Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

6 19667
10 119354
  1. Samen met mij man gegeten bij Gepetto in Winschoten.
    Wat een grote keus in pizza's hebben ze daar (meer dan 100) en als je toch een andere variant wil, dan maken ze dat voor je.
    Sfeer was gezellig. Een echte aanrader

2. Leuke avond, lekker gegeten. Aan de inrichting en de vriendelijkheid van sommige personeelsleden schort het nog wat.
    Ik vond de kaart wat onduidelijk: bij een ‘all you can eat’ concept verwacht ik kleine porties zodat je meerdere gerechtjes kunt proberen.... Dat is niet zo dus 1 hoofdgerecht is ruim voldoende en ik was nog wel nieuwsgierig naar meer gerechtjes

3. Familie Voet

Een top restaurant, goed eten en relaxte sfeer.

4. Intieme setting restaurant, zeer verfijnde keuken,zichtbaar uitgevoerd door 2 jonge koks in de open keuken, bijzonder is de aandacht voor vegetarische en vegan wensen, waar mijn tafelgenoot enthousiast van werd.
    Wijnkaart met verrukkelijke wijnen, bijna alles per glas, niet voordelig, maar wel top .
    Bekwame gastheren, helaas geen gastvrouw, mooi boeket zijden bloemen, vindt zelf verse bloemen meer sfeer geven.

5. Nederlands Silvolde

Wij hebben allemaal genoten.
    Het was er naar onze mening te warm in`t restaurant,

6. wim versluis

Zondag wezen eten met 4 personen het was heerlijk

7. Heerlijk gegeten, verrassende kaart, grote porties en heel vriendelijke bediening. Dichtbij het centrum en toch makkelijk parkeren

8. Een perfecte locatie om samen met kinderen te eten. Kleine porties waardoor er genoeg geproefd kan worden. De kids zijn fan!

9. Afgelopen weekend hier gegeten met mijn schoonouders, we hebben erg genoten en zo leuk dat je iedere keer iets anders kunt kiezen! Wij komen hier zeker terug!

10. Lekker gegeten. Prijs / kwaliteit was super. Gastvrije bediening. Aanrader.

11. John Happe

Ik had een reservering gemaakt voor gisteravond, maar kreeg later een telefoontje dat het niet door kon gaan vanwege proeverij. Ik vertelde dat ik jarig was en dat jammer vond: werd er door de chef gezegd: "Dan kom je toch naar de proeverij?"
    Dat heb ik dus gedaan. Mensen, wat een ervaring was dat, nog nooit zo'n geweldige verjaardag gehad. Ik werd gelijk gefeliciteerd door iedereen en je hoorde er gelijk bij, wat een ervaring was dat en ja tenslotte het eten: het was uitstekend. Ook petje af voor de bediening en het gezellig natafelen was superleuk, dus mensen als je een leuke avond wil ga naar Uw Chef.

12. Pannenkoekenhuis Marrum

Lijda Onclin

Aangekomen in de regen bij het station. Daar werden we vriendelijk ontvangen door de kaart verkoopster. Ze haalden ons op bij het loket, en brachten ons naar onze coupé toe.
    Onderweg vertelden ze nog even waar de trein was voor een sanitaire noodstop. In de coupé kregen we een reisprogramma aangeboden, nou dat zag er goed uit. We kregen placemats: bij de kinderen stond er een treintje erger je niet spel op. We kregen er een dobbelsteen en pionnen bij zodat je de een spelletje kon doen, terwijl de machinist de pannenkoeken bakte. De pannenkoeken waren erg lekker, en het ijsje na de tijd ging er ook wel in. Al met al zeer geslaagd, het is net of je in een echte trein zit met zeer vriendelijk personeel.

13. West-Europees Leidschendam

Ter gelegenheid van Valentijn bij Bles terchtgekomen.
    Gezellig restaurant, leuke bediening en het belangrijkste lekker geggeten.
    Voor Valentijn na afloop een mooie bos bloemen voor mijn Valentijn.
    Herhalingsgevaar graat.

14. Ad Janssen

Mijn vrouw mag niet alles eten, dit is perfect opgelost. Een andere bezoeker kreeg zomaar een aangepast gerecht omdat ze iets niet graag had. Perfect

15. Altijd goed en gezellig. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

16. Super lekkere grillroom. Mooi nieuw restaurant. Ik heb ook regelmatig besteld en kreeg het eten altijd snel aan mijn deur. De kaas van deze pizza's is trouwens echt bijzonder lekker. Aanrader

17. Mim Vdbroek

18. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken afgelopen week! De bijpassende wijnen werden rustig en correct uitgelegd in combinatie met de gerechten, de bediening is vakkundig en persoonlijk, de gastheer liep in zijn eentje en het was best druk. En ondanks dat, wat een gezelligheid brengt het personeel met zich mee. Het vijf gangen verrassingsmenu is uit de kunst!!

19. Wilma van Beek

Het was een hele leuke thema avond, met de juiste sfeer! Omdat wij er zo’n 40 jaar geleden vaak kwamen toen de eerste aanleg nog een kroeg was en later als leden van de carnavalsvereniging, voelde het voor ons als thuiskomen! We hebben lekker gegeten en de bediening was fijn! De mooie roosjes die we aan het eind meekregen maakten dit valentijn diner compleet. Het was een super gezellig avondje uit! Kortom een echte aanrader.

20. Valentine Klinkhamer

Wij hebben via een actie van AH hier echt heel lekker gegeten met vier volwassenen en een kind. Expres een beetje vroeg (vijf uur) om de eventuele drukte voor te zijn en dat was een goede beslissing. De bediening was vriendelijk, soms een beetje onwennig (wat nieuw personeel) maar men deed erg zijn best, dat was goed te merken. Het eten was goed, ruim voldoende keus van een leuke gevarieerde kaart. De kroketjes van paddestoelen waren een aangename verrassing! Kortom, wij hebben een fijne avond gehad in een gezellige omgeving en we gaan zeker terugkomen.

21. Nederlands Brielle

Frikandellen hier zijn zeker een aanrader! Hele gezellige bar, en zeker heel leuk en gastvrij personeel. We komen absoluut nog een paar keer terug hier.

22. Astrid

23. Internationaal Well gld

Elke keer als we er zijn, komen we tot de conclusie dat we te weinig gaan.
    De constante kwaliteit van de meesterkok al 16 jaar lang is super. We hebben weer een geweldige avond gehad, bedankt

24. Heerlijk eten, mooi opgemaakt bord. Goede sfeer en uitstekende bediening!

25. Hoofd walter

Heel gezellig, goede bediening en zeer lekker eten voor een goede prijs.

26. Pannenkoekenhuis Odoorn

De pannekoek "De Snoepert speciaal" is altijd heerlijk net als die met appel, rozijn en ananas met daarbij ijs, advocaat en slagroom was heerlijk.

27. Nederlands Zelhem

Heerlijk gegeten.. fijne bediening. Super

28. Leuk en gezellig restaurantje! Super lekker en goed eten: vers, genoeg, top biefstuk, heerlijke sausen, prachtig opgemaakt, leuke, vlotte en nette bediening en gezellige sfeer. Niet goedkoop maar wel fantastisch en heerlijk gegeten.

29. Zuid-Amerikaans Den Bosch

Henno Plaggenborg

Heerlijk gegeten, gezellig met goede service en fantastische steak. Alleen goede producten. Iedereen van onze groep heeft genoten.

30. Leuke sfeer, leuke en vriendelijke bediening. We hebben een heerlijke avond gehad.