Nieuwste foto's in Briltil

Laatste updates in Briltil

1. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Een parel in de regio!! Als je in het noorden eens echt lekker wilt eten kun je hier niet nat gaan!
    De bediening is vlot en vriendelijk, het eten super. Alles top, zelden smaakt het eten mij zo lekker. De 8 voor sfeer staat er omdat ik de tafels en stoelen net iets te krap vind, maar eigenlijk is dat gezeur.
    Lees de overige recensies maar, hier moet je gewoon eens heen!

2. Ik's profielfoto
    Ik heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Een lekkere amuse van het huis gehad. En als topper de verschillende warme groeten bij een overheerlijke biefstuk! Een echte aanrader!

3. Anne-Paul's profielfoto
    Anne-Paul heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Ziet er super uit daar. En het allerbelangrijkste, heerlijk eten. Als je vragen hebt over wijn, de dames die reserveren die hebben er echt verstand van. Wel is het een aanrader als je in het weekend gaat om twee dagen van te voren te reserveren. Heb al een keer op een zaterdag ochtend gebeld. Sorry meneer we zitten vanavond vol. Ik vraag morgen dan? Sorry meneer dan zitten we ook vol. Heb er ook een keer een broodje briltil gehaald. Nou dat was het beste broodje hamburger die ik ooit gehad had. Veel en niet duur!!

Al met al een aanrader

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Gusto's profielfoto
    Gusto heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Heel gezellig getafeld met de familie.
    Er werd veel aandacht besteed aan de gerechten.
    Leuk opgemaakte gerechten, alleen dat al maakt maakt een bezoek hier meer dan waard.
    O ja het eten zelf was ook erg lekker.

6. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Absoluut 1 van de beste restaurant in de omgeving Groningen. Het eten is hier echt fantastisch.
    Ik kom hier zeker terug!

7. Martin en José's profielfoto
    Martin en José heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Martin en José

Wat een waanzinnige ervaring om hier te mogen eten, uitmuntend.
    De glazen drinken en de flesjes zijn wel erg klein, dit was dan ook gelijk ons enige commentaar.
    Wij hebben een 50cm lange spies met vlees gegeten en een tapas vooraf, elk stukje vlees, elk detail is een feest.
    We komen hier zeker nog een keer weer, een echte aanrader, we nemen dan gelijk wat meer mensen mee.
    De prijs was erg concurerend, waar voor je geld.

8. H's profielfoto
    H heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Aspergetijd, dus dat ook gegeten. Erg lekker.

Wel jammer dat het velletje niet v(goed) van het eitje was gehaald na het pellen. Dat was namelijk beetje hard geworden en echt niet lekker.

Wij komen hier regelmatig en we eten hier altijd super lekker!

9. Nienke's profielfoto
    Nienke heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Geweldig! Echt een aanrader! Bijzonder lekker gegeten!

10. Job en Jolanda's profielfoto
    Job en Jolanda heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Wij kunnen kort zijn. Er zijn in de provincie Groningen verder geen restaurants die de topkwaliteit van dit restaurant kunnen evenaren. Dit betreft vooral de menu keuze, de kwaliteit van het eten en de toegankelijkheid van het menu. Een ieder kan iets van zijn gading vinden wat vervolgens hoog op smaak en top geserveerd wordt. Dit is het geheim van dit restaurant. Een combinatie van de gestampte pot en exquise gerechten geserveerd door een zeer toegewijde bediening.

11. hilde's profielfoto
    hilde heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Restaurant was erg druk. We werden vlot en keurig geholpen. Wel is men enigzins opdringerig in het consumeren van drankjes. Waarschijnlijk verdienen ze daar het meest op. Het eten was goed en de porties royaal. Alleen viel de tonijn mij enigzins tegen. Ga er zeker een keer weer heen. Hopelijk is het dan iets minder druk.

12. Angelica's profielfoto
    Angelica heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Mijn favoriete restaurant! Héérlijk eten. Echt waar voor je geld. Maar dat blijkt ook wel uit de eerdere recensies. Geen aanvullingen nodig.

13. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Echt een aanrader!

Bij binnenkomst werd je jas afgenomen en werd je naar de tafel geleid. Vanaf daar werd je welkom geheten en werd het standaard riedeltje v.h. maand-menu uitgelegd (dit ging in zo'n rap-tempo dat we geen idee hadden wat hij nou allemaal zei, erg lachwekkend vonden we dat)

Leuke en correcte bediening! Men wist waar ze het over hadden, geen opmerkingen waar je als klant niets aan had. Op elke vraag hadden ze een passend antwoord.

Als voorgerecht hadden we o.a. de Tapas. We hadden deze op de site gezien en dat leek ons wel wat. Uitgaande dat het plaatje op de website zo mooi mogelijk was gemaakt om klanten te lokken kwamen we voor een verrassing te staan. De tapas werden op exact dezelfde manier gepresenteerd, echt geweldig mooi en verrukkelijk!

Het hoofdgerecht was ook ongelofelijk lekker. Een Vleesspies van 50 cm lang, meerdere soorten vlees welke echt top bereid waren. Enige nadeel was dat het snel afkoelde. De garnering was ook goed, alleen hebben we daar bijna niet van gegeten omdat we amper tot niet het hoofdgerecht opkonden. De presentatie was net als de tapas 'uit het boekje'.

Helaas hebben we geen toetje gehad, omdat we beide te vol zaten. Daarom een Cappuccino besteld, waarbij je weer iets te 'knabbelen' kreeg. Echt een leuke presentatie!

Restaurant is misschien ietsjes duurder dan gemiddeld maar daarvoor krijg je een top bediening, een sfeervolle ambiance en verrukkelijk eten.

14. José's profielfoto
    José heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Een groots restaurant in een klein dorpje...

Het eten is er heerlijk en de porties zijn ruim. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vind de benaming 'Mexicaans' niet echt kloppen want het is veel gesorteerder dan dat. Ruime keuze in zowel vlees, vis als vegetarisch. Ook met bijpassende wijnen eventueel. En naast de vaste gerechten op de kaart wisselen een aantal gerechten met de seizoenen mee. Daarnaast vaak nog een leuk gerecht buiten de kaart om.

Zowel de mensen in de keuken als in de bediening weten waar ze mee bezig zijn! Het is mijn favoriet en zeker een aanrader!

15. linda's profielfoto
    linda heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Voor een trouwerij is steakhouse André Dokter zeer geschikt. Wij hebben er onze trouwdag gevierd en er heerlijk met de familie gegeten. Wij hebben het geheel aan André en Engelien overgelaten, en het was een groot succes. Ook in de feestzaal ontbrak er aan niets, geweldige bediening en geweldig personeel die onze trouwdag toch wel heel speciaal hebben gemaakt. Het was echt een super dag.

16. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Eindelijk eens een goed en gezellig restaurant gevonden, leuke sfeer, kundig en goed personeel die weet wat je te eten krijgt. Heerlijke menu's, helemaal top. Zeker een aanrader.

17. Hendrik-jan's profielfoto
    Hendrik-jan heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Dit restaurant loopt als een trein, er staan altijd auto's in een lang lint langs de weg rondom het parkeerterrein. Goede kwaliteit, voldoende te eten voor een goede prijs. Mooie plek aan het water met terras aan het water. Prima.

18. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Marcel

Gezellig ingericht en ruim opgezet restaurant. Ook de bediening is vriendelijk en heeft de tijd om toe te lichten wat er op je bord ligt. Gratis port met aioli broodjes van het huis bij binnenkomst. Erg netjes. De menukaart biedt voldoende keus. De maaltijden zijn zeer fors maar erg lekker. Eigenlijk geldt bij alles hier dat je een goede eter moet zijn om de porties weg te werken. Ook de toetjes. Je krijgt hier zeker waar voor je geld.

19. Jo's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  20. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor André Dokter

Leuk restaurant, goede sfeer en lekker eten. Aanrader.