Nieuwste foto's in Doorn

7. Onder de Pannen heeft een nieuwe foto
  8. Onder de Pannen heeft een nieuwe foto
  9. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor San Marco

De mannelijke gastheren doen alsof je daar al jaren komt, echt te overdreven. De vrouwelijke gastvrouwen waren juist weer nors en bijna onbeleefd. Ook proberen ze constant meer te verkopen dan je wilt.

Het eten was echt heel slecht. Lasagne was 1 dikke, niet gare deeglaag met daaronder gehakt en saus. De ravioli was droog, de cannelloni smaakte precies hetzelfde als de spaghetti.

De kok was gewoon beledigd dat wij het eten niet opgegeten hadden en liet dat duidelijk merken. Niet erg klantvriendelijk dus.

Hier kom ik nooit meer!

1,3
  10. Pat vos's profielfoto
    Pat vos heeft een recensie geschreven voor Brocante
    Nederlands Doorn

Op een middag rond lunchtijd thee en koffie besteld althans thee was warm water met in het water een 's hij citroen terwijl ik duidelijk fezegd heb : citroen graag NAAST t water… nee hoor hooien we t in t water voor de thee kan trekken op t moment dat je er wat van zegt wordt ze een partij sjacherijnig zeg… duidelijk geval van geen verstand van horeca. Mijn advies: GA ER NIET HEEN.

11. Lajla Kleijnen's profielfoto
    Lajla Kleijnen heeft een recensie geschreven voor Brocante

Lajla Kleijnen

Een oudere mevrouw uit de bediening ontsteekt in grote woede en verheft haar stem als je vriendelijk vraagt of het schijfje citroen niet alvast in het water gegooid kan worden maar apart ,zoals gevraagd bij de bestelling.Hier NOOIT meer terug!

12. Esther Jansen's profielfoto
    Esther Jansen heeft een recensie geschreven voor Lucullus

Esther Jansen

Wat een slechte bediening, onbehoorlijk personeel!

13. A van Huigenbosch 's profielfoto
    A van Huigenbosch heeft een recensie geschreven voor San Marco

De bediening is erg vriendelijk maar het eten is echt ontzettend slecht! Veel te veel rauwe ui door de gerechten. Spaghetti carbonara met veels te grote stukken spek erdoor (1.5 Cm dik en 3 cm lang) en nauwelijks gaar. Entrecote helemaal gaar, zo zonde! Lamsvlees veels te gaar. Echt zonde. En qua prijs veel te duur! Doet pijn in je portemonnee. Daarnaast zijn de ramen in het restaurant denk ik al 5 jaar niet gezeemd. Dat maakt het allemaal niet beter. Zonde! Ik kom er nooit meer.

1,8
  14. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Slager Ben
    Afhaal en bezorg Doorn

Larissa

Lasagne gehaald. Was aardig aan de prijs en hoe teleurstellend om daar een smakeloze melige hap voor te krijgen. Dit was eens maar nooit weer

15. Jeanne Hekman-Heijgen's profielfoto
    Jeanne Hekman-Heijgen heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Doorn

Jeanne Hekman-Heijgen

We hadden telefonisch het maandmenu besteld. We waren te vroeg w.b. het ophalen; het stond echter al klaar. Bij thuiskomst klopte dat; het eten was koud. Het menu was ook nog smakeloos. Nasi bestond uit rijst met praktisch geen ei/groente. De babipangang was ook smakeloos en taai, de rest liet ook veel te wensen over. Jammer dat we nu voor een smakelijke maaltijd buiten het dorp moeten bestellen.

1,2
  16. Piet Bakker's profielfoto
    Piet Bakker heeft een recensie geschreven voor De Wensput

Piet Bakker

De pannenkoeken waren héérlijk 😋
    Spareribs waren ook super.😁
    Lekker ijsje toe. 🤪Alles naar wens.👍
    Vriendelijke bediening jammer dat het nu dicht is.😡😩😩😩😩

17. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Onder de Pannen

Wij hebben genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid. Enorme storm met veel mensen die begrijpelijk af hadden gezegd. Daardoor nog maar weinig reserveringen. Maar in plaats van de tent sluiten werden we in de watten gelegd door personeel die er helemaal voor ging. Complimenten ook voor de kok! Alles even smaakvol.

18. Gasterij de Kluis heeft een nieuwe foto
  19. Gasterij de Kluis heeft een nieuwe foto
  20. D.R. Braggaar's profielfoto
    D.R. Braggaar heeft een recensie geschreven voor Gasterij de Kluis

D.R. Braggaar

Gezellig met het team de lunch gebruikt. Ontspannen sfeer, vlotte bediening en een ruime kaart. Maw, prima gegeten en ook nog voor een goede prijs. Wij komen er vast nog eens terug.