Nieuwste foto's in Beilen

Laatste updates in Beilen

1. The Booster heeft een nieuwe foto
  2. The Booster heeft een nieuwe foto
  3. Kieeeb's profielfoto
    Kieeeb heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Slecht eten en nog slechtere service voor ons en onze vrienden nooit weer.

4. Sas Kia's profielfoto
    Sas Kia heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Eten was niet lekker en koud of werd niet bijgevuld, bevroren spekkoek en soesjes. Geen schonen glazen en bestek. Frisdrank in de automaat was op. Heel onvriendelijk personeel, ons zoontje had zn potje uitgespuugd dus we vroegen om een emmer sop en doekjes maar ze hadden het te druk. Uiteindelijk iemand gevonden die ons wel wou helpen aan een emmer sop, later kwam ze terug of we de emmer sop wel even zelf weg wilde gooien... voor ons nooit weer.

5. Vos's profielfoto
    Vos heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Vanavond hier gegeten met mijn vrouw.
    Zelden zo slecht.
    Wij beoordelen op een paar bijzondere gerechten. Te weten biefstuk, lamskotelet en wok.
    En uiteraard het drinken.
    Om met het laatste te beginnen, het bier was goed. De wijn, rosé, was net water, de rode wijn veel te warm en wrang, de witte wijn ging net.
    De koffie waterig, de esspresso is geen espresso. Gewoon beetje sterke koffie.
    Dan het eten. De biefstuk was geen biefstuk, niet te kauwen, niet opgegeten. De lamsreck niet gaar, veel te snel van het vuur af. En de wok, altijd beoordeeld met oestersaus, veel te zout. Het voorgerecht en nagerecht kon er mee door. Al met al een slechte ervaring. Dit was de derde keer en voorlopig ook de laatste. Op basis van sterren op een schaal van 5, een 2 min.

6. Niels Uitenbogaart's profielfoto
    Niels Uitenbogaart heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Niels Uitenbogaart

Wij komen inmiddels een jaar of zes hier en zeker nog nooit klachten gehad.
    Vriendelijke bediening en super lekker sushi.
    Klantenbinding staat hoog in het vaandel in dit restaurant.

7. Shantelly's profielfoto
    Shantelly heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Shantelly

Goed restaurant, vers eten, goed smaak, vriendelijke mensen, zeker waard om te komen eten🤩

8. Eggo Tiemens's profielfoto
    Eggo Tiemens heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Eggo Tiemens

Uitstekend wereldrestaurant met als specialiteit de Aziatische keuken. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede service. Ze weten het je hier goed naar de zin te maken. Een fijne plek voor jong en oud!
    Als je lekker, gevarieerd, gezond en voldoende wilt eten, eet dan hier!

9. Jan Zomer's profielfoto
    Jan Zomer heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Jan Zomer

We hebben daar hele goede ervaring, lekker eten voor een goede prijs.
    Zeer vriendelijk ontvangen, goede en behulpzame bediening 👍

10. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Weer heerlijk gegeten, was weer goed voor elkaar. Vriendelijke bediening, ondanks het te kort aan personeel zie je dat ze heel goed hun best doen!!
    Hiervoor moeten we allemaal wat begrip tonen.

11. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Gisteren, na een langere tijd, hier weer gegeten. Het was druk, zeker voor een dinsdag. De eigenaresse vertelde dat er te weinig bedienend personeel was door ziekte en het algeheel tekort aan personeel. Toch was de service goed en vriendelijk. Het eten was als voorheen: gewoon prima als je naar de prijs kijkt.

12. Aletta's profielfoto
    Aletta heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Vanavond hier gegeten, helaas voor ons niet weer! Witlof en friet ligt lang in de bakken net als vele andere producten. Personeel kan de drukte niet aan en zijn niet vriendelijk!
    Je kan beter ergens wat meer betalen en dat je dan echt lekker eten hebt!

3,6
  13. Angela Oelen Soer's profielfoto
    Angela Oelen Soer heeft een recensie geschreven voor Markt 9
    Lunchroom Beilen

Super gegeten. Vriendelijk en netjes. Aardig personeel.
    Met drukte doen ze uiterst hun best, even langer wachten vind ik dan zeker geen probleem.

14. Ro's profielfoto
    Ro heeft gereageerd op een recensie van Eetpark

Ben het totaal niet met deze opmerkingen eens.
    Mogelijk is deze familie te veel met andere dingen bezig geweest. Heb nog nooit een smerige bord gekregen. Wel een gezien dat "gasten" eigen gebruikt bestek en glazen, tussen de schone , zetten. Als het personeel daarop geatenteerd werd, werd al het bestek uit het betreffende vakken gehaald en schoon gemaakt. Ook verontschuldigen zij zich. Dat is niet nodig, deze " gasten zijn het woord gasten niet waard

15. AD's profielfoto
    AD heeft een recensie geschreven voor Markt 9
    Lunchroom Beilen

AD

Meerdere keren geweest voor afhaal. Heel vaak bestelling verkeerd en daar voor terug moeten komen ook al bestel je voor 3 personen. Waaronder bij foute bestelling met 3 groot patat 2 gekregen 3 betaald. Voor de 3e terug gekomen maar moest die betalen omdat die dan zogenaamd niet op bestelling stond. En vervolgens kreeg ik ook nog klein patat ipv groot.. Gewoon oplichterij heb dus voor 4 groot betaald en 2 groot en 1 kleine gekregen...
    Personeel eten op de werkvloer en gaan vervolgens weer met zelfde handen verder werken. Ook zijn er personeel die je onvriendelijk behandelen. Denk aan stem verheffing en achter je rug om praten..
    Enige wat ze hier goed hebben is vaak open en lekker eten. Probleem is toch echt de mensen die werken.

16. Sander Lamberts's profielfoto
    Sander Lamberts heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Isis

Broodje shoarma besteld. Pita broodje was half verbrand. Kon die kant niet opeten. Qualiteit vlees is niet goed. Alleen wat sla op het broodje. Ik had honger, nu nog steeds. Slechte zaak.

17. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Ni Hao

Goed eten en vriendelijke bediening

18. Labor's profielfoto
    Labor heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Sinds lange tijd (eindelijk)weer eens eten bij Eetpark Beilen...
    Als ik vooruit geweten had wat ik/wij nu ervaren heb, was ik toch met ons gezin (feestje 12 pers) naar een andere Wok gegaan...
    De sfeer en service is enorm achteruit gegaan...
    De vuile borden/glazen worden niet meer opgehaald, en dit zorgd voor een hele rommelige onverzorgde sfeer!
    Bij de bakplaat moet je lang wachten, en alleen op een klein A4tje kun je de soorten vlees/vis lezen, voorheen stond dit overzichtelijk op de achterwand aangegeven. Vlees werd niet lekker gekruid... Wokken duurde ook vrij lang.
    Veel bakken waren leeg, en het kant en klare eten dreef in de saus, zag er niet smakelijk uit.
    Toetjes/fruit waren steeds op, de cheesecake en browies waren smakeloos en droog, de bananensoesjes nog half bevroren! Merendeel van het personeel spreekt geen nederlands en waren niet vriendelijk...
    En jeetje, waarom is er in hemelsnaam Suikerspin in de verkrijgbaar, je krijgt er alleen maar drukke kinderen van!!
    Al met al: Eetpark Beilen is ECHT NIET meer zoals wij het altijd door de jaren heen hebben ervaren, heel jammer!!!
    Ik snap dat ze door de Corona een lastige tijd hebben (gehad) maar als je weer open bent, moet je naar mijn idee wel dezelfde kwaliteit en service bieden, anders haal je jezelf "uit de markt", denk ik.
    En dat is echt jammer!!

19. Aly's profielfoto
    Aly heeft een recensie geschreven voor De Rooie Kater

Een flinke kater na een avondje uit eten bij de Rooie Kater in Beilen. Vis-trio waarvan 2 stuks vis niet gaar waren. Bovendien in de mayonaise een vies reststukje van een tube/fles. Salade was zuur en smakeloos. Teleurstellend.

20. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Jan

Ik ben met mijn dartclub bij Wereld keuken Eetpark Beilen uit eten geweest. Dit is een WOK restaurant waar je voor een vast bedrag onbeperkt kunt eten en drinken.
    Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen en naar een tafel gebracht. De eigenaresse vroeg ons wat wij wilden drinken en bracht het eerste rondje bij ons aan tafel. Ze vertelde dat wij zelf verder de drankjes konden pakken of aan de bar werd ingeschonken.

Bij ons eerste rondje eten halen bleek dat de keuze erg groot was. Wij hebben ons dan ook tegoed gedaan aan veel lekkere dingen zoals mijn favoriet de Peeking eend - of de gegrilde biefstukjes. Wat ik ook altijd moet nemen zijn een paar bitterballen en een paar stukjes frikandel heerlijk. Verder vele andere lekkere dingen die erg goed van smaak zijn. Het dessert wow, je vindt het jammer dat je niet van alles kunt proeven omdat je gewoon te vol zit, maar ook hier weer veel keuze in lekker dingen.

Ik beveel dit restaurant aan en wij komen zeker terug. Top top.
    Gr. Jan