Nieuwste foto's in Ellecom

Laatste updates in Ellecom

1. Vd Slik's profielfoto
    Vd Slik heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Lekker gegeten leuke sfeer en goede bediening. Het eten is ook origineel, weer eens wat anders.

2. Restaurant de Peerdestal heeft een nieuwe foto
  3. Restaurant de Peerdestal heeft een nieuwe foto
  4. Restaurant de Peerdestal heeft een nieuwe foto
  5. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Na weer een keer heerlijk gegeten te hebben neem ik toch maar eens de moeite om De Peerdestal te promoten op eet.nu. Geweldig lekker eten.Parkeren naast de deur, goede bediening lekkere losse sfeer. Restaurants in de binnenstad van Arnhem kunnen hier niet aan tippen. Voor ons goede reden om regelmatig richting Ellecom te rijden!! Echte aanrader!!!

6. H.Lentink's profielfoto
    H.Lentink heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

H.Lentink

Tijdens de kerstdrukte hadden we onverwacht andere gasten mee, met allerlei moeilijke dieet wensen (allergieën). Dus niet vooraf vermeld, maar ze werden op hun wenken bediend!!
    Mijn complimenten voor de grootse service.

7. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft Giga's toegevoegd als favoriet restaurant

Giga's eetgelegenheid gesloten

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  8. jsa's profielfoto
    jsa heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Het is al een tijdje geleden dat wij daar gegeten hebben maar ik kan wel zeggen dat de kwaliteit van het eten heel goed is. Bediening en sfeer helemaal oke. Bij mooi weer buitenterras geopend maar zodra het frisjes wordt kan men zonder problemen naar binnen om je diner te vervolgen. Een aanrader.

9. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Wij wonen zelf in Hengelo en als we in Arnhem en omgeving zijn eten we eigenlijk altijd bij De Peerdestal. Er zijn maar weinig restaurants in Arnhem en omgeving waar je voor de deur parkeert, erg goed eten kunt, de sfeer warm is en de bediening vlot en goed opgeleid. Ik merk dat het mij steekt als gasten weer iets pietluttig om over te zeuren op eet.nu zetten over dit restaurant. Wij eten doorgaans erg lekker. We vinden het leuk dat de eigenaren ons herkennen. Een erg bevlogen driemanschap. Als het eten een keer niet mijn smaak is wordt dit ruimschoots gecompenseerd door de gezelligheid en de vriendelijkheid van het personeel en de omgeving. Als ik vergelijk met andere gelegenheden vinden wij dit nog immer een topper en een echte aanrader!!!

10. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Ja het was wel lekker maar het voorgerecht van het kindermenu was echt een aanfluiting. Onze dochter bestelde Meloen spies met rauweham maar kreeg geen meloen maar er werd een grote appel aan een spies gedaan i.p.v. een meloen. Nou dat is echt geen lekkere combinatie. De bediening kwam dit ook niet van te voren vermelden, toen wij daar een opmerking over maakte kregen wij als antwoord "Tja helaas de meloen was op". Tja dat zagen wij ook wel, maar wij kregen ook niets anders aangeboden, dat was wel een minpunt hoor ook al gaat het maar over het kindermenu. De rest van het eten was erg lekker.

11. Jef Sloot's profielfoto
    Jef Sloot heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Telkens weer zijn we heel gerust als we weten dat onze ingewikkelde diëten in goede handen zijn. Goed overleg over wat we willen eten en waar op gelet moet worden. Prima. En dat heerlijke terras... en die lekkere wijn. Weer genoten gisteravond!

12. Harald's profielfoto
    Harald heeft een recensie geschreven voor Max bar & grill Landgoed Avegoor

Helaas was het eten over de hele breedte ondermaats; vooraf zalmsalade. Helaas was de zalm haast niet te vinden. Hoofdgerecht eend zonder smaak. Toetje ijs met een stuk gedroogde taart. Pfffff wat een afknapper!

13. Liesbeth's profielfoto
    Liesbeth heeft een recensie geschreven voor Max bar & grill Landgoed Avegoor

Erg lekker maar qua ambiance mag het iets sfeervoller! Erg vriendelijk personeel!

14. Kuiken's profielfoto
    Kuiken heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Wij zijn hier nu malen wezen eten en altijd naar volle tevredenheid. Zeer vriendelijke en attente bediening. Het eten eten is heerlijk. De wijnen zijn eveneens zeer goed verzorgd, de huiswijnen van goede kwaliteit. Kortom, een aanrader!

15. Brabantse's profielfoto
    Brabantse heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Vrij veel bij dit restaurant geweest, alleen de laatste tijd wordt het minder. De meeste wijnen zijn veel te duur voor de geboden kwaliteit en de kwaliteit van de hoofdgerechten laat ook hier en daar te wensen over. De frieten die bij het hoofdgerecht geserveerd zijn zijn over het algemeen goed, maar zelfs die waren de laatste keer pappig. De gewurztraminer was net ranja en we moesten veel te lang wachten op de bediening. Al met al viel het tegen en we gaan op zoek naar een ander leuk restaurant

4,5
  16. Restaurant de Peerdestal heeft een nieuwe foto
  17. Restaurant de Peerdestal heeft een nieuwe foto
  18. Restaurant de Peerdestal heeft een nieuwe foto
  19. IGEERDER's profielfoto
    IGEERDER heeft een recensie geschreven voor NOON Global Food

Eerste indruk was prima. Eten viel tegen. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Slecht op smaak gebracht eten, flauw, geen fantasie. Dessert was ronduit slecht! Pure chocolade gebruikt zonder op smaak te brengen met suiker/likeur of andere smaakmakers, bitter en wrang! Witte chocolademousse waarin de chocolade ver te zoeken was. Veel te grote hoeveelheden. Voor hetzelfde geld eet je een sterrenmaal in een BIB gourmand restaurant. Inrichting was aardig, alleen koud vanwege slecht afgestelde airco. Bediening was aardig maar onprofessioneel. Teleurgesteld huiswaarts gekeerd!

20. big jock's profielfoto
    big jock heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Kom hier best vaak voor een niet- Gelderlander. Sfeervol met een prima bediening. Het lijkt wel of hier alleen maar positief ingestelde mensen komen en dat moet ook wel gezien de prijs van de produkten. Verschillende voorgerechten geprobeerd. Eigenlijk allemaal om van te genieten. De hoofdgerechten zijn niet bijzonder en voor de geleverde kwaliteit aan de prijzige kant. De droge entrecote was helaas een regelrechte aanfluiting. Gegrild, maar geen randje vet te bespeuren. Met een ondefinieerbare prut met rode pepertjes erop. Rrrr. Entrecote hoort gegrild/rood en sappig te zijn, kok!

De wijn was van prima kwaliteit, alhoewel er prijstechnisch niet veel viel te kiezen: op een enkele wijn na veel te duur.

Het is echt een leuke gelegenheid, maar je moet wel uitkijken wat je nuttigt.