Activiteiten van Toon

1. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Dennenlucht
    Pannenkoekenhuis Breda

Na een dagje uit met de kleinkinderen een pannenkoek gaan eten. De kinderen waren tevreden want een leuke locatie met een mooie speeltuin en poffertjes en pannenkoeken gaan er altijd in. Om nu te zeggen dat ze lekker waren. Ik heb ze wel eens beter op.

2. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Thalassa

Heerlijk gegeten, ik had Stifado en mijn vrouw de Mousaka. Super lekker. Ook de nagerechten vielen goed in de smaak. Iedereen doet zijn uiterste best om het aangenaam voor je te maken.

3. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

De locatie is mooi en de sfeer is prima. De locatie is groot en kan veel mensen herbergen. Dat is ook het probleem denk ik want de keuken en het personeel kan deze aantallen niet aan.

4. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Het Houtse Meer

Toon

Een unieke locatie staat er op de website, (check deze) nou dat is zeker niet gelogen, Gelegen aan een meer (oude zandafgraving) in het buitengebied van Den Hout (Oosterhout) we waren met een groep van een man of 16 en ik heb alleen maar lovende woorden gehoord. Ik had het vleesmenu. In het begin denk je, oei moet ik vanavond nog langs de snackbar, maar ik kan je verzekeren dat je die gedachte uit je hoofd kan zetten. Heerlijk gegeten, bediening uitstekend, ligging en pand prachtig. Hier gaan ze ons zeer zeker terug zien. Topper!

5. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor EVE
    West-Europees Tilburg

Met 6 man gaan eten. En dan zie je dus dat smaken verschillen. Voorgerecht vond ik prima, 1 persoon was wat minder te spreken. 4 Mensen hadden het zelfde hoofdgerecht (Bavette) besteld. 2 Waren er lovend over en 2 vonden het een stuk minder. De anderen 2 die de sate hadden vonden hun gerecht ook super. De ambiance is prima. Het is een omgetoverde oude loods waar vroeger de treinen gerepareerd werden, en ook over de bediening niets dan goeds. De prijs was als je kijkt wat je krijgt prima in orde. Kortom zeer zeker nog eens een bezoekje waard als ik weer eens in de buurt zou komen.

6. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Napoleon
    Nederlands Hank

Wat je kan verwachten van een (chauffeurs) cafe, cq wegrestaurant. Vlak aan de snelweg, volop parkeerplaatsen, snelle bediening, aardige mensen, redelijk eten. S'morgens vers gezette koffie, de rest van de dag uit de automaat. Das nou jammer. De juffrouw had wel een schoon shirtje aan mogen trekken. Eind oordeel, niet te nauw kijken, eten en wegwezen.

7. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor La Place

Ik had denk ik geluk vandaag want het personeel was goed gemutst. Ik had een wok gerecht besteld met kip en mijn collega met biefstukpuntjes. De kippen moesten nog gevangen worden denk ik want die waren op. Kreeg biefstukpuntjes voor de prijs van de kip. Allee, dat scheelt weer een euro.

8. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Noen
    Lunchroom Roosendaal

Heel gezellig is het hier. Leuke sfeer, mooi pand. Wel druk maar waar het druk is, is het meestal ook goed. En dit klopt dan ook. Je wordt geholpen door mensen met een (beperking), maar deze mensen doen hun uiterste best. Echt chapeau. Zeker een aanrader.

9. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Beers & Barrels

Toon

Horeca zoals horeca bedoeld is. Ambiance, lekker eten en personeel wat zijn uiterste best doet. Dan doet de prijs er ook niet meer toe en daar is trouwens ook niets mis mee. Ik ga deze gelegenheid niet meer de hemel in prijzen want anders is er straks geen plaats meer. Het was een erg warme zomeravond met temperaturen boven de 30 graden, maar boven in het gebouw was het heerlijk koel. Top tent.

10. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Tasos

Toon

Vorige keer was de service toch beter, zal aan de warmte gelegen hebben. De eigenaar zit aan een tafel van 8 man en staat niet op als er mensen komen. Gaat daarna populair een sigaretje staan te roken aan de zijkant van het terras. Geen prik in de sinas, verkeerde fles volgens de serveerster, eten op tafel, dan zou ik vragen of iemand nog wat te drinken lust. Dat is toch het eerste verdiend lijkt mij. Volgende keer beter.

11. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Villa Nova

Toon

Gewoon een lekkere lunch op een (drukke) locatie. Veel verkeer, maar dat mag de pret niet drukken. Aardige mensen, lekker eten. Gaan we als we in de buurt zijn zeker nog een keer naar toe.

12. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor De Elft Grave

Toon

Van een collega gehoord over het 12 uurtje. 6 Euro. Nou dat is geen geld voor een lunch. Een broodje warme beenham met een kop koffie. Dat gaan we doen. En wat krijgen we: een lekker bakkie, en een broodje, ik denk van de supermarkt, met 3 plakjes ham (snijwaar, ook van de supermarkt). Dit alles warm gemaakt in de magnetron. Nou mijn boterhammen van gisteren die nog in mijn trommeltje zaten smaakten nog beter. Als je nu klanten wil lokken met een aanbieding zorg er dan voor dat het goed is. De service was vlot en vriendelijk en het sanitair zag er ook perfect uit.

13. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

Lunchen, het was nog niet druk. We waren ook te vroeg. Gaan pas om 12 uur open en dat wisten we niet. Achter de gesloten hekken was wat personeel bezig met hun werkzaamheden. Op de vraag hoe laat open werd er medegedeeld `12 uur` Ook goedemorgen dus. Even wat rond gelopen door het prachtige gebouw. Om 10 seconden voor 12 ging de zaak open en toen ik goedemiddag zij werd er geantwoord met `goedemorgen` want het is nog net geen 12 uur`. Nou vooruit dan maar. De lunch smaakte redelijk goed maar aan een kroket, spiegeleitje, broodje en een kopje soep kan ook niet veel mis gaan. Ik kan me de ervaringen wat betreft de service van de vorige recensies wel voorstellen.

14. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Tasos

Inderdaad, de beste Griek van Breda e.o. Ik heb niets toe te voegen aan de recensie hieronder. Want het is zoals het is. Prima dus.

15. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor De Raket
    Nederlands Rogat

Verwacht geen hoogstaande culinaire gerechten, Wel kun je er normale kost eten of een lekker dagmenu. Als je haast hebt staat het snel op tafel. Een rustige en veilige parkeerplaats voor de vrachtwagens. Niks mis mee.

16. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Toon

Uitgenodigd door onze werkgever. Gezelligheid moet je zelf maken en we zaten wat dat betreft gunstig. Het was ook niet zo druk dus geen lange wachttijden. Het vers bereid eten was redelijk goed om te eten. Het overige eten zoals de nasi, bami, friet, salades, soep, sate, loempias, spareribs, noem alles maar op (keus genoeg). was niet warm, het was taai, niet lekker van smaak, Volgens mij komt het rechtstreeks van de groothandel. Blikken en zakken openmaken en opwarmen maar. Als je een glaasje fris tapt spuit het alle kanten op behalve in het glas. Personeel staat er dan ook hartelijk om te lachen. Vuile borden zelf maar opgeruimd. Al met al was de avond wel geslaagd omdat we onder elkaar veel gelachen hebben.

4,7
  17. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Bij Vermeer
    Internationaal Tilburg

Gegeten Bij Vermeer. Soep (tomatenpuree) daarna steak(je) met 2 spruiten, 2 kleine aardappeltjes en patat. Het dessert maar overgeslagen. Dikke sokken aan doen want het is er koud binnen. Personeel is heel aardig en doen hun uiterste best.

18. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heerle

Toon

Heel druk, veel gezinnen met jonge kinderen. Dat is op zich niet erg maar veel ouders dumpen hun kinderen in het speelzaaltje en kijken er verder niet meer naar om wat een hoop gekrijs en geloop geeft. We hadden de pech dat we net op de doorgaande pad naar het speelzaaltje zaten. De pannenkoeken zijn wel te eten al zal iemand met grote honger een voor- en nagerecht moeten nemen en dan is het redelijk duur eten voor wat je krijgt. De bediening doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken. Al met al een voldoende, vooral voor mensen met kinderen ideaal,

6,7
  19. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Het Vissershuis

Toon

Ik ben geen visliefhebber, mijn vrouw wel. Dus ga ik mee. Als ik dan in een vis restaurant ben zal ik vis eten ook. Daar heb ik geen spijt gehad. Heerlijk, gebakken mosselen. Mijn vrouw had de scholfilet. Die had in jaren niet meer zo'n lekker visje op. Nou visje, 3 van die glanzende vissen lagen er op haar bord.

20. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor La Baguette

Toon

Er hangt een oorkonde binnen van "beste broodje van Schouwen Duiveland 2015"
    Dan is de controleur nog niet langs geweest in 2016, mocht ie komen breng dan de oorkonde weer maar mee. Heerlijke broodjes en een prachtig plekje. Bediening ook goed.

Oudere updates

Meer updates