Nieuwste foto's in Lienden

Laatste updates in Lienden

1. Gery van Bemmel- de Jongh's profielfoto
    Gery van Bemmel- de Jongh heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Gery van Bemmel- de Jongh

Zaterdag (29-11-2014) hebben we de reünie gehad van onze oude klas van de Burgemeester Kampschool (jaren 1961-69). Dit hebben we gevierd met 20 oud-leerlingen in `t Wapen van Lienden!

Het was een zeer geslaagd gebeuren, niet alleen omdat er zoveel oud-klasgenoten waren, maar zeker ook omdat de bediening, gezellig-en gemoedelijkheid optimaal was. Koffie, drankjes en allerlei hapjes werden door ons met smaak verorberd! Tries, Linda en personeel, wij willen jullie via dit bericht heel erg bedanken voor de fantastisch geslaagde middag! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Vriendelijke groet Gery van Bemmel- de Jongh

2. gonda reijmers's profielfoto
    gonda reijmers heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

gonda reijmers

Hallo. Afgelopen zondag een high tea gehad, dit was de eerste keer voor jullie heb ik begrepen. De hartige dingen waren lekker, had iets eerder gegeven kunnen worden. De zoete dingen stonden op tafel sommige waren erg groot en niet bijzonder, waren niet zelfgemaakt maar kant en klaar. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Vriendelijke groet gonda.

3. Nanja te Velde's profielfoto
    Nanja te Velde heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

De High Tea was uitstekend. Zoet en hartig waren goed vertegenwoordigd. Een heerlijke invulling van de zondagmiddag.

4. Tosca Jenster's profielfoto
    Tosca Jenster heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Tosca Jenster

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Prijs - kwaliteitverhouding prima.
    Aardige bediening!

5. Anna Marijse Lensen's profielfoto
    Anna Marijse Lensen heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Anna Marijse Lensen

Op woensdag 5 november jl. met partner en bevriend stel na een forse wandeling van 25 km. uitstekend gegeten in het Wapen van Lienden. Informele gezellige sfeer. Vriendelijke bediening en uitstekend eten. Hoewel niet op de kaart vermeld kregen ik en partner, beiden vegetariër, een smaakvolle met zorg bereide vegetarische maaltijd. Uiterst tevreden gingen wij moe maar voldaan terug naar ons logeeradres.

6. Dhr. H.J. Saarberg's profielfoto
    Dhr. H.J. Saarberg heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Dhr. H.J. Saarberg

Sfeervol en gemoedelijk etablissement waar eten een genoegen is! Vergeet niet om het toetje van de gastheer te vragen, heerlijk!

7. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Heerlijk ongedwongen sfeertje, uitermate vriendelijke bediening. Fantastisch stukje vis (roodbaars) gegeten met heerlijke verse groente en een aardappeltaartje! Echt een aanrader!

8. antoinet's profielfoto
    antoinet heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Kwaliteit en goed eten. Vriendelijk en goede service.

9. Het Wapen van Lienden heeft een nieuwe foto
  10. Het Wapen van Lienden heeft een nieuwe foto
  11. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Ik dacht: heerlijke plek om wat te eten en te drinken na een schitterende fietstocht over de Marsdijk en Rijndijk, maar helaas. Men vond t nodig om de bestelde carpaccio van € 10 ongevraagd te verhogen naar een zogenaamde maaltijd carpaccio van € 15,50 die niet eens op de kaart staat en het sowieso niet waard was. Ik had geen zin in gedoe, terwijl ik wist dat ik in mijn recht stond. Ik begrijp heel goed dat de recreanten die de camping de Betuwe enz. bezoeken dit bedrijf mijden. Jammer, want het is een schitterende locatie. Misschien een nieuwe eigenaar die weet hoe je succesvol een tent kunt runnen.

3,5
  12. Zaandam's profielfoto
    Zaandam heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Gezellig, goed eten en een goede prijs!

Top!

13. Liendenaar's profielfoto
    Liendenaar heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Liendenaar

Elke keer weer worden er fouten gemaakt, is de friet niet goed gaar en ga zo maar door. Het personeel is onvriendelijk, niet klantvriendelijk.

Er zijn veel verbeterpunten.

3,6
  14. Kim van Elstgeest's profielfoto
    Kim van Elstgeest heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Kim van Elstgeest

Een reünie gehad. Heerlijk gegeten in buffetvorm, vervolgens lekker nageborreld in het café! Gezellige muziek, gezellig personeel, kortom een top avond gehad!

15. thijs's profielfoto
    thijs heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Gisteren met vrienden gezellig zitten eten op een sfeervol terras. Eten was super, goeie prijs/kwaliteit verhouding, aardige bediening, echt een aanrader voor een leuke afsluiting na een dagje uit

16. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Beperkt menu in bv vega(n), eiwitarm, lactose- en/of glutevrij; mag ook iets biologischer en evt fairtrade , super bediening, gezellige en warme mensen (eigenaren én personeel), ouderwetse prijzen. Aan- en inkleding is ook dan ook lekker ouderwets. Zo houden, niets aan doen! (behalve misschien het menu als het rendabel is in zo'n kleine gemeenschap als Lienden). Kortom: SUPER!!

17. Ben van Diessen's profielfoto
    Ben van Diessen heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Lienden

Ben van Diessen

Lekker gegeten, sate was super, zijn met zes personen geweest en waren met zijn alle zeer goed te spreken.
    Bediening was zeer goed, het meisje wat ons bediende was zeer netjes en vriendelijk.
    We komen zeer zeker nog een keer terug. Super!

18. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Hoekje

Een heel goede en gezellige cafetaria.
    De mensen en de eigenaren die aanwezig waren zijn heel aardig.
    Top!

19. jan meijer's profielfoto
    jan meijer heeft een recensie geschreven voor De Toren

Was even in liende op visite, ze vroegen wat ik moest eten, ik zei toen doe mij maar een kapsalon. Nou ze keken mij aan, ik zeg vraag het maar daar en jawel hoor ze hadden hem daar en hij was nog lekker ook. Ze hadden nog nooit zo'n ding klaar gemaakt. Hij was super lekker. Bedankt henk en marijke

20. Linda van Doorn's profielfoto
    Linda van Doorn heeft Het Wapen van Lienden toegevoegd als favoriet restaurant