Nieuwste foto's in Broekhuizen

Laatste updates in Broekhuizen

1. Het Maashotel heeft een nieuwe foto
  2. Margo's profielfoto
    Margo heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad. Vooral met de Doedelzak muziek en Schotten.

3. piet's profielfoto
    piet heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.En ook super bediening. Top!

4. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  5. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  6. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  7. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  8. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  9. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Het Maashotel

Na een middagje thermaalbad met 3 zussen hier neergestreken met een Wowdeal. Sommige restaurants bieden dan een uitgekleed menu aan, zo niet bij het Maashotel. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen een heerlijk 5-gangen diner opgediend in het sfeervolle restaurant aan een mooi gedekte tafel. Alle borden mooi opgemaakt en het voorgerecht geserveerd met heerlijk warm brood. De attente bediening zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. De wijn werd met gulle hand geschonken en tegen een kleine vergoeding werd een grote karaf water met ijs en citroen geserveerd (heel fijn als je niet van frisdrank houdt). Kortom: we hebben genoten!
    Verbeterpuntje: "echte" groenten met bite i.p.v. groentepureetjes!

10. broccoli puree's profielfoto
    broccoli puree heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Onlangs gegeten bij Christoffel. De verwachting was hoog met zo’n mooie ambiance en veelbelovende gerechten op de kaart.

Eerste indruk was goed, gerechten worden leuk gepresenteerd. Wachtende op de wow-factor die maar niet kwam. Dit had te maken met dat elk gerecht opgemaakt werd met een broccoli stampotje (of iets dergelijks). Hopende dat bij de vis of de saté iets zou veranderen, maar nee, weer het puree bolletje.

Samenvattend jammer en teleurstelling, had er meer van verwacht.

6,1
  11. lia's profielfoto
    lia heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Met 4 personen heerlijk tapas gegeten. Het eten was mooi en heerlijk. Het zonnetje droeg zeker ook bij aan de sfeer. Heerlijk eten met een fantastisch uitzicht over de Maas. Zeker een aanrader.

12. whpoot's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  14. Eline's profielfoto
    Eline heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Lekker gelunchet op het mooie terras van bij Christoffel.

Het mooie uitzicht en het mooie weer zorgde voor een ontspannen lunch! Altijd is er wel wat te zien door het veer wat op en neer gaat.

De lunch zelf was heerlijk! Wij bestelden een clubsandwich. Deze was heerlijk en ook de portie was precies goed! Ook hebben we de specialiteit voorbij zien komen, flammkuchen. Hier moeten we zeker voor terugkomen! Deze zag er heerlijk uit!

15. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Het Maashotel

Gewoon super

Na meerdere tegenvallende eetervaringen in Arcen was dit een verademing. Niet alleen een super mooi teras maar het eten was echt perfect. Als lunch allebij een salade. Carpacio en gegrilde kip. Allebij zoals je het wil gewoon super. Hier kan je gerust de rest van de kaart proberen. Niet goedkoop maar wel goed.

Zeker een aanrader voor de zomer waar je voor om kan rijden. Wij komen hier zeker weer.

16. Elly en Harrie Rutten's profielfoto
    Elly en Harrie Rutten heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

We hadden de dag ervoor op het terras een tafel gereserveerd. Toen we daags erna het terras op liepen kwam de bediening van de dag ervoor al op ons af en sprak ons met de naam aan. Dat is alvast super.
    De menukaart ziet er heel goed uit, daarom ook onze gedachte om daar te gaan eten . . . en wat was dat lekker allemaal. Mooi afgewerkt, heerlijke smaken, etcetera.
    De kwaliteit die we van Ardie van Helden gewend zijn van zijn kookdemo's bij zijn vorige werkgever. Super Ardie!!! En ook de huiswijn: een echt goed glas wijn.
    Toch één opmerking (maar dat ligt aan ons) bij het dessert namen we de zoete wijn. We hadden gehoopt dat die wat zoeter was dan had hij beter bij onze dessertkeuze gepast. Voor herhaling meer dan eens zeer vatbaar en dat zullen we ook doen ook! We waterbekken al...

17. Hanna's profielfoto
    Hanna heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Ik heb nu al een aantal geluncht en gedineerd 'Bij Christoffel'. Als lunch heerlijke Flamkuchen en Sandwiches. Als diner prachtige gerechten en super op smaak gebracht. Daarnaast ook nog eens een prachtig uitzicht op de Maas. Succes gegarandeerd voor een leuke dag of avond uit!

18. Miriam & Wim's profielfoto
    Miriam & Wim heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Miriam & Wim

Miriam was al heel enthousiast over het lunchen op deze prachtige locatie. Maar gisteravond kwam het er dan toch van om hier samen te dineren. Verrassende gerechtjes, heerlijk drankje erbij, gemoedelijke maar correcte bediening en een fantastisch uitzicht. Kortom, een perfect totaalplaatje! Een echte aanrader. We komen zeker nog eens terug.