Nieuwste foto's in Bergschenhoek

Laatste updates in Bergschenhoek

1. DD's profielfoto
    DD heeft een recensie geschreven voor Lake House

The lokatie en het restaurant zelf zijn erg goed. De bediening zijn studenten die geen idee hebben. Bier lauw en glazen vet geen schuim. Meerdere keren fout met bestellen - geen aandacht je moet zwaaien, roepen om een bestelling door te krijgen. De chef vind zichzelf top, vlees is niet te doen en we hebben het werkelijk meerdere keren geprobeerd sinds opening. Lunch, borrel en of diner maar men blijft volledig achter in service en kwaliteit. Let wel, de prijzen versus het geleverde is way - out of balans. Zonde!

2. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor De Bergsche Plas

Margreet

Zeer slechte bediening: erg lang wachten voor iemand van de bediening langs kwam. Ze lopen chaotisch door elkaar heen. De bestelde drank kwam 35 minuten later, bier was al ingezakt. Een soort bittergarnituur is helemaal niet geserveerd. Daarbij is er weinig vegetarisch te kiezen.
    Jammer van deze toch leuke locatie, personeel zou meer aangestuurd moeten worden denk ik.

3,5
  3. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor Green Garden

25 mei gegeten met 12 personen. Eten prima, maar veel te weinig bediening. Het duurde 2 uur voor we het eten kregen, daarvoor geen enkel excuus of tegemoetkoming. Er was een buffet met 60 gasten, dat konden ze duidelijk niet aan. Rekening klopte ook niet, te veel drankjes gerekend. Jammer, maar voor ons even niet meer.

4. P, klootwijk's profielfoto
    P, klootwijk heeft een recensie geschreven voor NOVA
    Internationaal Bergschenhoek

P, klootwijk

Superzaak, mooi en heerlijk eten, aanwinst in de regio.

5. C.J.A. De Ruyter's profielfoto
    C.J.A. De Ruyter heeft een recensie geschreven voor NOVA
    Internationaal Bergschenhoek

Nieuw geopend restaurant waar we met 14 personen hebben genoten van een heerlijk 4 gangen menu tegen een mooie prijs (39,50 pp).
    Zeer vriendelijke bediening en top kwaliteit.
    Ik geef niet zomaar tienen maar dit was het zeker waard.

6. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Bon Chef

Leuke zaak lekker gegeten voor de schnitzel is echt een aanrader en de bediening is gezellig.

7. Barbera barendsen's profielfoto
    Barbera barendsen heeft een recensie geschreven voor Bon Chef

Barbera barendsen

Onervaren medewerker aan de telefoon, moest alles drie keer zeggen. Kleine bestelling voor twee personen duurt al een uur en dan nog te laat.

5,9
  8. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor Green Garden

Vandaag afhaal, maand menu.
    Super lekker!

9. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor Bon Chef

Als vaste klant eten besteld. Maar dit keer na een uur maar zelf gebeld waar het eten bleef. Het eten was nog niet gemaakt en zou minstens nog een half uur duren. Als het niet langer was. Met een klein kindje 1,5 uur wachten op eten kan natuurlijk echt niet. Er werd ook geen alternatief aangeboden en alleen maar gezegd ja het is druk .. nou dat is zeker geen goede oplossing! Mijn dochter moest optijd naar bed dus Uiteindelijk maar ergens anders eten gehaald.

Hier bestellen we nooit meer.

10. r de cuijper's profielfoto
    r de cuijper heeft een recensie geschreven voor De Bergsche Plas

Hapje gegeten was wel goed en lekker niet te weinig alleen keuze voor avond maaltijden zijn niet echt groot of bijzonder op de kaart om te lunchen is de keuze wel reuze.

11. Barry's profielfoto
    Barry heeft een recensie geschreven voor Bon Chef

Zei vreselijk traag gewoon. Er is bijna niemand en na 35 minuten wacht ik nog steeds op mijn patatjes om mee te nemen.

12. Susanna's profielfoto
    Susanna heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Vidaa

Fantastisch eten. Aardige bediening.
    Glaasje wijn zou wat voller mogen.
    Advies aan restaurant; volgende aankoop 2-persoonstafels wat groter te nemen. Tafeltje raakt beel te vol met het eten en de drankjes.

13. Eter's profielfoto
    Eter heeft een recensie geschreven voor Bon Chef

Ik vond het niet lekker! Ik ging met een vriendin eten en we werden vrij snel gevraagd wat we wilde drinken, maar daarna moesten we een half uur wachten voordat we gevraagd werden wat we wilden eten. Ik koos voor pizza en mijn vriendin voor saté. De pizza was niet heel lekker, hij was heel vettig en smakeloos. De saté was beter maar ook niet geweldig en nog een beetje rouw. De frietjes die je bij de saté kreeg waren wel heel lekker. Maar al met al geen aanrader

2,8
  14. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Bon Chef

Super slecht! Eten online besteld voor 18.00 Uur. Ik kwam om 17.50 Uur in de zaak en heb mijn bestelling betaald. Eten was op dat tijdstip nog niet klaar maar dat kan het was immers nog geen 18.00 Uur. Na 20 minuten nog steeds niets klaar, maar even vragen waar het blijft… komt eraan mevrouw. Nog maar eens 10 minuten gewacht, toen was ik er klaar mee. Ze waren de burger nog vergeten maar kwam er bijna aan. Ik heb mijn geld terug gevraagd en ben weggegaan. Ze hebben nog wel mijn telefoon nummer gevraagd omdat ze het graag goed wilde maken… maar natuurlijk heeft niemand meer gebeld. Heel jammer hoor!

15. Ina van der Linden's profielfoto
    Ina van der Linden heeft een recensie geschreven voor De Lindehoeve

Ina van der Linden

We hebben weer heerlijk gegeten bij De Lindehoeve, echter met een bittere nasmaak. Te horen gekregen dat De Lindehoeve na meer dan 20 jaar haar deuren zal sluiten. Echt jammer dat zo een topzaak op een toplocatie er niet meer is.

16. babs waakop reijers's profielfoto
    babs waakop reijers heeft een recensie geschreven voor De Lindehoeve

babs waakop reijers

Super heerlijk gegeten, een viergangen menu. Specialiteiten van de chefkok formidabel en van het restaurant een heerlijke amuse gekregen. Geweldige gastvrouw, bediening en sfeervol ambiance.xx😘

17. Karina's profielfoto
    Karina heeft een recensie geschreven voor Bon Chef

Snel bezorgd.
    Heerlijk gegeten.
    Was goed en warm.

18. Hans de Bruijne's profielfoto
    Hans de Bruijne heeft een recensie geschreven voor De Lindehoeve

Hans de Bruijne

Mooie ligging, super vriendelijk personeel, eten perfect, we genieten er elke keer weer.

19. Ineke van wijk's profielfoto
    Ineke van wijk heeft een recensie geschreven voor De Lindehoeve

Ineke van wijk

We hebben weer fantastisch gegeten in dit restaurant. Deze keer het 3-gangenmenu genomen, heerlijk stukje makreel vooraf, hoofdgerecht kalfssucade en kalfsbiefstuk. Als dessert aardbeien met vanille saus en vanille-ijs.

De bediening zeer vriendelijk en correct. We komen beslist weer terug en hopen dan bij goed weer eens op het uitnodigende terras te kunnen eten.

20. Nancy Apon's profielfoto
    Nancy Apon heeft een recensie geschreven voor De Lindehoeve

Nancy Apon

Heerlijk gegeten in de sfeervolle serre met heel vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar!!