door de eigenaresse! Een warme groet van de chef-kok. Een prachtig uitzicht over de Waal en het reuzenrad van de Nijmeegse kermis. Tot kwart over 11 buiten op het terras gegeten, gedronken en genoten. Fantastische Oosterijkse wijnen, die uitstekend werden uitgelegd door de vinologe.
    Een top amuse! En dat was nog maar het begin. Een avond om nooit te vergeten. Ik vond het geweldig! De makreel smolt op je tong, de scholfilet was om te zoenen! De kalfswangen heerlijk zacht, de reefilet perfect, het dessert de kurk op de fles.
    En ga zeker nog een keer terug! En een aanrader voor ieder die top wil eten.
    Claudia Coutts

3. onno's profielfoto
    onno heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Onovertrefbaar, ben hier al vaak geweest. Paar opmerkingen: doordeweeks beduidend fijner eten dan op zaterdagavond. Je krijgt meer aandacht.

Verder: eenmaal meegemaakt dat we een koffie bestellen en een grand cafe krijgen en ook moeten betalen. Tip aan de eigenaar: doe dat niet, dit maakt meer kapot dan dat die vijf euro winst oplevert.

4. Madelon's profielfoto
    Madelon heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Heerlijk gegeten,5 gangen menu heel verrassend heel mooi geserveerd. Vriendelijke bediening en prachtig uitzicht!

Wij gaan er zeker nog een keer terug.

5. Toornend's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Toornend's profielfoto
    Toornend heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Heerlijk gegeten. Porties vond ik zelfs aan de ruime kant. De bediening was vriendelijk. Een restaurant waar ik zeker weer terug kom.

7. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Kleine porties voor veel te veel geld. Na de gangen werd niet gevraagd of het naar tevredenheid was, dus geen feedback moment. Aan het eind is dit wel gevraagd, maar de feedback werd niet echt opgepakt. Men zit er blijkbaar niet mee.

4,9
  8. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Ik onderschrijf de zeer zeer kleine porties. Ronduit belachelijk voor een hoofdgerecht. Een zeer fraaie entourage en uitstekende bediening. Jammer dat de keuken hier niet in mee kan. Kwaliteit is goed verhoudingen echter zoek.

9. trees de waard's profielfoto
    trees de waard heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

trees de waard

Fantastisch gegeten, uitstekende bediening. Vakmanschap aan alle kanten. Wij komen hier zeer graag.

10. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Jansen

Heerlijk gegeten! Prachtig uitzicht! Schitterende omgeving. Goede service! Wel erg duur.

11. Vicki Ashley's profielfoto
    Vicki Ashley heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Vicki Ashley

Jammer, wat waren wij teleurgesteld. Voorheen altijd goede ervaringen bij de Altena.

Wij hebben à la carte besteld en kregen porties voor voorgerecht alsof het een amuse was en voor hoofdgerecht alsof het een tussengerecht was. Een hoofdgerecht entrecot met circa 50 gr. Vlees en een hoofdgerecht Bresse duif met ongeveer 40 gr.

Vlees kan eventueel bij een 6 gangenmaal echter niet à la carte.
    Het eten was goed van smaak, maar de verhouding tussen hoeveelheid en prijs was extreem.

Jammer dat hierop, ook toen dit door ons werd benoemd geen reactie kwam.

Voorlopig gaan wij er niet meer heen.

5,7
  12. Roel Overmeer's profielfoto
    Roel Overmeer heeft een recensie geschreven voor De Maranter

Roel Overmeer

Wij komen regelmatig met onze kinderen naar de Maranter en vinden het een aanwinst voor Oosterhout! De kinderen vermaken zich prima in de Kinderspeelhoek terwijl de ouders lekker kunnen genieten bij de open haard. Correcte en zeer vriendelijke bediening.

13. Francien Carbaat's profielfoto
    Francien Carbaat heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

Francien Carbaat

Het is een feestje om daar te eten.

14. severing's profielfoto
    severing heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Altena

dit restaurant heet de Altena, zonder Grote! overigens al jaren 1 van mijn favorieten!