1. Ria 2269 punten

Gisteravond hier gegegeten nadat ik de recensies van dit restaurant gelezen had. We waren er vroeg, rond 17:30u en het begon al goed, we werden bij de deur welkom geheten en naar een tafeltje begeleid.

Het was er wat warm waar ze helaas niet veel aan konden doen.

Al vlot werd ons drinken opgenomen en kregen we de kaart aangeboden.

Voorgerecht en hoofdgerecht werden opgenomen en we genoten van ons drankje.

Het voorgerecht was bijna perfect, bij mijn carpaccio zat wat bittere sla, maar de sterke smaak van de kaas kon dat verdoezelen. Mijn partner had de gefrituurde champignons: dikke 8 waard. Belooft wat voor het hoofdgerecht.

Ik had de spareribs besteld, twee racks op een bordje met erg lekkere pittige saus erbij, gepofte aardappels en garnituur.

De saus maakte het echt af.

Mijn partner had de biefstuk, waar helaas een saus bij zat die er juist niet bij hoorde.

Het begon drukker te worden en zoals eerdere gasten al zeiden, dan wordt de bediening wat minder. En dat merkten we goed!

Jammer, de sfeer en bediening waren meer dan goed tot dat er wat meer gasten de zaak in kwamen.

Er werd niet even tussendoor gevraagd of alles naar wens was, terwijl er wel 3x gevraagd werd of we wat wilden drinken.

We moesten meer dan 10 min wachten op de dessertkaart en besloten maar de rekening te vragen.

Bij het afrekenen kort toegelicht dat we het eten hier meer dan voldoende vinden, maar dat er twee verbeterpuntjes zijn:

- even vragen of alles naar wens is bij de klant tussendoor.

- bediening laat erg op zich wachten zodra er meer gasten zijn.

Pluspunten:

- het hele gebeuren dat je bij de deur al welkom wordt geheten zorgt ervoor dat je je als gast zijnde meer dan welkom voelt.

- eten was netjes aangekleed, goede portie vlees wat de spareribs betreft, de biefstuk was wat klein.

Garnituur erbij, erg lekker.

Hier komen we zeker nog een keertje terug.