Grote plaatsen met restaurants in Limburg

Alle plaatsen in Limburg

Nieuwste recensies in Limburg

1. Internationaal Heijen

Pöppelchen

Sehr leckeres Essen, sehr guter Service

2. Chinees-Indisch Roermond

Jacqueline

Eten opgehaald, indonesische rijsttafel. Het was smaakloos en echt niet lekker. Alles weggegooid. Zonde van het geld. Ga hier noooit meer iets halen.

3. Chinees-Indisch Roermond

Eten opgehaald en was smakeloos en in de vuilnisbak gekiep. Mensen bespaar jullie geld want deze chinees is zeer slecht. Vroeger was dit niet zo maar helaas is deze zaak overgenomen. Wij gaan er nooit meer naar toe.

4. Had zin in vlaai met cappuccino maar men serveerde tegenwoordig alleen nog appeltaart met bol ijs volgens de medewerkster dus dat dan maar besteld. Op een bord lag een schijfje appelstrudel hetwelk zo te zien uit de diepvries kwam maar het deeg was slap en niet krokant. Daarbij zat een toef slagroom met groene kleine blaadjes? en een bol hard smakeloos vanille-ijs. Toen de medewerker vroeg of het smaakte heb ik gevraagd of het in de magnetron was opgewarmd gezien de slappe consistentie en hij zei dat dit in een stoomoven werd opgewarmd. Hiervoor durft men het belachelijke bedrag van 7,20 te tellen! Als je dan slechts 1 soort gebak kunt aanbieden zorg dan voor iets smaakvols met een betere prijs/kwaliteitverhouding. Ondanks de gezellige ruimte zien ze mij hier niet meer terug.

2,8
  5. Roy van de wijdeven

Toen we aankwamen leek alles goed.
    De snacks en de friet voor de kinderen waren lekker. En de soep voor de ouders ook.
    Maar toen de ouders de wok ging proberen,toen kregen we 3 gare gerechten(dus niet goed gebakken)
    Dat was heel teleurstellend.
    En de desserts waren goed alleen de milkshake gaf mij de verkeerde smaak en de slushpupy kwam er teveel in een keer uit. Dus daarom 3,5 sterren

Meer recensies in Limburg