Restaurant De Smoezer in Apeldoorn

do lunch 12:00 - 14:30 diner vanaf 16:30
vr lunch 12:00 - 14:30 diner vanaf 16:30
za vanaf 16:30
zo vanaf 16:30

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1163419504 84
1624203313 82
1635441942 81
1657919201 74

1. Willy Brink

Heerlijk gegeten in een goede sfeer.

2. jonh 57 punten

Gewoon altijd prima. Eten op smaak, en gastvrije bediening. Wordt wel iets duurder, maar goed dat is wel op meer plekken zo.

3. Leukesfeer, zeer vriendelijk en kundig personeel. En bovenal, heerlijke gerechten.

4. Bij het hoofdgerecht extra salade besteld maar niet gekregen. Toen wij dit aangaven werd het nog niet gebracht. Maaltijd voelde zo niet compleet.
    En er zat een stuk plastic in het ijs. Excuses genoeg maar niet eens een kopje thee voor de slechte service. Jammer.
    Ik kom zo niet snel terug!

5. T. Gorsseling

We gingen met veel verwachting hier eten. Maar we werden heel erg teleurgesteld door de smaak van het eten. Voorgerecht: champignons in bierbeslag: heel veel beslag en kleine champignons. Totaal zonder smaak. (Meer oliebol idee) capaccio leek op rosbief. Te dik en geen dressing van balsamico en pijnboompitten. Ook niet smakelijk. Hoofdgerecht: tagliatelle met grote garnalen. Garnalen geheel smakeloos en tagliatelle in bananenblad: hele aparte smaak. Hiermee bedoelend: niet lekker. Entourage prima! Eigenaars: subliem, personeel, heel goed en onderhoudend. Volgens ons is het enige wat hier niet klopt de kok. Heel erg jammer!

3,5
  6. Vandaag een uitgebreide evaluatie..... er zijn nogal wat plussen en minnen die ik graag met je wil delen. Daarbij moet ik wel duidelijk zeggen dat dit mijn mening is en dat hieven geen vaststaande feiten te zijn. Laten we de 4 items van eet.nu doorlopen.

Eten en drinken komt op een 8. Vooraf wat olijven, gezoet en daardoor verrassend van smaak. Gevolgd door een vegetarische tomatensoep, lekker maar als je mij gezegd zou hebben dat deze uit een blik van de supermarkt was gekomen met een extra vleugje van iets had ik dat direct geloofd, de tomatensoep was geen verrassing eigenlijk heel gewoon dus. Hoofdgerecht vegetarisch zoete aardappel met geitenkaas, verrassende combinatie met lekkere groenten gegarneerd, wel weinig groenten op een overigens leuke manier gepresenteerd. Extra groenten en peperfriet bij genomen, groenten lekker schaaltje en de peperfrietjes zijn smaakvol zodat er geen zout op hoeft, dat is mooi. Zonder deze extra (moet je bijbestellen en dus extra betalen) groenten is het gerecht te karig qua hoeveelheid hoofdgerecht. Dan de verrassing van de avond, de toetjestoren....jammie jammie....een etagère vol lekkere tietjes zoals ijs, vruchten, chocolade etc. Echt een feestje. Het geheel afgerond met koffie en bij de koffie nog van allerlei soorten snoeperijtjes zoals noga, koekjes, bonbons.....ook dat was een verrassing.

Sfeer, wat moet ik zeggen, het geheel is een beetje oubollig en bedrukt, lompe tafels met dikke balken eronder waar je je knie of voet aan bezeert, balk onder de tafel zit echt in de weg waardoor je niet echt comfortabel zit. De inrichting is ook gedateerd en de bediening is keurig netjes, beschaafd maar wel een beetje afstandelijk (aangeleerd vriendelijk is wellicht de beste omschrijving hiervoor)....voelt niet echt prettig, alsof de gast er voor de bediening is en niet andersom.

Service. Helemaal correct en duidelijk in de uitleg en opvang van de gasten etc. Aan de corona regels wordt niet echt aan gedacht cq gehandeld. Tafels / stoelen van de andere gasten staan te dicht bij en de serveerster hangt onnodig ver over de tafel en zowat op je schoot, goed bedoeld maar niet corona proef. Ongevraagd worden bordjes van tafel gehaald en wat ik zeker niet fijn vind is dat het bestek zomaar op tafel wordt gelegd, zonder servet eronder of zo. Ik moet dan gelijk aan het bekende gele doekje denken waarmee de tafel zojuist is schoongemaakt, dat is niet fris en zeker niet in deze tijd.

Prijs/kwaliteit..... kwaliteit is vergelijkbaar met het gemiddelde restaurant in Apeldoorn en de prijs is daardoor aan de hoge kant. Verhouding is in mijn optiek dus scheef.

Samengevat, paar verrassingen zoals de toetjestoren en wat tegenvallers in vooral sfeer. De balans opmakende is het voor mij het geheel zevenenhalf tot een acht (7,5 / 8).

7. Sonia van Soolingen

8. Sonia van Soolingen

9. Martijn Hamer

10. Hilda Rosman

11. De Opschepper

12. Jack Custers

13. Theo

14. Martin

15. Bij de Smoezer is het prima toeven. Heerlijke gerechten, gezellige ambiance en zeer attente bediening.

16. Melia en fenno

Super gegeten en heerlijke sfeer met vriendelijke bediening.

17. Gisteren heerlijk bij de Smoezer gegeten samen met mijn moeder en broer!
    Super gezellige sfeer! En zeer goede bediening.

18. Sjoerd Engelsman

Heerlijk eten, zeer goede bediening in een gezellige Kerstambiance.
    PS de zaak iets eerder openen😁👍

19. Gezellige locatie vriendelijk personeel lekker eten.

20. Fijne ervaring. Fantastisch personeel en lekker eten. Maar ontzettend duur helaas.

21. Erna 24 punten

- Hele fijne ervaring.
    - Super ervaren en vriendelijk personeel.
    - Kwaliteit vlees.
    - Groot minpunt is dat je overal voor moet bijbetalen.
    - Oubollige inrichting.

22. Wim Gerritsen

23. Heerlijke avond gehad. Bij aankomst werden we netjes bij de buitendeur ontvangen en werden onze jassen aangenomen. Ons gezelschap bestond uit 5 personen. Drie volwassenen en twee kinderen.

Het restaurant ademt een engelse/bistro gezelligheid uit. De kaart bied voldoende keuze. Enige opmerking zijn de bijgerechten die apart besteld dienen te worden en ook apart worden berekend. Voor de kinderen een eigen menukaart. Het eten werd voor zowel ons als voor de kinderen mooi opgemaakt op de borden.

Het eten was heel behoorlijk. Goed op smaak en voldoende qua porties. De bediening vond ik heel aangenaam. Ze waren niet te opdringerig, goed op de hoogte van de kaart en vriendelijk. Ik zou het restaurant aanbevelen.

24. Een teleurstellende ervaring. De ambiance is fijn, de bediening is goed, maar de kwaliteit van het eten is behoorlijk onder de maat. De presentatie is over het algemeen verzorgd maar smaakfinesse en liefde voor het koksvak waren niet terug te vinden in de gerechten.

Het voorgerecht, trio van garnalen bestond uit een kreeftensoep? (overduidelijk niet zelf gemaakt) met daarin een paar garnaaltjes, een glaasje volgestampt met kale sla met daarop een paar zielige Hollandse garnalen met een saus die iedere finesse miste (vermoedelijk uit een potje) en een garnalenkroketje waar de smaak van klopte maar de inhoud rijker had mogen zijn.

Het hoofdgerecht bestond uit spareribs met een weinig spectaculaire smaak overduidelijk opgewarmd in de magnetron terwijl ze beschikken over een barbecue. Voor ieder extraatje (groente en aardappel opties, brood) moest ook extra betaald worden. Een hoofdgerecht wordt hierdoor aanmerkelijk duurder. (een marketing truc waar ik niet van houd) Het extra bestelde brood had weinig met brood te maken, warm, dat wel maar van een smaak en broodstructuur die onder de maat is.

Kortom... jammer maar voor bijna 100 euro voor twee personen zonder nagerecht maar inclusief drank (4 glazen rode huiswijn om precies te zijn) onder de maat. De onvoldoende beoordeling prijs/kwaliteit geldt voor mij puur voor het eten en niet voor bediening en sfeer.

25. De parade van voorafjes besteld. Toen het gebracht werd kregen we geen uitleg wat het allemaal was. De Kalfslende was goed van smaak maar taai. Bediening was vriendelijk.

26. Familie Salemon

Super lekker gegeten bij de Smoezer. Service de hele avond uitstekend, van binnen komen tot weg gaan. Een compliment voor alle medewerkers die zorgen voor een perfecte avond. Er werd nog een leuke foto gemaakt ter ere van onze jarige moeder. Werd netjes in een lijstje kado gedaan, leuke attentie.

27. Bob Boersma

Helemaal niets op aan te merken, integendeel!

Heerlijk eten (perfecte biefstuk en zeer smakelijk bereide mosselen), rustig plekje en als verrassing werd t.g.v. mijn verjaardag - had de bediening blijkbaar opgevangen - het dessert met vrolijk "vuurwerk" en een foto van ons voor thuis opgeluisterd.

Perfecte service dus... en dat niet voor de eerste keer!

28. Paar jaar geleden hier enkele keren gegeten. Beviel ons toen heel goed. Gisteravond weer voor het eerst hier gegeten. Het viel ons lelijk tegen! Voorafje: champignons in bierbeslag, niet vers, ronduit taai. Zo jammer! We hadden dit doorgegeven aan personeel. Ze zou dit melden aan de kok. Verder geen respons hierover. Heel weinig friet. Eerste portie zowat aangebrand. Extra besteld. Leek op heel goedkope friet. Lang wachten voordat gerecht compleet op tafel stond. Vlees en groenten hadden we al op, voordat friet op tafel stond. Dit allemaal was het geld niet waard! Dit was de laatste keer voor ons! Helaas...

2,3
  29. Floor & Joan

Gisteravond heerlijk gegeten in deze zaak. De service is toppie en het eten prima!
    Alles gewoon goed verzorgd, zoals het hoort!

30. Heerlijk gegeten bij de smoezer. Sfeervol bedrijf met leuke mensen in de bediening

31. Stan Bosschart

32. hans 47 punten

Al 100x geluncht bij De Smoezer en altijd uitstekend! Fijne bediening, lekker eten en gezellig! Enig minpuntje, ze gaan stipt 12.00 uur open, dus als je iets te vroeg komt sta je voor een dichte deur.

33. Heerlijk gegeten op doorreis van Friesland naar Limburg. Wij gaan hier zeker vaker eten als we in de buurt zijn.

34. Blijft een absolute topper in Apeldoorn. Met verreweg de beste spare ribs van Nederland. Al jaren hetzelfde goede niveau behouden. En dat geldt voor eigenlijk alles op de kaart. Veel klassiekers die gelukkig nooit van de kaart gehaald worden maar soms op kleine punten worden aangepast.

35. Gisteren weer heerlijk gegeten met een paar collega's. Ontvangst is altijd hartelijk en de bediening zeer attent.

36. G. M. Kramer

Met 3 collega's uitstekend gegeten. Uiterst gastvriendelijk, zo hoort het!
    Wij komen zeker terug.

37. Zaterdag 13-4-2013 wezen eten met 2 personen.
    We waren blij dat we gereseveerd hadden want toen we om 19.00 aankwamen was het vol.
    Dit had verder geen minpunten, de bediening had genoeg tijd (bij binnenkomst jas aan nemen, de menukaart uitleggen zelfs de extra's van de week of het seizoen) niet lang hoeven wachten op de drankjes en het eten.
    Het eten was verrassend gepresenteerd en lekker van smaak (voor een leuke verrassing aan tafel raad ik aan om de 'huisgerookte zalm' te nemen).
    Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.

38. Niels Tamminga

Ontvangst was zeer vriendelijk. Eten was heerlijk, bediening uiterst vriendelijk. Helemaal top, aan iedereen aan te raden.

39. Ontvangst aller hartelijkst. Eten en drinken van uitzonderlijke kwaliteit. Geen klachten. Komen er graag nog een keer terug

40. We hebben hier vanavond gegeten en het is ons zeer goed bevallen, zeker een aanrader.

We werden leuk ontvangen bij de deur, onze jassen werden netjes aangenomen en we werden netjes naar onze plek geleid. De tafel zag er zeer netjes en schoon uit, dit viel meteen op

Het eten smaakte ook goed, het peper en zout wat er op tafel staat hebben we niet hoeven aan te raken.

Het was voor ons een zeer geslaagde avond!

41. Oosterbroek

Ik snap niets van de slechte ervaringen van andere mensen.
    Afgelopen zaterdag zijn we er voor het eerst wezen eten, en de zaak bleek net een verbouwing te hebben gehad, en er bestaan nu ook 2, 3 en 4 gangen menu's ( neem ook aan dat dat nieuw was).
    Lekker brood vooraf met heerlijke sausjes.
    Er staat niet mega veel op de kaart, maar liever iets minder, zodat alles ook lekker vers is.
    We hebben echt alle 7 heerlijk gegeten, en gaan er zeker nog een keer naar toe.
    Het eten word mooi opgediend, zodat het gewoon spannend is hoe de volgende gang er uit zal zien, en het is gewoon ook eerste klas vlees.
    Ik vind het wel een aanrader!!

42. Slechte ervaringen. Vroeger was het goed, maar nu bittere sla en slecht vlees. Geen aanrader meer helaas.

6,5
  43. Fam. Oudbier

Afgelopen zaterdag op uitnodiging weer eens hier wezen eten, na vorige keren al niet erg tevreden te zijn geweest, was het deze keer echt dramatisch slecht.

De kaart is na al die jaren nog steeds weinig veranderd en erg beperkt, dit maakt het kiezen soms erg moeilijk.
    De wachttijden tussen de verschillende gangen is nu echt onacceptabel geworden en meegenomen kinderen zullen zich dan ook vol eten met het vooraf aangeboden brood (waardoor ze de hoofdgang niet meer zullen opeten) wat bij onze dochter het geval was.

En dan heb ik het maar niet over de saté die volgens mij al 15 jaar op de kaart staat en nog steeds zo zout is dat je het vlees niet meer proeft! (bistro kwaliteit)
    Verwacht ook geen ijs op de nagerechten kaart, het enige ijs dat wordt aangeboden staat op de kinderkaart en dit wordt niet zelf gemaakt!

Voor ons dus geen De Smoezer meer!

1,4
  44. Fam Gerrits

Zojuist een familie-etentje bij De Smoezer, helaas niet voor herhaling vatbaar.
    De kaart is sinds vorig jaar niet veranderd, sterker nog, hij is denk ik in 3 jaar niet veranderd, het wordt dus een beetje afgezaagd, en eerlijk gezegd is de keus al niet overweldigend.

Het was als gewoonlijk volle bak, maar dit rechtvaardigt niet de enorme tijd die het duurt voor het eten op tafel staat. Ook de logica is volledig zoek, als na lang wachten dan eindelijk het hoofdgerecht arriveert is het weer wachten tot de garnituren ook op tafel komen, jammer.
    Na het hoofdgerecht worden twee borden afgeruimd en vervolgens zit de rest van ons gezelschap nog met de vuile borden voor zich, deze werden pas afgeruimd nadat wij erom gevraagd hadden.
    Bij het nagerecht heeft 1 van ons het ijs al zo'n 10 minuten op als eindelijk de koffie arriveert, het wachten is nu alleen nog op de tegelijk bestelde thee.
    En tot slot bij het verlaten van De Smoezer: niemand die je jas voor je ophaalt en je netjes even uitgeleide doet bij de deur, weer een gemiste kans. (dat onze dochter geen kadootje uit mocht zoeken terwijl ze andere kinderen dat wel heeft zien doen laat ik dan nog maar even buiten beschouwing, dat leg ik dan wel uit aan die 3-jarige)

Ik kon mij gedurende de hele avond niet aan de indruk onttrekken dat men de boel totaal niet in de hand had. Het bedienend personeel is er vriendelijk, maar behoorlijk onzichtbaar.

45. De avond begon goed.
    Voorafje was prima in orde.
    Maar het hoofdgerecht liet lang op zich wachten.
    Bediening zei iedere keer dat ze ermee bezig waren en dat er veel grote groepen waren.
    Na 2 uur kwam het hoofdgerecht maar dit was niet warm.
    Beetje lauw. Overigens was het wel goed bereid.
    Het bijbehorende garnituur kwam er aan werd gezegd maar kwam pas nadat de gerechten waren genuttigd.
    We hebben de gerechten niet laten staan tot het garnituur er was want deze gerechten waren zoals gezegd aan de koude kant.
    Bediening zei weer door de vele grote groepen. Excuses.
    Garnituur hebben we dus ook niet meer genomen maar terug gestuurd. Weer duizend maal excuses maar hier schiet je niks mee op. Als tegoeddoening kregen we koffie aangeboden, dit was dan nog wat.
    Al met al heel jammer. Want volgens mij kan het anders.

46. Twee weken geleden zijn wij op zondagavond spontaan even bij de Smoezer gaan eten. De kleine mee in de kinderwagen en even lekker ontspannen. De bediening was perfect en zeer attent. Het eten smaakte geweldig. Je kunt goed proeven dat men kiest uit 1ste klas vlees. Het brood met de sausjes vooraf waren ook lekker.
    Prijstechnisch ligt de Smoezer wat hoger, maar je krijgt er zeker ook een stukje kwaliteit voor terug. De inrichting en de kind/baby vriendelijkheid zijn ook prima.

Bedankt voor de fijne avond!

47. Perfect restaurant, heerlijk eten, aardig personeel, goed bereikbaar en erg betaalbaar!

48. Een keer hier wezen eten en eigenlijk best voor herhaling vatbaar... Heerlijk eten en goede bediening.

49. Na ongeveer 15 jaar vaste klant van de Smoezer is het voor ons afgelopen. Wij vinden het eten steeds minder worden en de wachttijden steeds langer. We waren er al maanden niet meer geweest omdat het de laatste keer niet bevallen was.

Maar we dachten 2 weken geleden kom laten we het nog eens proberen. Nu weten we het zeker voor ons geen Smoezer meer.

Helaas! De prijs die je er voor betaalt staat niet meer in verhouding wat je er voor krijgt!

50. Carolarie

Na eerdere positieve ervaring, vanavond weer eens bezoek gebracht aan De Smoezer; nu met onze zoon van 8.

Toen wij arriveerden om 18.00 uur liep de tent snel vol.

De ontvangst was goed en hartelijk. Drankjes en olijfjes kwamen snel door en later ook het brood.

Het voorgerecht liet al iets langer op zich wachten, maar de wachttijd was nog alleszins acceptabel. Om 19.30 gingen wij maar eens informeren of het hoofdgerecht al bijna gereed was.

(Onze zoon had geen voorgerecht en had best wel trek inmiddels.) Daarop stelde de serveerster voor om nog maar wat brood neer te zetten tijdens de wachttijd. Na nog twee keer vragen en een drankje van de zaak, werd uiteindelijk om 20.20 het hoofdgerecht geserveerd. Onze zoon had inmiddels genoeg brood gehad waardoor het bestelde hoofdgerecht niet werd opgegeten. Bovendien erg jammer dat er pas na klachten door bediening gereageerd wordt. Goed gastheerschap zou ook zulke situaties voorkomen en de klachten voor zijn. Als het een keer niet lukt om op tijd te serveren dan tijdig je klandizie informeren. Ik hoopte dat dit incidenteel is.

Lijkt me zaak om hier echt eens aan te gaan werken......

Met het eten was trouwens helemaal niets mis. Bepaald geen reden om niet weer te gaan, maar die wachttijd...

6,3
  51. Ria 2269 punten

Gisteravond hier gegegeten nadat ik de recensies van dit restaurant gelezen had. We waren er vroeg, rond 17:30u en het begon al goed, we werden bij de deur welkom geheten en naar een tafeltje begeleid.

Het was er wat warm waar ze helaas niet veel aan konden doen.

Al vlot werd ons drinken opgenomen en kregen we de kaart aangeboden.

Voorgerecht en hoofdgerecht werden opgenomen en we genoten van ons drankje.

Het voorgerecht was bijna perfect, bij mijn carpaccio zat wat bittere sla, maar de sterke smaak van de kaas kon dat verdoezelen. Mijn partner had de gefrituurde champignons: dikke 8 waard. Belooft wat voor het hoofdgerecht.

Ik had de spareribs besteld, twee racks op een bordje met erg lekkere pittige saus erbij, gepofte aardappels en garnituur.

De saus maakte het echt af.

Mijn partner had de biefstuk, waar helaas een saus bij zat die er juist niet bij hoorde.

Het begon drukker te worden en zoals eerdere gasten al zeiden, dan wordt de bediening wat minder. En dat merkten we goed!

Jammer, de sfeer en bediening waren meer dan goed tot dat er wat meer gasten de zaak in kwamen.

Er werd niet even tussendoor gevraagd of alles naar wens was, terwijl er wel 3x gevraagd werd of we wat wilden drinken.

We moesten meer dan 10 min wachten op de dessertkaart en besloten maar de rekening te vragen.

Bij het afrekenen kort toegelicht dat we het eten hier meer dan voldoende vinden, maar dat er twee verbeterpuntjes zijn:

- even vragen of alles naar wens is bij de klant tussendoor.

- bediening laat erg op zich wachten zodra er meer gasten zijn.

Pluspunten:

- het hele gebeuren dat je bij de deur al welkom wordt geheten zorgt ervoor dat je je als gast zijnde meer dan welkom voelt.

- eten was netjes aangekleed, goede portie vlees wat de spareribs betreft, de biefstuk was wat klein.

Garnituur erbij, erg lekker.

Hier komen we zeker nog een keertje terug.

52. Met een groep hier wezen eten. Je merkt meteen dat ze het dan niet meer aankunnen. Bediening laat lang op zich wachten, ook de wachttijden tussen de gangen waren erg lang. Voorgerechten werden verwisseld. Bij het hoofdgerecht werd de garnituur pas neergezet na het hoofdgerecht, dat dus al flink afgekoeld was (en ook niet goed doorbakken). Idem bij de koffie: suiker en melk kwamen pas na afloop. De smaak an sich was best goed. Maar nee, hoge kwaliteit is het niet, Gordon Ramsey zou hier zijn handen vol aan hebben.

53. Wat een verademing om al jaren terug dit restaurant te hebben leren kennen. Of ik nu met mijn echtgenote ben of met klanten van de zaak... niets dan lof! Trouwens het mag niet onvermeld blijven dat men hier een voortreffelijke lunch serveert!

54. Afgelopen weekend gegeten met 9 volwassenen en 3 kinderen. De service was super en het eten verrassend lekker. De gerechten zijn origineel en erg smaakvol.

We hadden gekozen voor het lente menu. Echter door een zwangere in de groep kon zij de hoofdgerechten niet eten. Zij mocht als alternatief een "gewoon" hoofdgerecht van de kaart kiezen. Super service dus!

De kinderen werden goed verzorgd met een kleurboek, kindermenu en een cadeautje achteraf. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

55. Ap Ketting

"Apeldoorn, zo mooi om er doorlopend even stil te staan" met deze slagzin won ik: "Een etentje voor twee" in een prijsvraag uitgeschreven door de Grolsch Brouwerij.

Mijn vrouw en ik kozen voor "De Smoezer" waar we op zaterdag 19 maart binnen wandelden.

Het was van ontvangst tot afscheid grandioos. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en de sfeer was in het volle restaurant uitstekend.

We zullen er zeker nog eens terugkeren.

56. Op dinsdag 15-2-2011 met zijn tweeën gegeten bij De Smoezer. We zaten lekker rustig aan de zijkant van het pand.

Op de vraag of er iets bijzonders aan te raden was kreeg mijn tafelgenoot een antwoord dat lijkt op "het staat er allemaal in". Mmm, jammer dat er geen advies af kan. Hetzelfde geldt voor de wijn. Die moesten we toch echt zelf kiezen...

Wel genoten van de gemarineerde zalm vooraf en de eendenborstfilet als hoofdgerechten. Mijn dessert viel me wat tegen, de stroopwafeltjes waren erg hard!

Samenvatting: ik had me er toch iets meer van voorgesteld.

6,7
  57. Wij hebben het eten besteld en opgehaald.

We hebben heerlijk gegeten thuis aan onze eigen tafel, kindjes in bed en toch heerlijk dineren.

We hadden de spare ribs........ Heerlijk.

Net zoals in het restaurant zelf tesamen met olijven, brood met verschillende sausjes, gebakken aardappeltjes, warme groente en salade.

Echt heerlijk.

Dus Thuis uit eten met de smoezer..................een aanrader.

58. Marc 20 punten

Zeker een aanrader, misschien een beetje aan de prijzige kant maar dat vond ik het zeker waard. Leuk menu met bepaalde gerechten die je niet vaak tegenkomt in een restaurant. Kan er wel erg druk zijn(geluid) maar dat is het wel waard.

Bediening is vrolijk en vriendelijk.

59. Na 3 eerdere pogingen om binnen te komen is het eindelijk een keer gelukt!

De hooggespannen verwachting werd door het Smoeze team waargemaakt.

Onze voorafjes waren: loempiaatje met kalkoen, champignons in bierbeslag, tarwebol met knoflooksoep. Stuk voor stuk lekker en goed bereid.

De hoofdgerechten aan onze tafel: black agnus rund, zalm en iemand had saté met knapperige frietjes.

De bijgerechten waren met zorg bereid.

De toetjes waren verschrikkelijk lekker en zowaar origineel!

De koks van de Smoeze kunnen echt koken, niet het rare gekunstel maar back to basic!

Het publiek van de Smoeze zijn vooral stellen en kleine groepjes.

Deze zaak is een echte aanrader!

60. Super lekker eten en vooral gezellig en vriendelijk personeel.

61. Gisteravond hebben we meer dan uitstekend gegeten in dit restaurant. Na een bezoek aan de winterfair bij Het Loo hebben we via internet dit restaurant gevonden.
    We wilden "wildbraad" eten en dat is meer dan gelukt.
    Het restaurant is gezellig, heeft uitstekend personeel, niet opdringerig, maar professioneel aanwezig en uitermate vriendelijk. De kwaliteit van het eten was boven verwachting, kwalitatief en kwantitatief alles dik in orde.
    De prijs kwaliteit is goed. Het is wel iets aan de dure kant, maar dit mag omdat het gewoon in vergelijk tot vele andere restaurants zich duidelijk onderscheidt. Ga zo door!

62. Een mindere ervaring met dit restaurant. Gegeten met een aantal collega's. De biefstuk was steenkoud van binnen. Tja, dat kan gebeuren was de reactie van het bedienende personeel en weg waren ze weer. Wij komen hier echt niet weer. Slecht eten en slechte service tegen hoge prijzen!

1,6
  63. We zijn met 4 volwassenen en 3 (hele) kleine kinderen wezen eten en zullen zeker terugkomen.

Erg vriendelijke bediening, zeer lekker eten, niet bepaald goedkoop. Ook de spare-rib was geen 13 in een dozijn stukje spare-rib.

Jammer dat je niet kunt reserveren als je maar met 4 personen komt eten, maar ja.

64. Het is hier heel goed en we komen er erg graag. Goed eten en vriendelijke bediening!

65. Prima sfeer. Ik heb geluncht. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ligt ook heel makkelijk en je kunt er goed parkeren.

66. Hier met 5 man gegeten. Goede bediening, lekker eten. Kaasplankje met oude port als dessert is een aanrader.

67. Bij Smoezer gegeten op zaterdagavond; zat helemaal vol - sfeer was gezellig - bediening prima - eten heerlijk. Goeie prijs-kwaliteitverhouding.

68. Nu 2x geweest en 2x lekker gegeten.

Eerste keer bediening top, tweede keer soms wel erg lang moeten wachten totdat er iemand kwam om onze glazen weer te vullen.

Voor de rest zeker een aanrader.

69. Helemaal goed! Vanaf de binnekomst via de als een roman lezende menukaart, naar de perfecte bediening en fantastisch eten voor een alleszins redelijk prijs!
    Een aanrader, best wel wat omrijden waard!

70. Groenesteyn

Heel gezellig. Vooral de bediening is er erg goed! Ik heb er heerlijk en gezellig gegeten. Kom er zeker terug!