Activiteiten van JRS

1. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Weert

Een prima Chinees. Als je gaat in het restaurant dan heb je meer keuze dan als je gaat afhalen. De ossehaas op een hete grillplaat is aan te bevelen. Eten is van prima kwaliteit en niet al te duur.

2. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Taverne de Oude Munt

Al diverse malen wezen eten. Het is een gezellig, intiem restaurant. Al jaren dezelfde gerechten op de kaart en iedere keer smaakt het heerlijk.

3. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor La Casa

Één keer wezen eten. Ik vond het wat tegenvallen. We hadden samen een mixed grill besteld (zat aan een pen) maar vonden het wat weinig. Ook de extra's die erbij zaten was erg weinig. Het eten was wel lekker. Het was erg druk.

4. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor River Plaza
    Chinees-Indisch Roermond

Een paar keer wezen eten. Het restaurant ziet er goed uit en het eten is voor een Wok restaurant prima. Uitstekende prijs\kwaliteitsverhouding.

5. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Ridder van Asenrode

Leuk restaurant om een paar keer per jaar te gaan eten. De gerechten zijn ambachtelijk bereid en erg lekker. Ik blijf het zelf altijd een nadeel vinden dat je net als in een wok restaurant zelf het eten moet ophalen. Bediening is zeer goed en je hoeft niet lang te wachten op je drankje.

6. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Antiochia

Een week geleden voor het eerst een mixed grill afgehaald. Kwaliteit was zeer goed en was lekker klaar gemaakt. Tijdens het wachten zag ik hoe ze een pizza gingen klaarmaken en daar kwamen zoveel handelingen bij kijken dat het water in je mond loopt. Prima eerste ervaring.

7. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Roermond

We zijn tot op heden nog nooit wezen eten in het restaurant maar we hebben al vaak eten afgehaald. Ik vind het één van de betere Chinezen van Limburg. De Kantonese rijsttafel is uitstekend en het gerecht met lamshaas is superieur.

8. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer

We zijn hier een paar keer wezen eten. Afgelopen jaar zelfs met de Kerst. Afgelopen keer vonden we tegenvallen. Niet het eten maar de bediening. Het was erg druk en leek wel lopende band werk. Maar kwaliteit van het eten was wederom zeer goed. De sfeer in de grote zaal mag wat ons betreft wel wat intiemer/gezelliger worden.

9. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Faubourg St. Jacques

We zijn hier een paar keer wezen eten. Tot op heden is het prima bevallen. Ja...je moet soms even wachten op een tafeltje maar dat zegt ook veel over de kwaliteit van de keuken. Kwaliteit van het eten is zeer goed en de prijzen zijn acceptabel.

10. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

Op zondag 14 februari wezen eten. De inrichting ziet er goed uit en er hangt een juiste sfeer. Het eten was lekker en uitgebreid. Door de drukte duurde het lang voordat we gingen eten en het eten was niet echt warm. Al met al was het een geslaagde avond.

11. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus

JRS

Eten is van uitstekende kwaliteit. Bediening is vriendelijk en snel.

Boven de Blauwe Lotus heb je de Kleine Lotus en dit is iets voordeliger, maar wel dezelfde kwaliteit. Je kan hier verschillende kleine gerechtjes bestellen in net zoveel gangen als je zelf wilt. Het is de perfecte gelegenheid om lekker een aantal uren te dineren.

12. JRS's profielfoto
    JRS heeft een recensie geschreven voor Bali Indonesia

JRS

Van de week voor het eerst geweest bij Bali Indonesia. Wij vonden het wat tegenvallen. Van een aantal vleessoorten was het vlees taai. De verschillende smaken van de gerechten waren wel goed. Het had voor ons ook iets pittiger gemogen.

Oudere updates