1. We hebben op zaterdag 6 juli 2013 hier heerlijk gegeten. We kozen voor het hoofdgerecht van de reclame voor €10,-- en dat smaakte prima in een heerlijke "Griekse" ambiance want we zaten fijn buiten.Ook het nagerecht was voortreffelijk. Een stukje Griekenland in Nederland!!! Weer een aanrader!!!

2. Op 5 juli 2013 hier heerlijk gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs in combinatie met 2 hotelovernachtingen.
    Zeer goede bediening. Heerlijk buiten gegeten. Een heerlijk vakantiegevoel.Heel vriendelijk personeel. Een aanrader!!!

3. Op zaterdag 11 mei j.l. hebben we gegeten bij de Halder. We gingen speciaal voor het fietsvierdaagsemenu voor €15,- en dat was alleraardigst. Na lekkere gebonden tomatensoep volgde als hoofdgerecht een scharrelhoederfilet met wat groenten en frites en als toetje een klein ijsje met slagroom en een lekker koekje erop. Gezien de prijs was dit zeker de moeite waard in dit gezellige restaurant.

4. Onlangs weer met oma hier gegeten. Erg goed. Ook de bediening is prima. We zaten in de brasserie en de inrichting hiervan wordt toch wel wat oubollig, want het is erg donker.

5. Pas met de harmonie hier gegeten. Was best lekker. De bediening is ook goed al zijn sommige meisjes nog tamelijk onervaren. De sfeer is prima.

6. In de brasserie gegeten op zaterdag 2 maart 2013, want oma werd 80 jaar.
    Het eten was prima. Voor €27,95 mag je net zo veel hoofdgerechten bestellen als je op kunt en die smaken goed. Ook alles wat erbij aangevuld kan worden is lekker.
    Helaas kon de chocoladesaus bij de dame blanche niet warm gemaakt worden zoals dat hoort, maar verder zijn wij dik tevreden en volgens mij oma ook.
    Later op de middag en in het begin van de avond was het wel erg druk en dus lawaaierig.

7. Met mijn vrouw gisteren op donderdagavond hier gegeten. Het is crisis, maar daar is hier niets van te merken. Het zat propvol en we moesten nog een half uurtje wachten op onze tafel na onze afspraak om 19.00 uur. Je zou het bijna een minpuntje noemen, maar we kregen een gratis drankje als goedmakertje.
    We hebben een driegangen menu besteld en het was erg goed, maar wel heel veel. We konden het niet op, zoveel! Ook de bediening was goed te noemen en de sfeer is al jaren goed hier. Voor €65,-- waren we klaar, dus dat valt erg mee. Voor herhaling zeker vatbaar!

8. Met z'n achten hier op zondag een chinese rijsttafel (of was het een Indische?) verorberd. Het was overheerlijk en ook nog eens gezellig druk. Voor herhaling vatbaar!!

9. Internationaal Dinteloord

Op zaterdag met collega's hier aan high beer , high wine en high tea gedaan voor €20,--. Het was prima verzorgd, we kwamen niets tekort. Lekkere hapjes, zoet en hartig en heerlijke broodjes. Gezellige entourage. Vlotte bediening. Kortom weer een aanrader!!

10. Op vrijdag 14 december 2012 hier met mijn vrouw heerlijk gegeten. Het was werkelijk fantastisch lekker. Ook de bediening was vriendelijk en goed. Tussen de gerechten moesten we wat lang wachten, maar dat was de moeite meer dan waard. Voor een kleine €70,- hadden we ieder vier gangen gegeten van prima kwaliteit. Ze zeggen bij ons wel eens "hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt" maar dan zijn ze zeker nog nooit bij ZEST gaan eten. Een aanrader voor ieder!

11. Nederlands Nijmegen

Zaterdagavond 13 oktober 2012 ter gelegenheid van het 40 jarig huwelijksfeest van mijn zus en zwager hier genoten van een voortreffelijk keuze menu. Het was geweldig in een sfeervolle gezellige ruimte met gezellige mensen en een goede bediening. We kwamen niets te kort. Ze mogen ons hier nog wel eens vaker uitnodigen.

12. Na Leontien's ladies ride met vrouw en twee dochters hier op zondag 16 september hier gegeten. We kozen voor de mythos schotel van de reclame op het bord voor de zaak. Deze kost €9,95 en was goed te pruimen. Lekker!! Met een drankje erbij en eentje (ouzo; gratis vooraf) en een nagerecht hadden wij de buikjes weer gevuld. De entourage is iets gedateerd, maar wel gezellig en de bediening is goed. Voor herhaling vatbaar.

13. Internationaal Roosendaal

Op zaterdag 23 juni naar kookpunt geweest. Het was erg druk en we moesten om in te checken in de rij aansluiten. Gelukkig deed de Mevrouw achter de balie haar naam niet direct eer aan. Ze heette namelijk Mevrouw Tang.
    Het viel me wel op dat het gezelschap nogal gemêleerd was.
    Er werd voor ons een plekje gezocht en we konden beginnen.
    Er was geweldig veel keus, te veel om op te noemen. Mijn vlees (ossenhaas) was wel erg taai, maar de rest was voortreffelijk.
    Als je verschillende soorten vlees besteld loop je wel kans dat je niet weer gezamenlijk aan tafel uitkomt.
    Wij vonden het ondanks het geweldige eten wel erg massaal.

14. Chinees-Indisch Rucphen

Op zondag 10 juni 2012 zijn we nog gauw even naar Chen's geweest om een hapje te eten. Ondanks dat we tamelijk lang moesten wachten, was het eten meer dan voortreffelijk. Wij waren dik tevreden. Alleen de ambiance is zeer matig. Als je net als wij aan het raam zit aan de straatkant dan gaat het nog wel, maar verder achterin is het tamelijk donker, zijn geen knusse hoekjes gecreëerd, en staan de stapels met borden zelfs op de onbezette tafels. Dat kan m.i. de bedoeling toch niet zijn.
    Maar ja, we gingen maar even gauw en de kwaliteit van het eten was beslist goed te noemen.

15. Op woensdag 2 mei hebben we hier gegeten. Het is een gezellig ingericht etablissement. We kozen voor het driegangenmenu (€19,-- p.p.). We begonnen met een heerlijke mosterdsoep en als hoofdgerecht varkensvlees op de steen klaargemaakt. Het smaakte prima. Onderdeel drie was een lekker bakje koffie. Wij hadden voor minder dat €50,-- (met drie consumpties) onze buikjes volgegeten. Prima en ga zo door!!!

16. Op dinsdag 1 mei 2012 hebben wij hier een driegangenmenu menu verorberd. Hoewel niet echt goedkoop (€29,-- p.p.), was de kwaliteit zeer goed te noemen. We kregen er nog een amuse bij en brood met beleg bij het voorgerecht. Dit stond niet op de rekening erbij. Bovendien was de bediening door enkele lieftallige dames prima te noemen. Ook de inrichting is gezellig. Het enige waar ik me aan stoor is die klassieke pianomuziek heel de avond. Dat mag wat vlotter!!

17. Internationaal Tilburg

Wij hebben afgelopen woensdag bij Humphreys in Tilburg gegeten.
    Erg gezellig en mooi ingericht. Ook een sfeervol pand.
    Het eten was lekker en prijs kwaliteit goed.

18. Internationaal Roosendaal

Op vrijdagavond 25 november 2011 hier met z'n achten weer heerlijk gegeten vanwege het behalen van een titel door mijn dochter Lizet. We hebben er weer van genoten en aan het eind kreeg mijn dochter vuurwerk op haar ijsje alsmede een heerlijke fles wijn. Daar gaan we tenminste van uit. Bovendien gingen de vijf dames allemaal met een leuke roos naar huis. Kortom het was weer een hele leuke avond

19. Op uitnodiging van mijn zwager en schoonzus, mochten we, op zondag 13 november 2011, genieten van een lunch in "de Lindehoeve" met alles erop en eraan waarvan we heerlijk genoten hebben. In het begin schaarden we ons gezellig met een bakje koffie rond de open haard en later genoten we aan tafel van de lunch. Ik hoorde alleen maar tevreden geluiden. De soepjes vooraf waren prima en de uitsmijter "Lindehoeve" was ook lekker. Alleen de messen waren tamelijk bot. Als toetje nog een lekkere dame blanche en de middag kon niet meer stuk.
    Voor iedereen een aan te raden adres.
    Ria en René Elsten

20. We hebben dankzij oma op zaterdag 29 oktober 2011 weer eens bij de Leckerbeck gegeten. Ze wil eigenlijk nergens anders naar toe gezien de eerdere succeservaringen. Ook deze keer was het driegangenmenu in de bistro weer goed in orde. Alleen zat er aan de portobello m.i. niet zo heel veel smaak, maar het speenvarken en het toetje vergoedden alles. Zeker ook gezien de prijs van €16,50. Ook de anderen die aan tafel geschoven waren, waren erg tevreden.

21. Nederlands Maarheeze

Op zaterdag 24 september 2011 zijn we na een fantastische fietstocht door deze mooie streek op een prachtige nazomermiddag als afsluiting gaan eten bij "de Ark". Het restaurant zag er gezellig uit en we zaten half binnen, half buiten, zodat we nog van het mooie weer konden genieten. Als voorgerecht hebben we een heerlijke tomatensoep op met een flink stuk brood en verse groenten erin. Als hoofdgerecht namen we de aangeprezen dagschotel. Het waren reepjes kip, aangevuld met spruitjes, sla, frietjes, gebakken aardappeltjes en zelfs een bakje met mayonaise was inbegrepen. Deze dagschotel kostte maar €8,-. Het smaakte erg lekker. Ook het nagerecht was erg lekker, zodat we nog geen €40,- kwijt waren voor dit alles. Deze maaltijd was een waardige afsluiting van een hele mooie dag. De Ark...Bedankt!

22. Met oma zijn we op zaterdag 13 augustus 2011 weer naar de bistro van Zeelandia (de Lekkerbeck) geweest. Oma gaat hier altijd het liefst, omdat het hier altijd goed is. We genoten met zeven personen van het keuze menu. Je snapt niet dat ze dat nog voor €16,50 aan kunnen bieden. Het is werkelijk overheerlijk, zeker met een heerlijk biertje erbij zoals een Leffe blond bijvoorbeeld. We moesten deze keer wel wat langer tussen de gerechten wachten dan anders, maar echt bezwaarlijk was dat niet.

Ik zeg maar: "Mag het niet al te duur zijn, maar heb je lekkere trek,......dan naar de Lekkerbeck!

23. Internationaal Roosendaal

Op zaterdag 6 augustus 2011 hier weer heerlijk gegeten. We hadden alle twee het keuzemenu van €24,75 uitgekozen en het was echt voortreffelijk. Ook de bediening en de service liet niets te wensen over. Een prima menu voor je geld. Wij komen hier zeker vaker terug.

24. Op woensdag 15 juni hebben we hier gegeten. Het was lekker. De bediening was prima. De zaak is ook gezellig aangekleed als een soort jachthuis met buffelkoppen aan de wand. Een leuk tentje!

25. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Op dinsdag 14 juni hebben we hier spareribs gegeten en ze waren voortreffelijk. Ik heb een hekel aan kluiven, maar dat hoeft met deze spareribs niet. Ze vallen zo van het bot. Ook de saladebar is erg gevarieerd en smaakt prima. De bediening is okee. Vriendelijke mensen waar je een praatje mee kunt maken. De beschilderingen passen prima bij de bordeauxrode lambrisering. Het is gezellig ingericht. Als we wat dichterbij zouden wonen zouden we hier zeker vaker terugkomen.

26. Mediterraans Steenwijk

Op maandag 13 juni zijn we bij Rhodos gaan eten en we hebben er geen spijt van! Het restaurant zit in een oud gebouw maar is gezellig aangekleed. Men draait wel de hele tijd Griekse muziek, maar dat hoort bij een Grieks restaurant. De bediening was prima en het eten heerlijk (Kreta schotel). Ook het toetje (dame blanche) zag er leuk uit, smaakte ook prima, maar mijn chocoladesaus heb ik liever op het ijs en in grotere proporties. Nu was er een bloem mee op het bord getekend.

27. Wij hadden nog een bon om chocoladefondue te nemen. Omdat we in deze omgeving op vakantie waren hebben we "Binnen" in Kampen bezocht. Hoewel we erg vroeg waren stond men gelijk voor ons klaar. De fondue was overheerlijk! De aankleding van de zaak is erg gezellig. Vooral de verrijdbare stoelen zitten heerlijk. Er is eigenlijk maar een nadeel: Loungemuziek!

28. Zaterdagavond 4 juni 2011 hebben we met zijn vijven Zeelandia weer bezocht na eerdere prima ervaringen. Het was lekker weer dus we hebben heerlijk buiten op het terras gezeten. Het waaide behoorlijk, maar hier hadden we geen last van. We kozen voor het drie-gangen menu van €16,50. Wij waren er alle vijf uitermate over te spreken. Geen geld voor zo'n klasse maaltijd. Een heerlijke avond hebben we gehad en we komen hier zeker vaker terug.

29. Op Hemelvaartsdag (2 juni 2011) heerlijk gegeten. We zaten fijn buiten op het terras en hebben genoten van het 4-gangenmenu.

Dit was echt voortreffelijk en dat voor maar €19,95 per stuk.

Ook de bediening was erg netjes en vriendelijk. Kortom: een aanrader!