Activiteiten van Herman

1. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Jan's Polder

Dit restaurant zit in een mooie oude boerderij. Je kunt er rustig op je gemak eten omdat het aantal gasten beperkt wordt gehouden. Het eten is prima, maar ook niet uitzonderlijk. Een prima bediening.

2. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Lorenza

Een min of meer standaard Italiaans restaurant/pizzeria. Ik heb hier meerder keren gegeten en afgehaald. Ze hebben een redelijk uitgebreide kaart en een goede afhaalservice. Het interieur is wel een beetje verouderd. De pizza die ik vandaag had afgehaald was al wel behoorlijk afgekoeld toen ik thuis kwam, dat was jammer.

3. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Pino's Wereld Eetcafé

Een leuke gevarieerde kaart en een mooie inrichting. Het eten was lekker maar niet bijzonder goed. Het grootste probleem was dat het eten snel koud werd nadat het was opgediend. Het eten zelf was al niet echt warm en de borden waren niet voorverwarmd laat staan dat de tajine ooit in een oven heeft gestaan. Bij sommige gerechten werd de salade op het warme vlees geserveerd, waardoor het meteen afkoelde.

Ook de flensjes van het nagerecht waren al koud. Eigenlijk kan met eenvoudige middelen het eten een stuk lekkerder geserveerd worden, jammer.

4. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Chomicha

We hebben gemerkt dat het sinds een bezoek 8 maanden geleden veel beter is geworden en nu is het erg goed. 8 maanden geleden waren we na twee bezoeken wel uitgekeken, toen waren sommige hoofdgerechten aan de kleine kant en waren voor en na- gerecht tamelijk standaard.

We zijn er echter gisteren geweest en merkten een wereld van verschil. We hadden een 3 gangen verrassingsmenu, waarbij ook aan een specifiek verzoek werd voldaan. De hoofdgerechten waren heerlijk, maar vooral voor en nagerecht uitzonderlijk.

Een heerlijk gevarieerd voorgerecht met drie kleine gerechten, goed uitgebalanceerd. Het nagerecht was hemels met een combinatie van creme brulee met witte chocola en Marrokaanse flensjes. De bediening was nu ook uitstekend. De sfeer en inrichting is niet veranderd, maar die was al heel mooi en verandert hopelijk niet voorlopig.

Na ons laatste bezoek gaan we zeker nog eens. Als tip voor de eigenaars: het blijft belangrijk om de menu af en toe aan te passen en wellicht de keuzes nog iets uit te breiden.

5. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Auberge du Bonheur

De locatie en inrichting zijn prachtig. Het eten wordt langzaam opgediend, wat prima is als je een avondje uit gaat. Als je wat minder tijd hebt, dan kan dat wel een probleem zijn.

Het menu is erg beperkt. Het was voornamelijk wild wat niet goed paste bij de tijd van het jaar. Het eten was prima, alhoewel niet uitzonderlijk. De porties zijn erg aan de kleine kant. Als dessert nam ik daarom de kaas, maar ook daarvan kreeg je plakjes die niet dikker zijn dan die je op een toastje doet.

De prijskwaliteit verhouding voor de menu's is goed, maar voor de à la carte erg slecht.

5,7
  6. Herman's profielfoto
    Herman heeft een bericht geschreven voor Herman Verheijen
  7. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Waard
    Internationaal Helmond

Een mooie gevarieerde kaart, uitstekende bediening, een prettige sfeer en een eerlijke prijs. We hebben er heerlijk gegeten en gezellige avond gehad.

8. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Zilst

Het is een standaard snackbar, met weinig variatie, maar wel goed klaargemaakt en de bediening is vlot en je komt op tijd aan bod. De inrichting is smakeloos. Het softijs is wel lekker.

9. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Plaza De Heikant

Leuke plek om een snel hapje te eten en toch nog redelijk rustig te kunnen zitten. Het eten is standaard, maar wordt op nette bordjes geserveerd en is goed klaargemaakt. De bediening is niet altijd even vlot omdat de aandacht tussen afhaal en de bediening niet altijd goed verdeeld wordt.

10. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Bagel and Juice

Op zich ziet het er wel trendy uit, maar de keuze is beperkt en de prijzen zijn aan de hoge kant. Dit soort gelegenheden lijkt het toch te moeten hebben van toevallige passanten die alleen op het uiterlijk afgaan.

5,9
  11. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Muk-da

Knus Thais restaurantje, lekker eten, goede bediening. Echter geen uitgesproken specialiteiten en een beetje prijzig.

12. Herman's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  13. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Wok 'n Go

Dit is niet een wok restaurant waar je aan een buffet je eten moet opscheppen, maar een afhaalchinees. Er zijn ook een paar tafeltjes om te eten. Het eten is goed klaargemaakt, lekker vers.

Het allerheerlijkst en onovertroffen in Nederland is de eend. De eend is zo knapperig gebakken dat het bijna net zo lekker is als echte Peking eend. Hiermee bedoel ik de op hout geroosterde eend die aan je tafel in stukjes wordt gesneden en die, naar ik weet, alleen in Peking zelf te krijgen is. Ik eet de eend altijd met soja saus, zoals in Peking. Ik heb de meeste andere gerechten nog niet gegeten omdat ik vrijwel altijd eend bestel. Heerlijk.

14. Herman's profielfoto
  15. Herman's profielfoto
    Herman is Herman gaan volgen.
  16. Herman's profielfoto
  17. Herman's profielfoto
    Herman is Herman Peeters gaan volgen.
  18. Herman's profielfoto
  19. Herman's profielfoto
    Herman is Herman koekenbier gaan volgen.
  20. Herman's profielfoto
    Herman is herman heijmer gaan volgen.

Oudere updates

Meer updates