Nieuwste foto's in Bunne

Laatste updates in Bunne

1. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor 't Huys van Bunne

In één woord TOP!
    Gister met de familie geweest. Uitstekend! Niks op aan te merken. Alles lekker op smaak, zeer gastvrij. En het vlees van zeer goede kwaliteit. En zelfs de kids mochten een cadeautje uitzoeken.

Ons gaan jullie zeker terug zien, ga zo door!

Gr. Fam. Kregel uit Groningen

2. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor 't Huys van Bunne

Volkomen onverzorgd eten. Iets wat je thuis snel in elkaar flanst. Tomatensoep was enkel oranje gekleurd zuur vocht. Witte kadetten met goedkope plak kaas of ham. Wat kleine bakjes salades zonder dressing. Voor vegetariërs weinig keuze. En onsmakelijke filterkoffie. Tafels en vloer worden al met stoffer en blik schoongeveegd terwijl daarnaast de gasten nog zitten te eten.

2,9
  3. Aletta's profielfoto
    Aletta heeft een recensie geschreven voor 't Huys van Bunne

Vandaag aangeschoven bij het lunchbuffet. Wat een aanfluiting zeg..... Op de site wordt het aangeprezen als zijnde een top buffet met heerlijke soepen, belegde broodjes, allerlei salades, diverse stamppotten en vleessoorten.
    Nou de soep was zout en zuur. De “salades” waren 1 persoonsbakjes met wat ijsbergsla, een verdwaalde komkommer en een kledder saus. Pastasalade was welgeteld 5 stukjes pasta op weer de ijsbergsla en bijbehorende kledder. Broodjes waren kleffe witte kadetten met of ham of kaas en de naturelle kadetten waren vanbinnen nog bevroren en ontdooide gelukkig als je er een bal gehakt, die overigens niet te pruimen was,erop legde, die wederom weer heel zout waren. O ja de pannekoekjes heb ik maar laten liggen brrr.De stamppot was hutspot en daar is ook alles mee gezegd. En laat ik het maar niet hebben over de fruitsalade. Onrijp en bitter van smaak. Kortom,ik prijs dit restaurant absoluut niet aan!

1,7
  4. Martin Boeree's profielfoto
    Martin Boeree heeft een recensie geschreven voor 't Huys van Bunne

Martin Boeree

Eten matig, service (met name manager) onvriendelijk, niet klantgericht; op verzoek bij volle nazomerzon om de parasols neer te halen, reageerde men: dat doen we niet, geen argument waarom

5. Rieks's profielfoto
    Rieks heeft een recensie geschreven voor 't Huys van Bunne

We eten hier met enige regelmaat. Een uitstekend en gastvrij restaurant met een geweldige keuken. Een echte aanrader!!

6. jacob en linda's profielfoto
    jacob en linda heeft een recensie geschreven voor 't Huys van Bunne

We hebben 4 juli een etentje gehad met 20 gasten.

Het was in een woord geweldig.

Het was heerlijk.

7. M. van Lasante (rev.)'s profielfoto