Activiteiten van Johan en Jannette

1. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Willem Brader voor De Troubadour leuk

Willem Brader

Het was de eerste keer dat we het restaurant hebben bezocht. Het was uitgezocht door mijn zoon die, gelet op de goeie recensies, ons uitnodigde in het voor ons onbekende restaurant. Bij binnenkomst ademde het sfeer. Het personeel was fantastisch. Na een welkomstwoord van één van de personeelsleden mochten we genieten van de sfeerrijke ambiance en het fantastisch buffet. De muziek bracht ons terug naar vervlogen tijden en was aangenaam aanwezig. We bleven tot bijna sluitingstijd en niemand die ons sommeerde te vertrekken. Mijn zoon rekende af en had nog een aangenaam gesprek met de eigenaar. Met ons vieren kunnen we volmondig zeggen, CHAPEAU, Johan en Janette.

2. Wat een geweldig restaurant! Je kunt er gezellig en heerlijk eten! Nooit lege schalen en alles lekker warm! Thnx team troubadour! Tot de volgende keer.

3. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Merel Mulder voor De Troubadour leuk

Weer een heerlijk avondje gehad. Lekker eten, gezellige knusse vrije sfeer en snelle vriendelijke en goede service.

4. Quirine en Nathalie

Super lekker gegeten. Super leuke bediening. Super sfeer. Kortom een super aanrader om eens lekker te eten. Wij komen zeker nogmaals terug. Bedankt voor een leuke, gezellige en vooral lekkere avond. Liefs Nathalie en Quirine

5. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door anita voor De Troubadour leuk

Heerlijk gegeten daar met collega's.
    Leuke kleine hapjes en warme gerechten.
    Leuke bediening en mooie achtergrond muziek.

6. Huib en Yvonne

Bij toeval kwamen we zaterdag 14 juni bij de Troubadour, we komen niet uit de omgeving en wisten niet wat ons te wachten stond, wilde gewoon gezellig een hapje eten.
    Wat stond ons een verassing te wachten! Een heerlijk buffet, hele fijne bediening en een geweldige gastheer die tijd voor z'n gasten neemt. Aan alle gerechtjes was duidelijk zoveel aandacht besteed en het buffet was de hele avond tot in de puntjes verzorgd. We hadden nog geen plannen, maar die waren snel gemaakt!
    Over een tijdje doen wij weer een weekendje Overijssel, want we willen zeker terug naar de Troubadour. We hebben werkelijke een geweldige avond gehad.

7. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Harry voor De Troubadour leuk

Lekkere zeer smaakvolle gerechtjes met een knipoog naar de Vlaams, Italiaans, Scandinavisch en Indiaase keuken! Voor elk wat wils ook jonge kinderen zijn zeker welkom! Uitstekende huiswijn en lekkere bieren. We komen graag terug!

8. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Kappert voor De Troubadour leuk

Erg gezellige avond gehad met de collega's. Leuk personeel en goed eten! Je kunt er leuk en gezellig zitten.
    Zeker een goed restaurant om aan te raden!!!

9. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Bastiaan voor De Troubadour leuk

Wij zijn best vaak uit eten geweest, maar nog nooit hebben we zo het gevoel gehad in de watten gelegd te zijn! Wat een enorm fijne sfeer hangt er bij de Troubadour! De service is echt top!

En toen het eten! Heerlijk! Het vlees smaakte echt vol en naar vlees! Het eten was ook lekker warm, wat je meestal bij een buffet nog moet afwachten.

Bedankt voor de fijne avond, het is zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Jan en Adinda Bastiaan

10. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door M-A voor De Troubadour leuk

Wat hebben wij hier super lekker gegeten! Het eten wordt met liefde bereid en dat proef je. Doordat het zo kleinschalig is wordt het eten ook constant aangevuld en het loopt allemaal vlot door. Dit restaurant is niet te vergelijken met andere buffet restaurants. Ook een hele goede gastheer die alles goed uitlegt, een praatje met je maakt. Kortom echt een aanrader!! En wij komen zeker nog eens terug.

11. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door A.E.Bos voor De Troubadour leuk

Een gezellig restaurant, vriendelijk vlot personeel, gezellige sfeer, betaalbare prijzen en vooral lekker eten!! Beslist een aanrader!!!

12. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door raatjes voor De Troubadour leuk

Voor eerste keer hier geweest super voor elkaar en erg vriendelijk.

Bij binnenkomst al net of je er vaker was geweest. Uitleg prima en waar we om heen gingen het eten prima voor elkaar en werd goed aangevuld. Zelfs nog toen de meenste gasten al waren uitgegeten volgens ons.

Deze zaak is een aanrader, vooral als je van rust en gemoedelijkheid houd.

13. Johan en Jannette's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  14. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette heeft een recensie geschreven voor De Bovenmeester

Voor de eerste keer dit restaurant bezocht.. geweldig!! Smaakvol interieur en fijne stoelen. Zeer correcte en professionele bediening, deskundig advies bij de gerechten en de bijbehorende wijnen. We hebben genoten van elk gerecht welke door Thomas steeds aan tafel werd uitgeserveerd. Nogmaals, dikke plus voor het hele team van De Bovenmeester. Echt een aanrader!

15. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Matthijs voor De Troubadour leuk

Na de vele positieve verhalen gisteravond hier zelf gegeten met een groep van 5 man. Absoluut fantastisch! Vriendelijke bediening, goede sfeer en zalig / afwisselend gegeten. Wij komen zeker terug!

16. Peter & Marjo

Fantastisch, geweldig!! Wat hebben wij een ontzettend heerlijke trouwdag gehad!! Met als begin en eindpunt de Troubadour! Wat een sfeer, wat een geweldig lekker eten, wat een ongelooflijk aardige mensen! Helemaal top hoe wij met z'n allen zijn verwend door Johan, Jeannette en het hele team. Hoe er ook aandacht was voor de kids. Alle bruiloftsgasten hebben het fantastisch gevonden. Wow... We zouden het zo nog een keer doen:)
    Heel hartelijk bedankt voor alles! Peter & Marjo

17. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Veerle voor De Troubadour leuk

Wat hebben wij gisteravond lekker gegeten! En er werd zelfs nog aandacht besteed aan het behalen van mijn diploma, middels klein vuurwerk en een speciaal lied. Geweldig! We komen zeker terug!!

18. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette vindt de recensie door Mini vd Most voor De Troubadour leuk

Prachtig vrijgezelligheids feest gehad , en heerlijk gegeten zoals altijd bij de troubadour , daar kan niemand tegen op , de Bride to be werd verrast met vuurwerk op haar toetje en de klanken van ''morgen ben ik de bruid''
    Erg goed voor elkaar alles , nogmaals bedankt.......

19. Johan en Jannette's profielfoto
    Johan en Jannette heeft gereageerd op een recensie van De Troubadour

Beste Jan,

Het spijt ons dat uw bezoek aan ons niet tot tevredenheid is geweest. Uw opmerking over de smakelijkheid van de gerechten is ons inziens toch puur persoonlijk, smaken verschillen nu eenmaal en alle gerechten zijn misschien niet door u geproefd. Er zullen ongetwijfeld produkten bij zijn die niet aan uw smaakverwachting voldoen maar onze manier van koken wordt al meerdere jaren door zeer goede reakties van gasten gewaardeerd zoals diverse recencies laten zien. Wat betreft uw reaktie op lauwheid van sommige gerechten spijt het ons zeer dat dit door niemand is gemeld, zodoende is dit helaas gebeurd, extra allertheid hierover zal in de toekomst zeer zeker de nodige aandacht hebben.

Ondanks uw teleurstelling hopen wij dat u ons in de toekomst toch nog een keer weer gaat komen "testen".

Vriendelijke groet, Johan Suur

20. Johan en Jannette's profielfoto