Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Slecht eten, broodje warm vlees speciaal niet te vreten, niet warm, vreemde geur, bijna geen pindasaus, wat speciaal moet zijn, geen idee. Patat heel veel harde stukken en droog van binnen. Eten uit kartonnen bakjes, bah. Zeer zeer slecht. Geen Pakhuis meer voor ons.

2,2
  2. Jaco van der Mik

Dit restaurant bestaat niet meer. Er zit nu een kapsalon.

3. Jaco van der Mik

Dit restaurant is gesloten.

4. Mijns inziens is de teamleider van de locatie op Plein 1992 niet klantvriendelijk. Ik ben nog nooit zo toegesproken door horecapersoneel.

5. Vandaag met mijn kids hier geweest . Echt een slechte zaak . We moesten heel lang wachten op het eten en het was niet te vreten . Mijn jongste zoon heeft zelfs moeten kotsen . Ook is de hygiëne heel slecht er zat een dode vlieg tussen mijn berenhap . Slechte zaak bah . En de prijs was veel te duur . Echt een slechte zaak nooit naartoe gaan

Alle recensies

Eet.nu blog

De Indiase keuken

Wanneer ik aan Indiaas eten denk, denk ik aan heerlijke, warme, kruidige curry’s met lekkere naan om mee te dippen. Naast curry’s heeft de Indiase keuken echter nog veel meer te bieden, zowel voor alleseters als vegans. In deze blog vertel ik je graag iets over de verschillende aspecten van deze veelzijdige keuken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte